Manuel brengt r altijd naar bed idd..ik tussen de middag. Ik weet het niet zo goed. Ik merk gewoon dat ze hondsbrutaal is en erg aan het testen (uiteraard) Op Lex is ze dol, dus dat vind ze allemaal niet erg (met lex ben ik vooral boven aan het tutten, beneden ligt ie in de wagenbak en kijk ik niet naar hem om (voor elin) dus dan krijgt ze heel veel mamatijd.. ik doe ook elke avond een activiteit met r. koekjes bakken (hoe laat het ook wordt) de treinbaan in elkaar zetten, knutselen etc. heel bewust.
Maar toch blijft ze erg drakerig.. ze huilt ook heel heel heel erg veel.. nouja je mag t gerust janken noemen.en om de minuut zeurt ze om iets nieuws. Krijgt ze en snoepje, dan wil ze er nog 1, ze wil drinken, maar niet het drinken dat ik haar voorzet etc. lekker lastig doen dus.
Sinds eergisteren houden we r nu heeeeeeeel erg kort. bij t eerste etterbakkengedrag gaat ze de gang in en daar mag ze ook echt even een poosje staan om wat effect te krijgen. we waarschuwen 2x.. doet ze t niet, hoppa gang op. brutaal? idem etc.
dus ze haat ons nu

en ik denk dat het vannacht even doorwerkte in r slaap.
T kind heeft gewoon erg veel voor r kiezen gehad de laatste tijd, mijn ziekenhuisbezoeken..opa en oma die een halfjaar lang in spanje gaan wonen elk jaar. Een broertje erbij, veel viste en cadeau's.. pittig dus. Ik mi r wel heel erg. tís normaal zo'n lief knuffelig meiske.