Waar slaat dat nou weer op?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
In je psychose? Verrekte dwaas dat je bent.
Ik hoop zo dat je een grapje maaktquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja.. Draait nu gelukkig goed mee maar was ook een dikke hype train en maar afwavhten en veel te duur
Maargoef ik ga kijken.
LEZEN... ik zeg niey overrated :")quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:37 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Strootman overrated? Haal hem uit dit PSV en hij speelt een héél stuk minder. Kijk overigens ook naar het nederlands elftal, speelt hij ook zeer goed. Met statistieken helemaal.
Okéquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tempo van PSV ligt ook niet bijzonder hoog vandaag.
Ligt, lijkt mij, ook gedeeltelijk aan Vitesse... Speelt ook niet op een heel hoog tempoquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tempo van PSV ligt ook niet bijzonder hoog vandaag.
Welke? Kun je weten. Een echte PSVer weet waar hij is geboren, en hoeft het niet op te zoeken.quote:
Ik weet het niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:39 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Welke? Kun je weten. Een echte PSVer weet waar hij is geboren, en hoeft het niet op te zoeken.
Volgens mij niet..quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:42 schreef Type-R het volgende:
/schakelt net in,
is er gewisseld door PSV in rust?
Het is een vrij onbeduidend en teringsaai dorpje in de buurt van Zwolle. Kom er niet, raad ik je aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |