Ik ken af en toe ook wel mee doen, indien nodig, mn warrior is 21 nu (ook tankquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom ik wel op Hyurgish (22 prot pala)
Alliance Balloonquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb niet alle topics terug gelezen. Dit zal dus al wel vermeld zijn. Hoe gaat Alliance balloon vechten? Ik wil natuurlijk een master worden met de balloon.
Waar zie je dat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
Alliance Balloon
Vlieg type
Abilities:
Whirlwind
Gust
Quick Attack
Self Destruct
....Verzonnen! Pokemon abilities toch!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waar zie je dat?of verzin je dat
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Wubdor/simplequote:
..Totdat de wolf na een minuut tevoorschijn komtquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:55 schreef TwyLight het volgende:
Mijn Elwyn Lamb gaat jullie allemaal facerollen
Most prestigious raid title: Jenkinsquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:55 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Wubdor/simple
Switchen van PVP naar PVE is vervelend als er verder geen wapens te krijgen zijn behalve drops. Dan moet je maar lucky zijn. Overigens ook geen geluk gehad met headpiece. Vanavond Ragnaros normal, misschien heb ik dan wel geluk, want shoulders kreeg de mage gister.
(Let niet op mijn belt, trouwens. Ik ben lui, ik weet het.Wel bijna honored met avengers, dus dan kan ik een nieuwe krijgen. )
Ik las het nu ook net hahaha. Wilde het net zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:58 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Most prestigious raid title: Jenkins
Ik moest even lachen :"D
Blizzard's reactie:quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Niet bellen. Gewoon ticket maken.
Je bedoelt de positie? Zit niet in de nieuwe armory volgens mijquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:05 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hoe kan je veranderen hoe je character op de armory staat? Laatste keer dat ik het veranderd heb was op de oude armory.
Als je niet zo veel wilt uitgeven maakt het eigenlijk niks uit, logitech heeft nog wel betaalbare headsets dacht ik..quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:03 schreef TwyLight het volgende:
Iemand tips voor een goede headset (heldere mic etc) die niet belachelijk 120 euro oid kost?
Was laatst op die van mij gaan zitten en doormidden gebroken
Hoef ook geen ding van 10 euroquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:10 schreef Pixell het volgende:
[..]
Als je niet zo veel wilt uitgeven maakt het eigenlijk niks uit, logitech heeft nog wel betaalbare headsets dacht ik..
Mijn Sennheiser zou ik echter nooit inruilen tegen zo'n ding ^^
Ik heb er een van 79 euro die veel ellende opleverde in vent (hè Isa, Bootje en de rest?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:03 schreef TwyLight het volgende:
Iemand tips voor een goede headset (heldere mic etc) die niet belachelijk 120 euro oid kost?
Was laatst op die van mij gaan zitten en doormidden gebroken
Ik gebruik deze http://www.bol.com/nl/p/e(...)003897016/index.htmlquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoef ook geen ding van 10 euromaar 120 vind ik wel veel voor een headset
Ja dat had ik bij mijn vorige ook, mensen hoorden altijd heel veel gekraak enzo. Kwam volgens mij omdat die mic er ook afgehaald kon wordenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb er een van 79 euro die veel ellende opleverde in vent (hè Isa, Bootje en de rest?), maar door wat gekloot lijkt dat voorbij te zijn. 't Is een Speedink Medusa 5.1 btw
Tijdens de ellende heb ik er een afgrijselijk simpel ding van 8 euro bij gehaald en die was goed genoeg voor vent en skype (een Trust, fuck yeah)
Dat laatste is hier niet het geval, maar ik heb het opgelost door nieuwe drivers te downen en wat instellingen aan te passenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja dat had ik bij mijn vorige ook, mensen hoorden altijd heel veel gekraak enzo. Kwam volgens mij omdat die mic er ook afgehaald kon worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |