quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:55 schreef TMan het volgende:
Deze vond ik ook wel mooi vanmorgen
[ afbeelding ]
Moeder en kinderen in auto te waterquote:Op woensdag 2 november 2011 10:35 schreef Crientj het volgende:
Is er iemand die iets meer weet over wat er aan de hand is bij de Keulsekade? Genoeg sirenes langs horen komen vanaf stage, en via p2000 staat er een melding dat er een auto in het kanaal ligt?
lekker slim ook, om dat dan even in de krant te zetten nu...quote:Op woensdag 2 november 2011 11:05 schreef kip-kerrie het volgende:
Veel interessanter dan bovenstaande nonsens: http://www.telegraaf.nl/b(...)achter__.html?p=22,1
per 1 januari, mits de gemeenteraad het goedkeurt.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:49 schreef MissHobje het volgende:
Hmm misschien alle supermarkten open elke zondag altijdop rtv utrecht site een stukje
!
Als ze het niet met opzet deed.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Pffff... wat moet dat verschrikkelijk zijn voor die moeder.
Waar in utrecht?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Morgenochtend mag ik een appartement bezichtigen.
Hij vroeg waar in Utrecht?quote:
Tja kennissen kwamen ook met zulke argumenten, plus het argument dat het best dicht bij de stad was... Ik moet zeggen dat spontaan een biertje drinken echter niet meer mogelijk is.. Ja wellicht bij sportcentrum Leidsche Rijnquote:Op woensdag 2 november 2011 16:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga geen 800 euro per maand betalen voor een 50m² appartement flatje.
Dit is het treurige van alles. Dat je zo moet gaan denken.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:03 schreef The6thgate het volgende:
Ga m'n vriendin maar eens aansporen om die thesis zo snel mogelijk af te ronden zodat we naar een dubbel inkomen kunnenga in m'n eentje niet 900 euro betalen.
70 m2 voor alles bij elkaar nog geen 500 per maand, op 10 minuten fietsen van de Oude Gracht.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:07 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tja kennissen kwamen ook met zulke argumenten, plus het argument dat het best dicht bij de stad was... Ik moet zeggen dat spontaan een biertje drinken echter niet meer mogelijk is.. Ja wellicht bij sportcentrum Leidsche Rijn
Ik ben helaas genoodzaakt om een woning in de vrije sector of een koopwoning >170K te wonen, want ik heb geen sociale/economische binding met Utrecht.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
70 m2 voor alles bij elkaar nog geen 500 per maand, op 10 minuten fietsen van de Oude Gracht.
Ik heb koop.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben helaas genoodzaakt om een woning in de vrije sector of een koopwoning >170K te wonen, want ik heb geen sociale/economische binding met Utrecht.
Tsja, ik ben een geboren pechvogel die nooit geluk heeft.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb koop.En gelukkig was toen ik het kocht de koopgrens een stukje lager, namelijk een tientje onder wat ik hiervoor heb betaald.
Ik kon niet lager bieden. Erg geluk gehad, een paar maanden later ging de koopgrens zo'n 30.000 omhoog.
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:35 schreef Q. het volgende:
Ik draag anders alleen maar bij aan de verpaupering hoor.
Herkenbaarquote:Op woensdag 2 november 2011 17:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tsja, ik ben een geboren pechvogel die nooit geluk heeft.Ik zou bijv. best in Overvecht of een andere ondergewaardeerde buurt willen wonen, maar de appartementen daar zijn te goedkoop voor me.
Er zullen geheid mensen zijn die een fatsoenlijk salaris hebben, in een ondergewaardeerde buurt willen wonen maar er niet mogen wonen door die koopgrens. Ongelooflijk toch? Die personen zouden de verpaupering kunnen remmen.
In Leidsche Rijn?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
70 m2 voor alles bij elkaar nog geen 500 per maand, op 10 minuten fietsen van de Oude Gracht.
Maar jij bent stomquote:Op woensdag 2 november 2011 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Onmogelijk, aangezien Utrecht geen Oude Gracht heeft (wel een Oudegracht).quote:Op woensdag 2 november 2011 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
op 10 minuten fietsen van de Oude Gracht.
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:28 schreef Nielsch het volgende:
Okee, hij woonde dan wel in Amsterdam, maar het was toch een Utrechter.
Rijk de Gooyer
1925 - 2011
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |