abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 oktober 2011 @ 09:53:12 #51
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_103572043
Ook zo vervelend is dat hij wel wil knuffelen met zijn zusje maar dat moet dan weer heel hardhandig blijkbaar. En gooien met speelgoed is ook een hobby van hem, ik ben daarom de kleine al een keer gaan voeden op de wc met de deur op slot. En samen een boekje lezen of filmpje kijken tijdens het voeden wil hij niet, alleen maar muiten }:|

Sorry, even een frustatiepost.
pi_103572695
nouja, het is gewoon heel erg kut om je kind NIET LEUK te vinden..en die fase had ze gisteren wel bereikt. Gisteren was ik op een bepaald punt wanhopig en heb ik echt ff HOU JE KOOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPPP tegen r gekrijst :') (ja lekker pedagogisch verantwoord) maar echt.. ze hield geen seconde r mond. mama mama mama mama maaaaaaamaaaaaaaaaaaaa en dan zie je net dat Lex bijvoorbeeld ff in wat spuug blijft hangen en dan staat ze er weer naast MAMAMAMAMAMAMAMMAMAMMAMMAMMAMMAMMAMMAMAMMAMAMAG IKWATDRINKENIKWILKNUTSELENMAMAMAMAMAMMMAGIKDESCHAARMAGIKLEXAAIENHOIIIIIIIILEXWAKKERWORDENLEEEEEEEEEEEEEEEEXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.. na 30 keer gesmeekt te hebben of ze even r mond wilde houden.. schoot ik dus ff uit :')

hurray..ik ben ook maar een mens weet ik sinds gisteren :+
pi_103572855
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:16 schreef Kleurdoos het volgende:

hurray..ik ben ook maar een mens weet ik sinds gisteren :+
Ja je hebt het licht gezien? :P

Maar komt wel goed schatje zeggen we hier dan ;) :X
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_103573005
Hoe kun je een kind van 2 ineens gaan behandelen als een baby van 9 maand.. Door de box opnieuw neer te zetten, maar 1 stuk speelgoed aan te bieden. Pffff gesprek en het meekijken viel me zwaar, wel heel fijn dat er meerdere mensen nu meekijken meedenken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_103573013
ja man, ik kan echt een hele hoop hebben, dat is 1 van de positieve dingen die ik uit mijn jeugd mee heb gekregen :+

alleen gisteren ff een breekpuntje.. mag ook wel na 4 weken ziekenhuis een bevalling en een pestkind :P
pi_103573141
Kleurdoos een dikke :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_103573235
Ja hier kunnen ze ook ver gaan maar soms.......
Dan denk ik echt: Waar ben ik aan begonnen, had het bij 1 moeten laten.
Maar das gelukkig vaak maar even. Want zo heel soms zijn ze allemaal wel heel lief en gezellig en luisteren ze wel allemaal.
Das een nadeel met 3 kinderen he!! Er is er altijd wel 1 die lastig doet ;)

En nu ga ik even mijn peuter uitlaten. En neem meteen de hond even mee :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_103573323
Joh KD, niet alleen Elin heeft nogal wat te verduren gehad de laatste tijd ;)
En jij bent natuurlijk ouder en wijzer en noem alles maar op, maar idd, ook maar een mens. Fijn om te weten, toch? Komt goed schatje, maar lastig is het wel nu :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103573420
Thank god! ze is een mens _O_

Mijn peuter doet nooit vervelend, is altijd super lief, niet ondeugend en doet alles wat ik vraag. Dus ik begrijp niet waar jullie het over hebben. O-)
En nu hangt hij de stervende zwaan uit 'ik ben heel ziekjes hoor mama' :{w mannen
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:00:53 #60
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_103574022
Wel heel leuk: Mijn zoontje zit in de hoezitdatnou-fase. Dan zegt hij, mama kom je op de bank zitten dan gaan we kletsen. Waarover wil je kletsen dan? de wereld! En dan moet ik alles vertellen over de wereld. Over hoe dat er uitziet en waar de zon en maan heen gaan 's nachts, en wie er allemaal wonen. Ook met bijbehorende filmpjes op youtube. hij is nu helemaal fan van dit filmpje.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:08:54 #61
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103574244
mooi is dat, krijtlijk! O+
in de haak.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:11:01 #62
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_103574320
Sinterklaas is nu ook een favoriet onderwerp. Dat had ik eigenlijk nog even willen uitstellen tot eind november :')
pi_103574344
KD :* wat vervelend allemaal zo, maar wat de rest zegt, het komt wel goed schatje :)
Jaël doet het ook en ik merk dat ik door moeheid dan ook soms reageer zoals ik niet zo willen moeten reageren.. Maar idd ik ben ook maar mens net als jij.

