Rode kaart voor Aborah was wel terecht, da's sowieso een mongoolquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Aborah een kneus is. dus daarom
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Utrecht fansDe zelfbenoemde Ajax-rivalen
Utrecht fans die doen alsof ze Feyenoord zijn
_______!
quote:
Jonge wachten jullie maar Utrecht gaat Ajax weer inmakenquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jullie gaan degraderen met de heer Wouterse
een hele hoop gebral jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Gullit heeft wel wat gedaan met de kritiek van Derksen he, zegt ineens een hoop.
Die grens moet gegeseld wordenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:27 schreef eight het volgende:
Feijenoord is de baas in de Arena. Slechtste man op het veld is de grensrechter. Wat wordt Feijenoord door deze man benadeelt zeg.![]()
Vermeer is de beste ajacied in deze wedstrijd, het had gewoon 1-4 moeten staan.
De KNJB zal nu in de rust in actie komen, want voetballend kan Ajax dit niet winnen
Was wel te verwachten dat Ajax geen dikke score ging neerzettenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:26 schreef Geo3kant het volgende:
Kijk hardstikke leuk, feyenoord leuk, feyenoord druk zet, goed verdedigen.. ik blijf realistisch, kunnen ze dit volhouden? Vast niet 90 minuten lang.. en Ajax kan zo scoren, maakt niet uit hoe counter, vrije trap, corner..
Dus tenzij feyenoord eerst zelf voor komt, verwacht ik dat Ajax gewoon wint, met 2-0.
Als die kneuzen niet zo snel janken, dan was het een stuk leuker geweest.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zou ook zo reageren als mijn club van zwaar arrogante losers zo slecht zou spelen...
typisch jodenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die grensrechter is inderdaad gewoon omgekocht. Kan er helemaal niets van.
Hij heb een TS fetisj... Doe je niets aan, tenzij je een psychiater bentquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:27 schreef Buitendam het volgende:
Wel zo handig als degene met de lapo een nieuw topic opent, mongool.
1-0 voor ajax jaquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij, ajacied4lif en ik hebben dalijk nog een appeltje te schillen mafkees!
FEIJENOORD IS DE KANKERBESTE
Heb ik ook gezegd,quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was wel te verwachten dat Ajax geen dikke score ging neerzetten, winnen uiteraard wel gewoon.
smoesjes beginnen alquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
12.30 syndroom bij ajax trouwens sowieso
Ik heb niets met Lapo hunten, maar om het gewoon een beetje duidelijk te houden is het wel zo handig als iedereen zich een beetje aan de ongeschreven regels houdt. Irritante kutusers altijd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heb een TS fetisj... Doe je niets aan, tenzij je een psychiater bent
Ik ben niet eens voor Ajaxquote:
Gelukkig speelt Feyenoord pas twee uur later.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
12.30 syndroom bij ajax trouwens sowieso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |