hoiquote:
> DMquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
Over 20 minuten op rotterdam centraal, dus bijna thuis, dat wel.
hoi modquote:
Ondertussen was jij net zo hard aan het bedelen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:16 schreef leeell het volgende:
[..]
idd, als een jong hondje liep ie te bedelen, en nu terugkrabbelen .
bwhehehe
kappen hiermee, dit draait op niets uitquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ondertussen was jij net zo hard aan het bedelen.
En ondertussen ben je wel nu al een eikel aan het worden. Ligt dus niet aan de persoonlijkheid maar toch echt aan het kleurtje.
Ik voel toch sterk weer de neiging om wederom dat plaatje van Jan te posten, want ik merk dat het toch wel van toepassing is.![]()
Noem het maar jaloezie, maar ik weet dat ik niet de enige ben hier die er zo over denkt op het moment.
Sittard naar Roffa is toch niet zo lang? Je hoeft niet eens over te stappen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
een 7quote:
Mag neit eens meer gereld worden merk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:29 schreef leeell het volgende:
[..]
kappen hiermee, dit draait op niets uit
wie is datquote:
sommige users mogen meer dan anderen, redelijk fok!policyquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
MOD UITLACHEN, BANNNNN!!!!!!1!!!
No shit sherlock. Anders zou heel dit forum allang uitgestorven zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:39 schreef leeell het volgende:
[..]
sommige users mogen meer dan anderen, redelijk fok!policy
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:40 schreef Beatles het volgende:
Ik mag dat want ik ben knetter, is echt soww
2,5 uur, minstens 1x overstappen. Dus is wel lang.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sittard naar Roffa is toch niet zo lang? Je hoeft niet eens over te stappen.
Gaat de IC van Venlo naar Den Haag centraal niet langs Sittard?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
2,5 uur, minstens 1x overstappen. Dus is wel lang.
Daar ben ik nuquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |