Goed lezen? Da's echt een kunst!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:34 schreef bambino het volgende:
Dus als ik een auto zou krijgen in de ibood box moet ik hem voor de box prijs weg doen?
Het gaat om de waarde van het product, niet om de waarde dat ik er voor betaald heb.
Blijkbaar heb je er wel moeite mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:24 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Goed lezen? Da's echt een kunst!
Zeg ik dat dan ergens? Nee toch.
Ik geef alleen een goedbedoeld advies, meer niet. Suit yourself...
Klopt, maar toen heb ik hem niet gekocht, daarom mag het ook op fok.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:10 schreef Sjechov het volgende:
Vond hem eerst interessant.
Maar nu zie ik dat hij voor 50 excl. verkocht is geweest door ibood haak ik af.
Jammer dit zo.
Ik ga ff vragen of mijn moeder deze week nog naar Elst moet (ivm familie) als dat zo is mag die voor 75 dus contant afgehaald worden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:53 schreef Folkwin het volgende:
Ik blijf bij 75 incl. verzenden.
Ik ben aankomende week ook nog in Nijmegen, meer kan ik je in dat opzicht niet tegemoet komen.
Deal or no deal
Dat bod staat er al van manga, en zoals gezegd wil ik er graag iets meer voor.quote:Op zondag 25 december 2011 18:43 schreef marco_sire het volgende:
50 ex is een eerste voorzichtig bod
Sorry was de hele dag niet thuis.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:35 schreef pim66 het volgende:
Hallo,
Voor 60 euro haal ik hem vanmiddag bij je op.
Mvg,
Pim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |