Ik zou benoemen dat het idd erg spannend is dat er een nieuw broertje is etc, en proberen haar veel exclusieve aandacht te geven. Je hoort wel vaker dat kinderen zidelijkheidsterugvallen bij grote gebeurtenissen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:01 schreef Kleurdoos het volgende:
mja daar begon ik ook mee, maar dat hielp blijkbaar niet. Het is een vraag om aandacht maar ik weet gewoon niet goed hoe ik er op moet reageren, boos of negeren..
Zó herkenbaar!quote:Op donderdag 3 november 2011 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
![]()
Ik heb net wendagen voor Sasha afgesproken voor de basisschool.
En nu zit ik hier met een knoop in mijn maag even heel diep te zuchten.![]()
Noooooit verwacht van mezelf. Wel hier altijd meegelezen en nooit helemaal begrepen, maar nu begrijp ik het zo helemaal!![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon zin om een potje te janken omdat hij zo enorm groot aan het worden is.
En het is nog niet eens zo ver.![]()
Gaat het ooit nog goed komen met me?
Ja, precies! Klinkt me erg logisch in de oren. En ik vind de tips van jou en Cantare heel zinvol. Los daarvan zou ik investeren in positieve aandacht geven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:04 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik zou benoemen dat het idd erg spannend is dat er een nieuw broertje is etc, en proberen haar veel exclusieve aandacht te geven. Je hoort wel vaker dat kinderen zidelijkheidsterugvallen bij grote gebeurtenissen.
Qua plassen, leg een schone broek klaar en laat haar zichzelf omkleden, zonder er verder aandacht aan te besteden.
Ik las pas dat voor elk uur dat een kind per dag televisie kijkt het kind een IQ-punt minder als volwassene heeft (of iets in die trant).quote:Op zondag 6 november 2011 14:41 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik denk ook echt dat de grootste veroorzaker van haar gedrag, Het Zandkasteel isecht! ze is net zo vervelend als Toto
o god, kijk je datquote:Op zondag 6 november 2011 14:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik las pas dat voor elk uur dat een kind per dag televisie kijkt het kind een IQ-punt minder als volwassene heeft (of iets in die trant).
Als ik Ivan van het kinderdagverblijf haal, roept hij al: "As the world turns, mama, As the world turns!"
Gun mij m'n crap, ja.quote:
''Toto ook..BOEHOEEEE jank*quote:[img] Het Zandkasteel isecht! ze is net zo vervelend als Toto
Ja, zou het zo simpel zijn? Kan het niet ook een stukje gemakzucht zijn,\: "zo handig die luier, dan hoef ik er niet aan te denken dat ik moet plassen of poepen"?quote:Op zondag 6 november 2011 16:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Als ze er aan toe zouden zijn zouden ze geen luier meer aan willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |