Daar komen ze wel achter.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:13 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe weten ze wie daar gepost heeft dan...
medisch forum al vergeten?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:13 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe weten ze wie daar gepost heeft dan...
quoted voor nageslachtquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK DOE OOK MEE MET DE REL!!!!!_!!!!!_!1!!1111!!719@)@-
Ik heb er ook al eens een ban voor gehad. Maar toen was het duidelijk dat ik het was. Nu zijn er tientallen die reageren, ga die maar eens linken aan een FOK! accountquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:13 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga er niet aan meedoen verder. Heb in mijn tijd wel genoeg bans gehad.
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb er ook al eens een ban voor gehad. Maar toen was het duidelijk dat ik het was. Nu zijn er tientallen die reageren, ga die maar eens linken aan een FOK! account
HEFTIGquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK DOE OOK MEE MET DE REL!!!!!_!!!!!_!1!!1111!!719@)@-
Medisch forum? Ik heb wat gemist. Vertel, als je wil, kan, mag.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef leeell het volgende:
[..]
medisch forum al vergeten?
[..]
quoted voor nageslacht
Hallee.quote:
Ja dit eigenlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Waar gaat het eigenlijk over, ik snap het verhaal even niet.
nee, topic is verwijderd om een redenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
HEFTIG
[..]
Medisch forum? Ik heb wat gemist. Vertel, als je wil, kan, mag.
Er zijn er zat daar die onder hun eigen naam posten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb er ook al eens een ban voor gehad. Maar toen was het duidelijk dat ik het was. Nu zijn er tientallen die reageren, ga die maar eens linken aan een FOK! account
Jammer weer dit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:17 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, topic is verwijderd om een reden
das idd niet handig, net zoals teveel praten eroverquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Er zijn er zat daar die onder hun eigen naam posten.
Anderhalf jaar geleden ofzo, paar neptopics gemaakt. En vervolgens links gepost in het topicquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
HEFTIG
[..]
Medisch forum? Ik heb wat gemist. Vertel, als je wil, kan, mag.
Of anderen posten onder hun naam om ze te naaienquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Er zijn er zat daar die onder hun eigen naam posten.
eens!!quote:
meestal geen genade; naam is weg bij genoeg verdenkingquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:19 schreef Splutje het volgende:
[..]
Of anderen posten onder hun naam om ze te naaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |