Hier hebben we ook getwijfeld over wat we nou moesten met dat zindelijk worden, aan de ene kant hadden we een gevalletje van duidelijker dan dat krijg je het niet qua zelf signalen afgeven. Maar aan de andere kant was ze wel nog jong en heeft ze die poepissues. Toch maar besloten om het eens aan te kijken hoe het ging zonder luier en in de blote billen.
De eerste twee dagen heeft ze geloof ik alles laten lopen qua plas wat er op kwam om er vervolgens heel trots naar te wijzen 'kijk plas!' Echter poepen ging wel keurig, dat voelde ze duidelijk beter aan.
De dag erna zei ze tijdens het plasje dat ze aan het plassen was

en de dag daarna was ze steeds net te laat bij het potje, maar vanaf de vijfde dag ging alles keurig op het potje. Ze heeft nog een maand ongeveer een of twee keer per week een ongelukje gehad, dat was voornamelijk als ze buiten aan het spelen was (potje ver weg, en veel te beleven natuurlijk).
Ik merkte wel dat het voor haar blijkbaar lastiger was mét een onderbroekje aan omdat dat denk ik hetzelfde voelde als een luier en dat in eerste instantie het signaal "laat maar lopen" gaf.
Maar goed, vanaf 21/22 maanden keurig zindelijk dus. Of onze aanpak goed is geweest weet ik niet maar ik ben wel blij dat we een beetje doorgezet hebben, het eerste signaal dat ze ons gaf was duidelijk het belangrijkst.