Krijtlijk wat leuk dat soort gesprekjes. Jaël wil ook graag met mij praten, zegt ze: "gaan we even praten mama" en dat doen we dan maar even, inhoudelijk gaat het nog nergens over, maar ik vind het zo leuk :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_103574372
Oke nu ben ik ook helemaal fan van dat filmpje O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_103574937
Ik kan het filmpje nu niet kijken, maar het klinkt heel fijn en lief, krijtlijk O+

Senna is nog wat klein, dus heel moeilijke vragen krijg ik gelukkig nog niet. Ze kan het ook niet altijd uiten, wat ze wil vragen. Laatst liepen we ergens en zag ze sinterklaas en pepernoten. En ik zag haar denken, en begon ze "mama...pepernoten he...waarom...hoe...wat betekent dat?"
Ik denk dat ze wilde vragen waarom pepernoten zo heten, maar ze kon het er gewoon nog niet uit krijgen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:39:19 #66
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_103575325
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:32 schreef krijtlijk het volgende:
E.T. Even nieuwsgierig, waarom gaat ze nu al naar school, ze is toch nog geen 4?
Doordat zuslief een klas heeft overgeslagen op de basisschool hebben ze een extra focus op de rest van het gezin.
Nienke bleek al erg vroeg erg wijs voor d'r leeftijd en ook op de psz bij de Cito-toetsen scoorde ze voor haar 3e verjaardag al de hoogste score op de 4-jarigen-toets.
Het moment was nu gekomen dat ze zicht thuis echt niet meer kan vermaken, op de psz is het niet leuk meer want niet meer genoeg uitdaging.. Dus in overleg met alle partijen (school, psz en wij) nu maar alvast naar school :)
Voorzichtig ook al versnellings-traject ingezet, leeftijds-technisch gezien zou ze pas volgend schooljaar groep 1 zijn, maar volgend jaar doen we groep 2. Aan het eind van dat jaar zien we wel of ze wel of niet mee gaat naar groep 3.

Het zegt allemaal niets natuurlijk, en veel dingen zijn koffiedik kijken maar voor nu is dit gewoon de meest logische stap voor haar. :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:46:02 #67
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_103575546
Bedankt voor de uitleg, wat goed dat ze daar op letten.
Het viel me toevallig op omdat mijn zoontje 3 dagen scheelt met jouw dochter, vandaar mijn nieuwsgierigheid. :)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:56:55 #68
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_103575882
Ik ben ook echt heel blij met onze school :Y Als ik soms hoor hoe moeilijk dingen bij anderen gaan..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_103593557
Och KD dat is toch iets wat iedereen wel eens een keer heeft. :*
ET wat heerlijk dat een school daar zo goed mee om gaat :Y
pi_103596365
Pff, KD. laat Nils het maar niet lezen, dan wil ie nooit meer een tweede! Dit soort situaties is nl z'n grootste 'angst'.

Lente zei net d'r eerste vijfwoordenzin! "Waar is de auto nou?" *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 26-10-2011 20:23:15 ]
pi_103596622
Lente O+

Wij hadden vandaag intake op het kdv. Tess gaat vanaf 1 dec 1dag in de week. Vandaag dus intake en mevrouw wilde gewoon niet meer mee naar huis _O-
Ze wilde een.boterham mee eten, wilde op het potje plassen, heeft een schone luier gehad van.een van de leidsters en is lekker heen en weer aan het banjeren geweest.
Op 10/11 gaat ze vsn 8.30 tot 12.30 en de 2w erna van 8.30 - 15.00. Op 1/12 de hele dag.
Wij hebben er iig een heel goed gevoel bij :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 20:31:04 #72
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_103597135
ET wat bijzonder zeg en wat zit ze er trots bij!!

KD dat klinkt inderdaad wel even erg heftig... Het past ook wel weer bij peutergedrag.. Er is de laatste tijd zoveel in haar leven gebeurd. Misschien lastig te verwerken door haar.

Lente O+

Vicky, wat fijn dat Tess het nu al zo leuk vindt *O*

Estrys, hoe gaat het nu met Seb? Beterschap in ieder geval!

Lennon had vanmorgen z'n nieuwe joggingpak aan...zegt hij ineens: ikke mooi en dan wijzend op z'n pak. Haha. O+
Make love, not war ☮
pi_103598070
Leuk joh Vicky dat het zo goed lijkt allemaal, en dat Tess het nu al geweldig vindt. ik denk dat het ook echt een aanvulling voor haar is! (en voor iedere peuter natuurlijk) Lars mag vanaf maart ook heen. 2 ochtenden, puur voor de VVE, en om met andere kindjes te spelen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_103598457
/egopost
Muh! Tyler heeft nog steeds last van zijn ogen. Maandag heeft hij er creme voor gekregen, omdat het ietsjes ontstoken is. Dinsdag na psz zat hij ineens onder de rode eczeemachtige plekken en had hij veel gekrabt.
Hij deed al een tijdje vegen/wrijven vooral langs/op zijn ogen. Nu knippert hij als een malle, net een extreme knipoog. Het lijkt ook erg vreemd, eerst dat vegen en dan een knipoogachtig iets.
Ik weet het ff niet meer. Hij doet het steeds vaker. Het lijkt wel een rare tic.
Als dit niet helpt, krijg ik een verwijzing naar de oogarts voor hem.
Maar wat als er niks te vinden is ?!
Een goede kennis zei dat het misschien komt omdat hij nog amper praat dat hij er spanning van krijgt en nu dit gaat doen ipv het erge boos worden.
Het is ook zo'n marteling om dat oogspul erin te krijgen. ;(
pi_103598788
KD; dikke :*
O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')