abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:18:23 #26
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103516820
Migonne, erg vervelend en rot allemaal onderzoeken en nog niet de fijnste ook lijkt me.
En erg vermoeiend denk ik.En ook nog eens bij beide meisjes :* sterkte!
Maar dat is uit eigen ervaring ik word echt dood moe van een dagje onderzoeken bij Roy.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_103518816
Ben benieuwd naar dat boekje ET, ik ga eens snuffelen!
*kinderboekengek is*

Mignonne, het is echt wel balen ja dat je beide meiskes nu in het ziekenhuismolentje beland zijn...gatsie! Hopelijk is er snel wat meer duidelijk.

Hier alles goed, een bijna driftbui-loze dag vandaag. *O*
Moest Lars vanmorgen wakker maken, en vertelde hem dat we de kleren aan gingen doen omdat we Meike naar school moesten brengen. "o....luistejen" Hij weet het wel! En vanmorgen ging het ook echt goed! *O* (later weer wat minder, maar goed)

Gisteravond weer een heel verdrietig jongetje nadat hij een beetje yoghurt had gegeten. Wij dachten dat dat wel kon, nou niet dus.
Klotenallergie.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_103519810
Mignonne :*
Books :*
En ook een :* voor Lars zijn stomme allergie

Vandaag een inschattingsfoutje van mij, wilde even de inschrijfformulieren voor de basisschool afgeven op school en toevallig waren de kleuterklassen buiten aan het spelen. De juf die Lotte straks krijgt nam de papieren aan, en we stonden nog even te kletsen. Begon Lotte toch te brullen, die dacht dat ze al moest blijven, ze was echt helemaal over de toeren. Uitgelegd dat ze nog geen 4 is, nog geen beker en fruit mee heeft en dat we dat mama dan nog wel even in de klas gaat blijven, maar dat het vooral nog een hele tijd zal duren. Toen was het weer goed ;)
En op de fiets nog nasnikken, ik vind de juf heel eng. Arm kleintje O+
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:40:50 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103532389
Oei Mrien, wat sneu!
Ik moet er wel ineens aan denken dat ik even moet gaan bellen. Juf had tegen een vriendin van mij gezegd dat ik maar eens moest bellen voor wenafspraken. Sasha mag in December gaan wennen maar da's natuurlijk best een onhandige periode.
Ik hoop dat hij in de 2e en 3e week van dec iig een ochtendje mag komen kijken.

quote:
6s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:13 schreef E.T. het volgende:
Het is 'mama kwijt' uit de tip van BE geworden :)
Ik zag 'm staan in de boekhandel vanmiddag en vond 'm erg leuk. Ook een boek waarbij ik nagenoeg zeker weet dat ze 'm nog niet hebben omdat het zo'n nieuw boek is :)

Nu nog wat liefs er in schrijven en 'iets' van Nienke er in en dan kan ie maandag ingepakt mee :)
Ik vertelde gisteren over dat boek aan F en die moest ook al lachen om mijn beschrijving. Als het goed is komt ie bij ons vandaag ook binnen. :)
Ik had vorig jaar de 'traditie' gestart om elke boekenweek samen met ze een boek te kopen, maar dat schoot er vorige week bij in. Dus nu alsnog maar besteld en antidateren voorin het boek. :+ :D

Mignonne, wat rot dat je kleinste meid ook dezelfde klachten heeft als je grote. -O- :{
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:45:33 #30
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_103532441
Wil je nog een kinderboekenweekgeschenk als 'bewijs' BE? Kreeg er twee. Heb sinds 1999 alle kinderboekenweekgeschenken O+ een leuke traditie vind ik!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:46:55 #31
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_103532456
Ik heb er ook 2. Voor wie er nog een zoekt :P
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:47:05 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103532458
Nee hoeft niet, die heb ik wel al. :D
We krijgen ze hier op mijn werk in de 'bibliotheek-uitvoering', compleet met harde kaft en echt bibliotheekkaartje aan de binnenkant. :') :D
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:47:28 #33
35189 Troel
scherp en bot
pi_103532463
Nienke ook al zo vroeg naar school dus ET?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:34:47 #34
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103533209
Mrien wat zielig :* en straks wil ze misschien niet eens meer mee naar huis ;)

Pfff een nacht doorhalen went echt nooit he...
Roy werd om 3 uur wakker vannacht,en maar keten :') tegen 4en was ik het beu en toen hij begon met gapen in zijn bed terug gelegd, voor een uurtje, toen alweer wakker en maar naar beneden gegaan, daar heeft hij gespeeld en alvast ontbeten.
En nu ligt hij weer op bed, echt dat ritme van het ziekenhuis zit er nog aardig in.
pi_103534688
sterkte mignonne :*

bij deze verklaar ik project "samen slapen" een doorslaand succes! middagslaapjes gaan maar zozo en het spul ontaard geregeld in fijn samen keten, maarrrrrr: wederzijds begrip gaat zoveel beter en de nachten gaan ook beter. ik merk dat selene ravi 's nachts weet te troosten in een paar seconden :o hij wordt wakker en ipv dat ze dan wacht op ons, of ons roept ofzo (wat wij zeggen dat ze dan moet doen) gaat ze zelf naar hem toe, murtmelt iets en dan is het voor allebei goed. als ravi het niet accepteert (en er dus echt iets is wat wij moeten/kunnen fixen) wacht ze gewoon rustigjes en als dan het licht aangaat trekt ze gewoon der deken over haar hoofd en is het haar wel best :Y

ravi heeft op het moment nogal last van tandjesleed en stukke billen, vandaar
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103537100
Ons manneke ligt heel zielig bij oma op de bank te rillen onder een dekentje. Koorts, buikpijn en hoofdpijn zegt hij. En vanmorgen klaagde hij over keelpijn. -O- Gelukkig is hij bij oma. Want als iemand een zieke kan vertroetelen dan is het mijn moeder O+ Ik spreek uit ervaring
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_103537830
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:36 schreef Twinkly het volgende:
"Mama kwijt" heb ik ook in de boekhandel zien liggen, echt een super leuk boekje! O+
Niels heeft gisteren "Ik zie je wel ik hoor je wel" en "Monkie" gekregen, allebei hele leuke boekjes!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit is een boekje zonder tekst
[ afbeelding ]
ik heb monkie gekregen

inclusief de enorme knuffelmonkie O+ ik vind t echt fantastisch..en ook het grote jip&janneke boek O+
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:01:27 #38
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103541113
Ze zijn hier in de straat bezig met nieuw riool en andere straat indeling, nu staan er een graafmachine en vrachtauto bijna voor ons huis. Roy vind dat geweldig leuk en is niet van voor het raam weg te slaan. En zwaaien naar de chauffeurs, en die toeterden net terug, roy gillen van plezier.
pi_103553978
wow, Lex heeft een houten treinbaan gekregen van wat lui..en elin speelt er nu mee.. al anderhalf uur

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

rust
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:56:55 #40
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103563946
Simmu fijn dat project samen slapen zijn vruchten afwerpt, en dat er daardoor weer meer rust ontstaan is ^O^
Seb beterschap :*
Elin leuk he treinbanen ;)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 09:13:02 #41
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_103571054
Klein meisje op de basisschool O+

Vandaag wennen, morgenmiddag wennen en dan vanaf dinsdag voor het 'echie' :)
Ze had er zin in :Y
en ze was er zó overduidelijk aan toe dat het voor mij eigenlijk ook alleen maar een goed gevoel is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_103571181
wauw.. die heb ik een tijd niet gezien..wat is ze groot!!!!

hier echt horror met mevrouwtje elin, die hoest r longen uit r lijf.. ook voor aandacht en midden in de nacht..dus ik heb t schoap bij me in bed gesleept vannacht. Lex hoor je niet, die slaapt plast en eet en tussendoor is ie een uur wakker en kijkt dan zeeer zeeerrrrr tevreden om zich heen.. maar dochterlief :o dat wordt een hele klus nog
pi_103571193
oh ET O+ wat een frumpie zo nog, maar ik vind haar wel een hele stoere zeg!
Ik hoop dat ze het geweldig naar haar zin heeft.

En wat ga jij doen, met al die 'vrije' tijd nu? :P
:)
pi_103571206
op mijn kind passen :P
pi_103571220
ET, wat een mooie grote meid O+ Stoer dat ze nu naar school gaat. Spannend ook! Hoop dat ze het zo leuk blijft vinden!

Is Elin wat jaloers, KD?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103571363
oh KD lastig zoiets.
Hoe zit het met jullie op-bed ritueel? Doet Manus dat altijd? Anders misschien een idee dat Elin 's avonds de exclusieve aandacht van jou krijgt ofzo?

Kan jaloezie zijn maar kan natuurlijk ook gewoon een faaaaase zijn -O-
:)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 09:32:50 #47
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_103571512
E.T. Even nieuwsgierig, waarom gaat ze nu al naar school, ze is toch nog geen 4?
pi_103571582
Manuel brengt r altijd naar bed idd..ik tussen de middag. Ik weet het niet zo goed. Ik merk gewoon dat ze hondsbrutaal is en erg aan het testen (uiteraard) Op Lex is ze dol, dus dat vind ze allemaal niet erg (met lex ben ik vooral boven aan het tutten, beneden ligt ie in de wagenbak en kijk ik niet naar hem om (voor elin) dus dan krijgt ze heel veel mamatijd.. ik doe ook elke avond een activiteit met r. koekjes bakken (hoe laat het ook wordt) de treinbaan in elkaar zetten, knutselen etc. heel bewust.
Maar toch blijft ze erg drakerig.. ze huilt ook heel heel heel erg veel.. nouja je mag t gerust janken noemen.en om de minuut zeurt ze om iets nieuws. Krijgt ze en snoepje, dan wil ze er nog 1, ze wil drinken, maar niet het drinken dat ik haar voorzet etc. lekker lastig doen dus.

Sinds eergisteren houden we r nu heeeeeeeel erg kort. bij t eerste etterbakkengedrag gaat ze de gang in en daar mag ze ook echt even een poosje staan om wat effect te krijgen. we waarschuwen 2x.. doet ze t niet, hoppa gang op. brutaal? idem etc.

dus ze haat ons nu :P en ik denk dat het vannacht even doorwerkte in r slaap.

T kind heeft gewoon erg veel voor r kiezen gehad de laatste tijd, mijn ziekenhuisbezoeken..opa en oma die een halfjaar lang in spanje gaan wonen elk jaar. Een broertje erbij, veel viste en cadeau's.. pittig dus. Ik mi r wel heel erg. tís normaal zo'n lief knuffelig meiske.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 09:43:30 #49
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_103571811
Dat komt me bekend voor, klinkt als mijn peuter. :{
pi_103571916
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:43 schreef krijtlijk het volgende:
Dat komt me bekend voor, klinkt als mijn peuter. :{
En als de mijne. Moet zeggen dat het een heel stuk minder word nu alles weer gewoon draait. We hebben hier ook gedaan dat ie heel strak gehouden werd. Steeds weer op de trap. Op een gegeven moment ging ie zelf op de trap zitten :D Maar nu de gootste drukte weer is geweest word ie weer meer zichzelf. Gewoon dingen vragen of pakken, zelf kunnen spelen enzo.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')