Dan kijken we AA even lief aanquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:21 schreef WheeleE het volgende:
Ja ho es effe. Morgen klopt die hele topictitel niet meer hoor!
Kunnen we best proberenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:34 schreef Barretje80 het volgende:
of we moeten het topic vandaag even vol spammen
je hebt vandaag toch betere dingen te doen??quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is t zekerDenk eigenlijk niet dat t gaat lukken
Daarom gaat t ook niet lukkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:58 schreef Marvelous het volgende:
[..]
je hebt vandaag toch betere dingen te doen??
we kunnen een beginnetje maken, ik zit aan mijn bami ontbijt met veel pepers!! Heerlijkquote:
Oeh nice! Maar bami als ontbijt?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:10 schreef Marvelous het volgende:
[..]
we kunnen een beginnetje maken, ik zit aan mijn bami ontbijt met veel pepers!! Heerlijk
Ja, sorry... Ik volg mijn meisje d`r cultuur...quote:
Dat is helemaal niet slechtquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:14 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ja, sorry... Ik volg mijn meisje d`r cultuur...
English breakfastquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:17 schreef WheeleE het volgende:
Bami-ontbijt? Dat klinkt nog erger dan een english breakfast
quote:
Hah, nou, dan hoef ik juist heel weinigquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik meestal ook, maar na een topavondje is zo'n ontbijt wel welkom hoor
Die heeft denk een katerquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:22 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hah, nou, dan hoef ik juist heel weinig
Waar is die vent van je eigenlijk? Weer aan het studeren?
Hij is/was voetbal aan t kijkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:22 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hah, nou, dan hoef ik juist heel weinig
Waar is die vent van je eigenlijk? Weer aan het studeren?
Ik..denk dat een croissantje altijd ongezonder isquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:23 schreef Marvelous het volgende:
Ik vraag mij af wat ongezonder is... Een Croussantje, of Bami met veel groenten er verse producten er in!?
Kan heel makkelijk leren leven met dat laatste, en is gezonder als mijn alternatief voor het ontbijt!
Meergranencroissants smaken niet echt geloof ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik..denk dat een croissantje altijd ongezonder is
Ieuw..nog nooit geprobeerd..ook geen zin inquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:27 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Meergranencroissants smaken niet echt geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |