Dat is een goed idee, denk dat het zoiets gaat worden, dank voor de tip!quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:27 schreef JaapB het volgende:
Heb volgens mij eens een oplossing gezien bij Conrad.nl
Eerste hit bij google: http://www.google.nl/#scl(...)0ca&biw=1280&bih=868
Die conrad stekker heeft een randaarde stekker, moet je er wel even oppassen dat die helemaal in je stekkerdoos verdwijnt anders is de opbouwhoogte natuurlijk een stuk groter.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:28 schreef aloe_vera het volgende:
bill e heeft de simpelste oplossing, op die manier is het echt niet moeilijk en simpel weer terug te brengen in originele staat.
je kunt ook een gaatje in de achterplaat (als ze met achterkant naar de muur staan) maken rond de stekkerdoos, hier een verlengsnoer in en de draad past meestal nog wel ergens achter. Niet ideaal, de conrad stekker is netter. [ afbeelding ]
Heldquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:27 schreef winterapfel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zuinig ben je op je kast? Dit is onze oplossing om de kast strak tegen de muur te zeten
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij mag dit niet...quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:17 schreef Bill_E het volgende:
stopcontact eruit schroeven. Plakgootje erlangs, en een blindplaat erop. In de plakgoot leg je een kabel van een verlengdoos, en die sluit is in de doos waar eerst het stopcontact zat aan. Stopcontact wel goed bewaren voor als je gaat verhuizen.
En spanning eraf voor je gaat werken.
Tja als je het gewoon met de juiste materialen maakt is er niets onveiligs aan. Dit kan je ook aantonen.. En het is niet zo dat de politie bij jouw komt controleren.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:02 schreef roberthoman het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij mag dit niet...
Ik had in mijn vorige huis exact deze constructie toegepast. Toen ik deze vol trots aan een bevriende installatiemonteur liet zien, keek hij me glimlachend aan en mompelde iets als: "jij boefje...". Hierop schrok mijn vriendin en vroeg hem: "Hoezo? Is dit gevaarlijk???". Hij legde toen uit dat het officieel niet mag, maar dat er voor ons verder geen risico's aan kleefden. Had iets te maken met het feit dat je zo'n snoertje opeens deel laat uitmaken van je 'vaste installatie'.
Zo keurde hij ook meteen een ander knutselprojectje af: Ik had een eenvoudige verlengdoos aan de muur geschroefd in m'n voorraadkast. Dit mocht ook niet, wederom vanwege het issue 'vaste installatie'. De oplossing was even bizar als simpel: Schroeven er uitdraaien en gewoon laten bungelen, dan is het namelijk geen onderdeel van de huisinstallatie meer.
dit. dat er kabels uit de kast komen maakt toch niets uit? de deur kan er vast we om dicht.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:27 schreef winterapfel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zuinig ben je op je kast? Dit is onze oplossing om de kast strak tegen de muur te zeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop