Mwah. Wat ik in Red Alert altijd deed was als een malle schietpoppies maken en dan naar de vijand. They never saw it comingquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:29 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb ook SC2 maar doe alleen singleplayer. Ik ben echt nooben ook niet de behoefte om goed te worden. In zulke spellen ben ik altijd noob, red alert etc
Mja, na 3 dagen lag 1 van die oorbeschermers er al af, kreeg het er met geen mogelijkheid meer op dus heb ik de ander er ook maar afgehaaldquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:40 schreef Pixell het volgende:
Mooi ding! Ik geloof alleen nooit in dat surround sound bij die headsets, ik had ook ooit een medusa speedlink 5.1, al na een paar weken naast me neer gegooid! Zat ook niet lekker en zo'n krakkemikkige microfoon
Dat had ik ook, gekloot om het er weer op te krijgen valt ie er 5min later weer afquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, na 3 dagen lag 1 van die oorbeschermers er al af, kreeg het er met geen mogelijkheid meer op dus heb ik de ander er ook maar afgehaald
Oh, dat 7.1 kan me niet zo veel boeien. Ben daar ook niet zo van overtuigd. Als het maar gewoon een solide ding is met helder geluid en een goede micquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:40 schreef Pixell het volgende:
Mooi ding! Ik geloof alleen nooit in dat surround sound bij die headsets, ik had ook ooit een medusa speedlink 5.1, al na een paar weken naast me neer gegooid! Zat ook niet lekker en zo'n krakkemikkige microfoon
Gewoon ff een ticket maken op de website, mailtje afwachten en van daar weer verderquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:44 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb een vraag. Ik heb een tijdje geen WoW meer gespeeld en kreeg een maand geleden ofzo een e-mail waarin stond dat er geadvertised en dat soort bagger werd op mijn account. Hierdoor kreeg ik een 3 hour suspension. Toentertijd interesseerde het me niet zoveel, omdat ik toch niet meer speelde.
Nu heb ik echter weer zin om te spelen, maar die suspension staat er nog steeds. Wat natuurlijk raar is, aangezien hij maar 3 uur zou moeten duren. Hoe moet ik dit aanvechten/aankaarten bij Blizzard? Want dat stappenplan dat ze hebben kom ik niet helemaal uit :/
Singleplayer = terranquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:27 schreef Metonae het volgende:
Ben nu de StarCraft 2 starters edition aan het downloadenJe kan er ook mee multiplayer doen ja
Alleen als Terran tho!
Skyrim, SWTOR en Mass Effect 3quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:21 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Singleplayer = terran
Multiplayer = alle rassen maar er zit een timer aan je gametime vast afaik
Ik speel ook sc2 vrij fanatiek
Dalijk diablo 3 en dan heb ik :
wow
sc2
d3
wat heb je nog meer nodig dan op gamegebied?
Skyrim gaat wel mooi worden denk ik. Hoop in ieder geval beter dan Oblivion maar dat is een ander topicquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Skyrim, SWTOR en Mass Effect 3
Guild Wars 2quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Skyrim, SWTOR en Mass Effect 3
Ik heb veel uurtjes plezier gehad in Oblivion hoor!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:27 schreef SoraAoi het volgende:
Skyrim gaat wel mooi worden denk ik. Hoop in ieder geval beter dan Oblivion maar dat is een ander topic
Alles levelled meequote:Op maandag 24 oktober 2011 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb veel uurtjes plezier gehad in Oblivion hoor!
Ik durf die serie (elder scrolls) niet meer aan sinds Morrowind.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb veel uurtjes plezier gehad in Oblivion hoor!
Morrowind vond ik de beste en daarna Daggerfallquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:45 schreef internal het volgende:
[..]
Ik durf die serie (elder scrolls) niet meer aan sinds Morrowind.
Ik vond het niet echt geweldig dat ik toen ik net uit de boot was en opweg naar de eerste questhub werd geowned door een worm omdat ik hem niet kon rakenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:47 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Morrowind vond ik de beste en daarna Daggerfall
Heb je wat te doen in 5.0quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:04 schreef Bienelientjee het volgende:
147/150 pets! Super cute, die Feline Familiar! Vliegt mee op bezemsteel!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:04 schreef Bienelientjee het volgende:
147/150 pets! Super cute, die Feline Familiar! Vliegt mee op bezemsteel!
League of Legendsquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:21 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Singleplayer = terran
Multiplayer = alle rassen maar er zit een timer aan je gametime vast afaik
Ik speel ook sc2 vrij fanatiek
Dalijk diablo 3 en dan heb ik :
wow
sc2
d3
wat heb je nog meer nodig dan op gamegebied?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |