doorgroeimogelijkheden alomquote:
Dit moet een slechte grap zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:05 schreef Dastan het volgende:
Sommige mods schijnen het op hun cv te hebben staan, dus ja, waarom ook niet.
want?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit moet een slechte grap zijn.
Ik zou dat niet doen. Dan wordt het alleen maar makkelijker voor ze om je internetgeschiedenis op te zoeken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:05 schreef Dastan het volgende:
Sommige mods schijnen het op hun cv te hebben staan, dus ja, waarom ook niet.
Neen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit moet een slechte grap zijn.
Het is hier wel snel gezeik als het ergens over gaat hequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:07 schreef Etsu het volgende:
Al dat gezeik over het mod zijncare. Het is voor roo, niet ses dus boeie
Heb je toevallig ook namen? Kan ik die uitlachen als ik ze zie posten.quote:
Even dat topic opzoeken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook namen? Kan ik die uitlachen als ik ze zie posten.
Ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het is hier wel snel gezeik als het ergens over gaat he
2 weken terug beldequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:11 schreef Beatles het volgende:
Yvonnen heeft haar tagje verandert in PopjeMe jelly.
Haha, wat een topic.quote:
de jaloezie; ik kan het proevenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:14 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit nu sinds ik fok heb opgestart constant met een soort van rare grijns een beetje te lezen.
Uiteindelijk toch wel blij dat ik geen mod ben.
sry zie het nu pas hoor meneer die nu blauw is en betweteriger is dan ooitquote:
Niet zo geloofwaardig hequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:14 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit nu sinds ik fok heb opgestart constant met een soort van rare grijns een beetje te lezen.
Uiteindelijk toch wel blij dat ik geen mod ben.
idd, als een jong hondje liep ie te bedelen, en nu terugkrabbelen .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |