quote:Ironie en ik? Nee hoor... eerder sarcasme...
Op 31 augustus 2000 19:49 schreef Meister het volgende:
*hoest** Meister zoekt wanhopig naar een spoortje ironie...
[Dit bericht is gewijzigd door Llewella op 01-09-2000 08:34]
quote:Nou eh, dat klopt niet helemaal meer Beezz, moet eigenlijk zijn: dat je niet veel wist van de man (2Pac). Inmiddels weet ik wel wat meer... Blijft handig zo'n instelling als de bieb. Beter dan dat geklooi met Napster oid. En "Hit 'Em Up" beb ik nou juist NIET genomen omdat ik echt het verschil wel weet tussen een partijtje dissen en pure geweldadigheid zoals in die andere raps. Weet je wat ik trouwens ook niet snap, is hoe jij WEL moeiteloos van dat Big Al album de beste track weet te halen, (nog bedankt voor de tip trouwens!) waarmee je aangeeft dat je wel degelijk oren aan je hoofd hebt, maar dat je als het om 2Pac gaat elke objectiviteit uit het oog verliest en zelfs zo'n beetje de halve rapwereld gaat lopen beschuldigen van rip praktijken. Tot NAS aan toe! Btw, dat nummertje van Big Al, DAT vind ik nou een mooie diss!
Op 31 augustus 2000 08:41 schreef Beezz het volgende:
BBS, dit laat maar weer eens zien, dat je gewoon niet veel weet van de man... Anders had je "Hit 'Em Up" wel genomen, beste diss song tijden!!
quote:
Op 31 augustus 2000 08:41 schreef Beezz het volgende:
En een diss song om de 24 nummers mag wel... Kan jij dan misschien de boel goed praten wat NWA deed, die bracht volgens mij een hele cd uit ten ere van de politie"Fuck The Police"
Ja nou van mij mag het hoor. Geen enkel probleem mee. Al had ie alleen maar dat soort raps gemaakt. Maar het IS geen dissen imo. Het is gewoon negative shit! NWA hoef ik verder niet goed te praten. Waarom zou ik? Het is inderdaad zoals Doc ook al zei, ik die teksten hier neerzette vanwege die opmerking van AA tegen Ulx. Quote staat er toch ook netjes boven of niet soms? En voordat je er zelf mee komt vroeg of laat, Death Prez zijn ook geen lievertjes nee, maar bij 2Pac was het of, pure negative shit, of sentimenteel zelfbeklag.En rap hoeft ook echt niet alleen maar over hobbits en holliday inn's te gaan wat mij betreft hoor.
BBS heb ik nog wel gelezen, de objectiviteit uit de ogen verliezen, omdat ik opkom voor iemand waar ik fan van ben... Nah, tis maar hoe je het wilt zien, ik zie het niet zo...
En wat betreft het onthouden van nummers van Big L tja, was ik maar zo goed met frans Nog een sterke kant van me, na ik fan van pac ben kan ik goeie nummers onthouden
Nas is en blijft de grootste biter uit de rapgame, samen met No Limit, DMX, en de hele Bad Boy crew, allemaal stijl biters, allemaal fake
Arcee, adopteren?? tientje mag je me hebben
Voorbeel van Nas de biter, in Mobb Deep's "It's Mine", quote "Thug Life is mine" duidelijk een dis naar pac!!
ps. Ja Rule is ook fake, "say hola hola if u wanna make a dolla" ik lag in een deuk man!!
ps2. C Murderer, broer van Master P dacht ik, is ook een biter, een lied van pac gejat, moest nog uitkomen, "dedicated this to Tupac Shakur"
Know your facts!!
peace out...
[Dit bericht is gewijzigd door Beezz op 01-09-2000 18:22]
quote:Stierf...
Op 01 september 2000 19:10 schreef Beezz het volgende:
wel aan de top blijven, en ik las ergens dat Tupac een eenzame dood storf/sterfde/stervde, mond dicht als je er niets over weet ja!!
nee.. geen dank..
quote:Dead Prez
Op 02 september 2000 19:15 schreef Jaap het volgende:
AA of BBS... kunnen jullie mij misschien wat nummers van Dead Prez noemen die jullie goed vinden? Als het mij bevalt kan ik de cd kopen... (juist ja... ik koop ze nog echtuit respect voor de artiesten enz ook)
quote:Ik vind Hip-Hop eigenlijk het beste nummer.. zit een heeeeeeeerlijke bass onder.. Ennn de intro, Wolves, is ook vet.. Daar verteld Chairmain Omali Yeshitela een mooi verhaal over de "undiginous people" enzo.. "i'm a African" is mooi, "Police State", "Behind Enemy Lines".. allemaal mooi.. De 2e bonustrack is ook heel mooi...
Op 02 september 2000 19:15 schreef Jaap het volgende:
AA of BBS... kunnen jullie mij misschien wat nummers van Dead Prez noemen die jullie goed vinden? Als het mij bevalt kan ik de cd kopen... (juist ja... ik koop ze nog echtuit respect voor de artiesten enz ook)
Ik vind trouwens het 1e deel van de CD "Today" het mooiste.. Maar het is wel muziek "waar je van moet houden".. Het is een aparte stijl, je kan het niet vergelijken met een andere rapstijl...
Ik heb deze CD ook gekocht, ik heb een paar 100 audo-cd's, en 17 originelen Moeten ze die kutCD's maar niet zo duur maken..
Als je wil kan je wel wat liedjes van m'n FTP halen, gewoon om even te luisteren.. In Real Audio ofzo.. Moet je me maar even via ICQ benaderen..
[Dit bericht is gewijzigd door ArchAngel op 02-09-2000 19:39]
quote:Neeneenee Dead Prez is niet kotsen
Op 02 september 2000 19:22 schreef Beezz het volgende:
Dead Prez
Outlawz forever!! ridin' for pac!!
quote:Ik dank U! Gij hebt mij laten lachen.
Op zondag 30 juni 2002 00:40 schreef Stewie het volgende:
*schop*kon het even niet laten, toch nog redelijke flame geworden imo !
quote:Whe hehe
Op zondag 30 juni 2002 00:40 schreef Stewie het volgende:
*schop*kon het even niet laten, toch nog redelijke flame geworden imo !
Er waren meer en betere. Juweeltje was toch wel de dis van Doc tegen Aneurism, alleen maar door te reageren met heftige quotes uit een ander 2pac topic.
J.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |