70 m2 voor alles bij elkaar nog geen 500 per maand, op 10 minuten fietsen van de Oude Gracht.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:07 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tja kennissen kwamen ook met zulke argumenten, plus het argument dat het best dicht bij de stad was... Ik moet zeggen dat spontaan een biertje drinken echter niet meer mogelijk is.. Ja wellicht bij sportcentrum Leidsche Rijn
Ik ben helaas genoodzaakt om een woning in de vrije sector of een koopwoning >170K te wonen, want ik heb geen sociale/economische binding met Utrecht.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
70 m2 voor alles bij elkaar nog geen 500 per maand, op 10 minuten fietsen van de Oude Gracht.
Ik heb koop.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben helaas genoodzaakt om een woning in de vrije sector of een koopwoning >170K te wonen, want ik heb geen sociale/economische binding met Utrecht.
Tsja, ik ben een geboren pechvogel die nooit geluk heeft.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb koop.En gelukkig was toen ik het kocht de koopgrens een stukje lager, namelijk een tientje onder wat ik hiervoor heb betaald.
Ik kon niet lager bieden. Erg geluk gehad, een paar maanden later ging de koopgrens zo'n 30.000 omhoog.
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:35 schreef Q. het volgende:
Ik draag anders alleen maar bij aan de verpaupering hoor.
Herkenbaarquote:Op woensdag 2 november 2011 17:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tsja, ik ben een geboren pechvogel die nooit geluk heeft.Ik zou bijv. best in Overvecht of een andere ondergewaardeerde buurt willen wonen, maar de appartementen daar zijn te goedkoop voor me.
Er zullen geheid mensen zijn die een fatsoenlijk salaris hebben, in een ondergewaardeerde buurt willen wonen maar er niet mogen wonen door die koopgrens. Ongelooflijk toch? Die personen zouden de verpaupering kunnen remmen.
In Leidsche Rijn?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
70 m2 voor alles bij elkaar nog geen 500 per maand, op 10 minuten fietsen van de Oude Gracht.
Maar jij bent stomquote:Op woensdag 2 november 2011 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Onmogelijk, aangezien Utrecht geen Oude Gracht heeft (wel een Oudegracht).quote:Op woensdag 2 november 2011 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
op 10 minuten fietsen van de Oude Gracht.
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:28 schreef Nielsch het volgende:
Okee, hij woonde dan wel in Amsterdam, maar het was toch een Utrechter.
Rijk de Gooyer
1925 - 2011
quote:Rechter: BRU moet Connexxion nieuwe kans geven
REGIO - De rechter heeft opnieuw de vloer aangeveegd met Bestuurregio Utrecht. Het gaat om een besluit van de BRU om het openbaar vervoer in de regio te gunnen aan busvervoerder Q-Buzz.
Eerder werd al een procedure van het BRU om het openbaar vervoer de komende acht jaar te gunnen aan Q-Buzz, ongeldig verklaard. Daarop volgde een nieuw besluit van de BRU, waar ook Q-Buzz als beste uit de bus kwam.
Maar Connexxion is volgens de rechter in die tweede procedure te veel benadeeld. Connexxion had de kans moeten krijgen om opnieuw te onderhandelen, maar het vervoerbedrijf heeft die mogelijkheid niet gekregen van het BRU.
De rechter bepaalde daarom dat het besluit om Q-buzz het ov in de regio te gunnen, zes weken geschorst moet worden. Welke consequenties dit heeft voor het bus- en tramvervoer in de regio, is nog niet duidelijk.
Bestuur Regio Utrecht wil niet reageren op de uitspraak van de rechter. Q-Buzz is teleurgesteld en Connexxion is blij met de uitspraak.
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:31 schreef Q. het volgende:
Echt.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/398613
[..]
Volgens een ambtenaar van de gemeente was het allemaal niet makkelijk, ook niet voor de bieders. Bij de eerste aanbesteding voldeden de aanbiedingen van Connexxion en Q-buzz allebei niet aan de voorwaarden. Schijnbaar zat Q-buzz het dichtst in de buurt of kwam er met onderhandeling wel uit oid.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:31 schreef Q. het volgende:
Echt.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/398613
[..]
Dat gaat never meer gebeuren. Mag je het kabinet voor bedanken.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:51 schreef Specularium het volgende:
Who gives a fuck?
Bij een halte maximaal 10 minuten moeten wachten. Dat zou nieuws zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |