We hebben wel een inboedelverzekering, maar daar ben ik helemaal niet in thuis.quote:
Je zou eens kunnen beginnen met de voorwaarden erbij te pakken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We hebben wel een inboedelverzekering, maar daar ben ik helemaal niet in thuis.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou er een pantzer Type III op parkeren als ik jou was, Erwin.
Intelligentie is een héél ruim begrip knul.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:17 schreef FredvZ het volgende:
Intelligentie is blijkbaar geen vereiste meer om mod te worden?
Denken dat je garantie kan krijgen als je kater iets omgooit
Ook prima om een kat te platten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Indien ik die had deed ik daar wel andere dingen mee. Voorlopig toch maar mijn trouwe Nissan als voertuig gebruiken
Nee, toch eens kijken of het niet onder de inboedelverzekering kan vallen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:19 schreef opa_sigaar het volgende:
[..]
Dan doe je een maand geen boodschappen, heb je 'm weer terugverdient.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ook prima om een kat te platten.
Normaal gesproken niet. Tenzij het jouw kat niet is, maar dat zou hooguit een interessante casus opleveren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, toch eens kijken of het niet onder de inboedelverzekering kan vallen.
Dat blijkt jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Intelligentie is een héél ruim begrip knul.
Het is idd officieel NIET mijn kat, die is van mijn vriendin, waar ik geen samenlevingscontract mee heb.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet. Tenzij het jouw kat niet is, maar dat zou hooguit een interessante casus opleveren.
Dus jij gaat nu het geld van je tv bij je vriendin claimenquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is idd officieel NIET mijn kat, die is van mijn vriendin, waar ik geen samenlevingscontract mee heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |