abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_320448
quote:
Op 31 augustus 2000 15:22 schreef Ulx het volgende:
Heb je wel eens in de cel gezeten, AA?
Hij hangt hier een beetje de crimi uit en onder tussen staat ie nog vakken te vullen bij AH. Ga dan coke of pillen dealen man. Dan kan je ten minste zeggen dat je "cool" bent man.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  donderdag 31 augustus 2000 @ 15:32:00 #102
46 ArchAngel
*Addicted to the white death*
pi_320466
quote:
Op 31 augustus 2000 15:22 schreef Ulx het volgende:
Heb je wel eens in de cel gezeten, AA?
Gaat je geen kut aan..
quote:
Op 31 augustus 2000 15:26 schreef Party-pooper het volgende:
Hij hangt hier een beetje de crimi uit en onder tussen staat ie nog vakken te vullen bij AH. Ga dan coke of pillen dealen man. Dan kan je ten minste zeggen dat je "cool" bent man.
Shit, why are y'all dissin me, ben ik te goed voor jullie ofzo.. Volges mij wel, stellete zielige figuren hier
Suck on these motherfucking nuts..

Nogmaals: JULLIE KENNEN MIJ NIET, je weet niet wat ik doe of hoe ik ben, en et gaat jullie ook allemaal geen kut aan... Dus shut the fuck up, jullie weten niet wat ik verkoop, of ik wel eens een gun tegen me hoofje heb gehad, of ik problemen heb met de wouten, etc, DUS SHUT UP, ga maar terug naar je mama, of blijf maar de hele dag achter je computertje, want een sociaal leven hebben jullie niet..
Li'l bitches..

[Dit bericht is gewijzigd door ArchAngel op 31-08-2000 15:32]

[b]You can't wake a dog who is pretending to be asleep[/b] __Old Navaho
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 augustus 2000 @ 15:39:03 #103
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_320483
quote:
[b]Op 31 augustus 2000 15:32 schreef

JULLIE KENNEN MIJ NIET
bla bla bla yada yada yada grien grien grien

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap....
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 31 augustus 2000 @ 15:41:07 #104
5260 Stewie
March on down the field !
pi_320488
en jij kent waverider ook niet maar je wilt wel gelijk een pistool tegen zijn hoofd zetten, laten we anders even gaan ruzien over wie de grootste gun heeft, wat een gelul zeg. En als het mij niet aangaat of jij in de bak hebt gezeten, loop dan ook niet zo te blaten over wat een geweldige gangster je bent, en ook heel leuk voor je dat je irl mijn ass kan kicken, wat een instelling zeg, ik hoop dat je een goede advocaat hebt....
  donderdag 31 augustus 2000 @ 15:43:09 #105
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_320491
Zo blijkt maar weer eens wat een goede rolmodellen en voorbeelden die gangsta-rappers zijn. Denk vooral dat criminaliteit cool is, en eindig voor je 30e met een loodvergiftiging...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  donderdag 31 augustus 2000 @ 15:43:56 #106
46 ArchAngel
pi_320493
quote:
Op 31 augustus 2000 15:41 schreef Stewie het volgende:
en jij kent waverider ook niet maar je wilt wel gelijk een pistool tegen zijn hoofd zetten, laten we anders even gaan ruzien over wie de grootste gun heeft, wat een gelul zeg. En als het mij niet aangaat of jij in de bak hebt gezeten, loop dan ook niet zo te blaten over wat een geweldige gangster je bent, en ook heel leuk voor je dat je irl mijn ass kan kicken, wat een instelling zeg, ik hoop dat je een goede advocaat hebt....
Slaat als kut op dirk.. Ik loop NIET te schreeuwen dat ik hier de grootste gangster ben.. Ik ken waverider niet, maar ik hoef ook niet iemand te kennen om herrie met em te hebben..
En waarom wou ik een advocaat nodig hebben?
  donderdag 31 augustus 2000 @ 15:46:21 #107
46 ArchAngel
pi_320499
quote:
Op 31 augustus 2000 15:43 schreef Zanderrr het volgende:
Zo blijkt maar weer eens wat een goede rolmodellen en voorbeelden die gangsta-rappers zijn. Denk vooral dat criminaliteit cool is, en eindig voor je 30e met een loodvergiftiging...
WAT LOOPT IEDEREEN MIJ WOORDEN IN DE MOND TE LEGGEN?!?!?
Jullie mogen mij vertellen, WAAR denk ik dat criminaliteit cool is? Criminaliteit is niet cool, en ik zeg ook nerens dat ik een crimineel ben.. Zeg ik dat ik in de gevangenis heb gezeten, zeg ik dat ik een gun heb?
Shiiiit, jullie zijn hier te dom om een stel reacties fatsoenlijk te kunnen lezen en begrijpen.. Bergijpen, dat is dat je het even in je bolle kop laat doordringen.. Get a life..
pi_320520
quote:
Op 31 augustus 2000 15:46 schreef ArchAngel het volgende:
Jullie mogen mij vertellen, WAAR denk ik dat criminaliteit cool is? Criminaliteit is niet cool, en ik zeg ook nerens dat ik een crimineel ben.. Zeg ik dat ik in de gevangenis heb gezeten, zeg ik dat ik een gun heb?
Als je geen "gun" hebt, waarom dan in vredesnaam zeg je dingen als dit:
quote:
Jazeker.. ik weet zeker dat Waverider even lekker in z'n broekie staat te poepen als ik een magnum .44 op ze porum zet..
Dreigen kan iedereen, het ook doen is een heel ander verhaal. Dus asjeblieft hou de "ik stop een gun in je face" uitspraken voor je. Waarschijnlijk krijg je dan ook niet zoveel reacties. Want ik moet er heel hard om lachen.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 augustus 2000 @ 15:53:12 #109
862 Arcee
Look closer
pi_320521
Wat is er zo geweldig aan die 2Pac? Gewoon een dooie rapper die wat oude deuntjes heeft gejat en er wat nieuwe lyrics overheen heeft gerapt. Met als dieptepunt uiteraard Changes. Heeft-ie toch maar mooi het prachtige The Way It Is van Bruce Hornsy & The Range verkracht. En wat heeft-ie er een toegevoegd. NIETS. En dat komt dan op nummer 1 binnen in de Top 40. Wat een trieste plaat, zeg.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 augustus 2000 @ 15:53:13 #110
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_320522
quote:
... Criminaliteit is niet cool, en ik zeg ook nerens dat ik een crimineel ben.. Zeg ik dat ik in de gevangenis heb gezeten, zeg ik dat ik een gun heb?
Het punt is juist dat je de laatste paar posts dat je inderdaad helemaal niets zegt maar wel een heleboel grient...

Je zegt welliswaar niet dat je een gun hebt maar hebt gedreigd dat je een magnum tegen iemands hoofd gaat zetten...

pi_320528
quote:
Op 31 augustus 2000 15:53 schreef Party-pooper het volgende:
Want ik moet er heel hard om lachen.
ik ben de afgelopen dagen meerdere malen van mijn stoel gedonderd tijdens het lezen van al die raptopics

geweldig!

pi_320531
Dit is verder niet een persoonlijke aanval. Ik ken je verder niet en kan dus ook niet over je oordelen. Maar dat groot praat vindt ik wel lollig.
pi_320539
quote:
Shiiiit, jullie zijn hier te dom om een stel reacties fatsoenlijk te kunnen lezen en begrijpen.. Bergijpen, dat is dat je het even in je bolle kop laat doordringen.. Get a life..
Stond toch echt: Check.. Hij rapt over de wouten (=politie in case you don't know) afschieten enzo.. Maareh check, vind je dat criminaliteit verheerlijken?
Ik vind van niet.. Wouten zuigen gewoon, et is een kutberoep en ze doen niks!
Ik heb ooit meegemaakt dat ik betrokken was bij een vechtpartij, van pak em beet 50 man..
Iemand belde de politie, komen ze aanrijden.. Op 5 a 10 meter afstand (ik kan niet zo goed afstand schatten hoor ) blijven ze in de auto zitten.. Ze draaien et raampje open, en roepen dat we op moeten houden met vechten omdat er zometeen meer politie aankomt.. DIKKE SCHIJTLIJERS, stap uit die wagen en kom ons maar verrot slaan!

Als iemand criminaliteit verheerlijkt versta ik daaronder "Grab your guns, shoot every fucker you see, rob a liquor store, shoot the jerk, then you're a real man, etcetc"
maarja da's een verschil in perceptie ofzoiets (vandaag op school geleerd )

Ga jij maar lekker de 'wouten' afschieten... dat is geen criminaliteit? Neuh.. tuuuuuuurlijk niet.

En: DUS SHUT UP, ga maar terug naar je mama, of blijf maar de hele dag achter je computertje, want een sociaal leven hebben jullie niet..
Li'l bitches..

Wie zit hier nou de hele dag te posten? Beetje raar om je zo te uiten... aangezien ook jij de hele dag achter de computer zit. En geen sociaal leven? Wie roept er nu zo hard dat niemand jou hier kent? JIJ. En jij kent hier ook niemand anders persoonlijk!

En voordat ze hier een slotje opgooien: kap nou effe met dat woord: 'dissen'.. argh!

... na vijf jaar
pi_320540
quote:
Op 31 augustus 2000 15:54 schreef Ulx het volgende:
ik ben de afgelopen dagen meerdere malen van mijn stoel gedonderd tijdens het lezen van al die raptopics

geweldig!

En ze hebben volgens mij nog steeds niet door dat het ons daar om te doen is. Zullen we ze maar eens goed te eten geven. Want dat "thug-live" maakt hongerig heb ik het idee.

[Dit bericht is gewijzigd door Party-pooper op 31-08-2000 15:58]

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 augustus 2000 @ 15:57:52 #115
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_320543
Verbal blijf nog maar een weekje op vakantie, wij vermaken ons P.R.I.M.A.
  donderdag 31 augustus 2000 @ 15:58:09 #116
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_320545
quote:
Op 31 augustus 2000 15:53 schreef Arcee het volgende:
Met als dieptepunt uiteraard Changes. Heeft-ie toch maar mooi het prachtige The Way It Is van Bruce Hornsy & The Range verkracht. En wat heeft-ie er een toegevoegd. NIETS.
Inderdaad, van dat nummer had 'ie gewoon af moeten blijven. Maar ik geloof ook de muziek er pas onder gezet is toen 2Pac allang 6 feet under lag.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_320553
quote:
Op 31 augustus 2000 15:54 schreef Ulx het volgende:

geweldig!

Leuk he? Les van de rapmeesters zelf... Ik ga maar eens Anthrax opzetten met hun rapsong...
... na vijf jaar
  donderdag 31 augustus 2000 @ 16:02:18 #118
46 ArchAngel
pi_320555
quote:
Op 31 augustus 2000 15:57 schreef Xhorder het volgende:
Stond toch echt:
Check.. Hij rapt over de wouten (=politie in case you don't know) afschieten enzo.. Maareh check, vind je dat criminaliteit verheerlijken?
Ik vind van niet.. Wouten zuigen gewoon, et is een kutberoep en ze doen niks!
Ik heb ooit meegemaakt dat ik betrokken was bij een vechtpartij, van pak em beet 50 man..
Iemand belde de politie, komen ze aanrijden.. Op 5 a 10 meter afstand (ik kan niet zo goed afstand schatten hoor ) blijven ze in de auto zitten.. Ze draaien et raampje open, en roepen dat we op moeten houden met vechten omdat er zometeen meer politie aankomt.. DIKKE SCHIJTLIJERS, stap uit die wagen en kom ons maar verrot slaan!

Als iemand criminaliteit verheerlijkt versta ik daaronder "Grab your guns, shoot every fucker you see, rob a liquor store, shoot the jerk, then you're a real man, etcetc"
maarja da's een verschil in perceptie ofzoiets (vandaag op school geleerd )

Ga jij maar lekker de 'wouten' afschieten... dat is geen criminaliteit? Neuh.. tuuuuuuurlijk niet.

Ik zeg niet dat ik de wouten af ga schieten.. Als jij door de wouten om iets kleins word aangehouden, en ze gaan gigantisch zeiken.. dan heb je toch niet zoiets van "Ah dit vind ik echt cool van jullie, jullie rulen, Ik word ook politieagent, geweldig werk.."
Ik zeg DAT IK DAT DAN GRAAG ZOU WILLEN DOEN.. Maar als je een wout afschiet ben je zo gigantisch de lul dat je et maar beter uit je koppie kan laten.. Dus ik zou et nooit van me leven doen..
quote:
En: DUS SHUT UP, ga maar terug naar je mama, of blijf maar de hele dag achter je computertje, want een sociaal leven hebben jullie niet..
Li'l bitches..

Wie zit hier nou de hele dag te posten? Beetje raar om je zo te uiten... aangezien ook jij de hele dag achter de computer zit. En geen sociaal leven? Wie roept er nu zo hard dat niemand jou hier kent? JIJ. En jij kent hier ook niemand anders persoonlijk!

En voordat ze hier een slotje opgooien: kap nou effe met dat woord: 'dissen'.. argh!

Je had het ook even tussen [.quote] en [./quote] zonder . kunnen zetten
Ik zit hiet niet de hele dag te posten... Als je naar de tijden kijkt merk je et..
Maar ik hoef me hier niet te gaan verantwoorden ofzo daarvoor.. Denk maar wat je wil, I don't give a fuck..
En het woord Dissen is een mooi woord, dus dan moet je me niet gaan lopen dissen!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 augustus 2000 @ 16:11:37 #119
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_320577
quote:
Op 31 augustus 2000 16:01 schreef Xhorder het volgende:
Leuk he? Les van de rapmeesters zelf... Ik ga maar eens Anthrax opzetten met hun rapsong...
I'm THE MAN!!!!!!!!!

Goed idee, ik zet 'm ook weer eens op!

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 augustus 2000 @ 16:12:48 #120
862 Arcee
Look closer
pi_320581
quote:
Op 31 augustus 2000 15:58 schreef Zanderrr het volgende:
Inderdaad, van dat nummer had 'ie gewoon af moeten blijven. Maar ik geloof ook de muziek er pas onder gezet is toen 2Pac allang 6 feet under lag.
Ja, toen lag-ie vast al aan de verkeerde kant van het gras inderdaad

Trouwens, wat aan boutwoord zeg, wouten...

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_320587
Hmm.. de quotes zijn op...
Maar in ieder geval... Ik zorg wel dat ik niet word aangehouden door de politie..
Nee, ik denk wel.. damnit enzo! En nee.. ik word geen politie agent.. dan had ik dat wel gekozen een paar jaar terug...
Maar die mensen doen ook hun werk... net als ik. (well.. soms dan )
quote:
Op 31 augustus 2000 16:02 schreef ArchAngel het volgende:
Je had het ook even tussen [.quote] en [./quote] zonder . kunnen zetten
Dat had gekund... Maar zo was het makkelijker voor mij... Ga geen uur aan een post werken..
quote:
Ik zit hiet niet de hele dag te posten... Als je naar de tijden kijkt merk je et..
Maar ik hoef me hier niet te gaan verantwoorden ofzo daarvoor.. Denk maar wat je wil, I don't give a fuck..
Die anderen hoeven zich dus ook niet te verantwoorden die volgens jou geen sociaal leven hebben...
quote:
En het woord Dissen is een mooi woord, dus dan moet je me niet gaan lopen dissen!
Nah.. ik heb er sinds een paar dagen een gruwelijke hekel aangekregen...
... na vijf jaar
  donderdag 31 augustus 2000 @ 16:14:53 #122
46 ArchAngel
pi_320588

[Dit bericht is gewijzigd door ArchAngel op 31-08-2000 16:17]

pi_320589
quote:
Op 31 augustus 2000 16:11 schreef Doc het volgende:
I'm THE MAN!!!!!!!!!

Goed idee, ik zet 'm ook weer eens op!

Ja.. was effe de songtitel vergeten... hehe
... na vijf jaar
pi_320590
Sorry hoor, moet me hier ff inmengen.. leuk topic!

Maarre, 2pac zijn muziek is wel ok, en hij ziet er errug lekker uit!
Maarre dat ie een gangsta rapper was... nee...
Heb verscheidene documentaires gezien over hem en die zeggen allemaal hetzelfde... 2pac was gewoon een braaf jongetje die zich schaamde voor zijn jeugd en gangsta rapper probeerde te worden...
Hij had het zonder dat gangsta ook wel kunnen redden, kijk naar wil smith, die's cool of niet (hij heeft tenminste humor! )

"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 augustus 2000 @ 16:16:27 #125
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_320593
quote:
Ik zeg DAT IK DAT DAN GRAAG ZOU WILLEN DOEN.. Maar als je een wout afschiet ben je zo gigantisch de lul dat je et maar beter uit je koppie kan laten.. Dus ik zou et nooit van me leven doen..
Maar als je ongestraft een politieagent neer zou kunnen knallen zou het wel doen?

DAAAAAAACHT het niet...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')