quote:Dat ken ja, maar AA noch jijzelf zitten zo diep in de schijt dat je uit je lijden verlost wil worden neem ik aan. En hoe vaak heb JIJ een magnum tegen je hoofd aangedrukt gekregen? En ben je er al aangewend?
Op 31 augustus 2000 08:39 schreef Beezz het volgende:
Volgens mij weet jij totaal niet waar je over praatJe ken er aan gewend zijn als iemand een magnum tegen je kop aandrukt, of je het kan je geen moer schelen en lost ie je alleen maar uit je lijden!!
quote:Doc jij weet mijn problemen niet, stel het op prijs als je het daar ook gewoon niet over heb... En het magnum probleem, ik hoef aan niemand iets uit te leggen over wat er wel of niet is gedaan...
Op 31 augustus 2000 09:48 schreef Doc het volgende:
Dat ken ja, maar AA noch jijzelf zitten zo diep in de schijt dat je uit je lijden verlost wil worden neem ik aan. En hoe vaak heb JIJ een magnum tegen je hoofd aangedrukt gekregen? En ben je er al aangewend?
quote:He Beeezzzz
Op 31 augustus 2000 09:50 schreef Beezz het volgende:
Doc jij weet mijn problemen niet, stel het op prijs als je het daar ook gewoon niet over heb... En het magnum probleem, ik hoef aan niemand iets uit te leggen over wat er wel of niet is gedaan...
Als jij schrijft dat iemand
" totaal niet waar je over praat Je ken er aan gewend zijn als iemand een magnum tegen je kop aandrukt, of je het kan je geen moer schelen en lost ie je alleen maar uit je lijden!!"
Dan kan je wel gelijk hebben over het algemeen, maar dan zeg ik dat ik vermoed dat het GEEN persoonlijke ervaring is waarover jij praat. Jij hoeft mij verder niet uit te leggen en je hoeft ook niet te bluffen want jou problemen intresseren mij niet bijster veel.
Edit voordat je weer over de rooie gaat:
Vat dit niet persoonlijk op aangezien van zeer weinig personen de problemen mij iets kunnen schelen. Slechts van familie en goede vrienden.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 31-08-2000 09:58]
quote:Ergens staat op het plaatje STOP THE VIOLENCE terwijl in de lyric van 2Pac dat geweld juist verheerlijkt wordt. Hoe zit dat?
Op 30 augustus 2000 17:56 schreef Beezz het volgende:
quote:Stop the violence, daarmee word bedoelt het geweld op straat. 2pac verheerlijkte dat helemaal niet, tuurlijk heeft ie een paar dis nummers gemaakt, maar als je verder kijkt dan die nummers, wat de meesten niet doen kom je hele mooie nummers tegen...
Op 31 augustus 2000 10:05 schreef Doc het volgende:
Ergens staat op het plaatje STOP THE VIOLENCE terwijl in de lyric van 2Pac dat geweld juist verheerlijkt wordt. Hoe zit dat?
Maar het ging over pac en zijn verheerlijking tot geweld op straat. Bullshit, als je het verhaal er niet achter snapt moet je het ook niet luisteren, je kan niet iemand beoordelen op een paar liedjes Doc!! Slaat op kaas zoiets!!
Ze zijn allemaal het zelfde
quote:Ik ben dan ook niet voor niets geen klinisch psycholoog en hoef zodoende niet beroepsmatig het geleuter van gestressde pubers aan te horen
Op 31 augustus 2000 11:21 schreef Beezz het volgende:
WTF Doc, je bent een psycholoog!! Hoor je dan niet geintresseerd te zijn in andermans problemen (die van je klanten_?? Anders doe je je werk niet echt goedZe zijn allemaal het zelfde
Er zijn ook vele andere zaken die je met psychologie kan doen. Dat is iets dat veel van die maar-ik-wil-mensen-helpen-mensjes tegen valt als ze psychologie gaan studeren. Ik hoe mezelf bezig met de testtheorie (dat is voor een groot deel statistiek).
Ik vind je reply over 'stop the violence' niet bepaald verhelderend. Je zegt: 2pac heeft inderdaad gangsta dingen geschreven waarin geweld wordt gepropagandeerd (zie tekst "Hit'm Up") maar aan de andere kant ook weer positievere dingen. Dat weet ik ook wel, maar waarom roept hij in het ene nummer dat-ie iemand kapot wil maken en in een ander dat je zoiets niet moet doen? Dan spreekt hijzichzelf toch tegen?
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 31-08-2000 11:42]
quote:Gestressde pubers
Op 31 augustus 2000 11:38 schreef Doc het volgende:
Ik ben dan ook niet voor niets geen klinisch psycholoog en hoef zodoende niet beroepsmatig het geleuter van gestressde puber aan te horen.
Er zijn ook vele andere zaken die je met psychologie kan doen. Dat is iets dat veel van die maar-ik-wil-mensen-helpen-mensjes tegen valt als ze psychologie gaan studeren. Ik hoe mezelf bezig met de testtheorie (dat is voor een groot deel statistiek).
Dus jij print statestiekjes uit die je van het centraal bureau van statistieken krijgt! leuk
quote:Als je geen idee hebt waar ie het over heeft houdt je dan wijselijk slim, moddergooien is onnodig
Op 31 augustus 2000 11:41 schreef Beezz het volgende:
Gestressde pubersOei die is laag doc
Dus jij print statestiekjes uit die je van het centraal bureau van statistieken krijgt! leuk
![]()
quote:Gelukkig is mijn werk veel gevarieerder
Op 31 augustus 2000 11:41 schreef Beezz het volgende:
Gestressde pubersOei die is laag doc
![]()
[edit: nu ik het er over heb, ik ga weer wat mensen blij maken met wat slimme ideetjes van mezelf; tot later
]
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 31-08-2000 11:46]
quote:Hij beledigt mij, ik hem
Op 31 augustus 2000 11:42 schreef Party-pooper het volgende:
Als je geen idee hebt waar ie het over heeft houdt je dan wijselijk slim, moddergooien is onnodig
edit: stel je voor, straks kiest er iemand partij voor beezz, pff kan me niet voorstellen...
[Dit bericht is gewijzigd door Beezz op 31-08-2000 12:07]
quote:Lach maar. Ik houdt me wel wijselijk stil
Op 31 augustus 2000 12:05 schreef Beezz het volgende:
Hij beledigt mij, ik hem![]()
Sjees Pary-pooper je bent wel heel erg makkelijk man, jij kan maar beter wijselijk je mond houdenIk lach om jou soort, denken dat je iemand uit kan lullen wat alleen maar gebasseerd is op leeftijd!!
Valt tegen niet!!?!?edit: stel je voor, straks kiest er iemand partij voor beezz, pff kan me niet voorstellen...
quote:Zie je ergens een
Op 31 augustus 2000 12:12 schreef Party-pooper het volgende:
Lach maar. Ik houdt me wel wijselijk stil
quote:Grappig:
Op 31 augustus 2000 12:05 schreef Beezz het volgende:
Hij beledigt mij, ik hem![]()
Voel je je dan zo aangesproken door het 'gestressde puber' in mijn post?
Ik wil er ook wel 'borderline miepje' van maken, maar dan kan ik weer andere problemen verwachten
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 31-08-2000 12:35]
quote:Ik voel me niet beledigt, ik zag het eeder als een grap, maar door Pary-pooper kom ik een beetje in een situatie waarin ik zoiets wel moet zeggen...
Op 31 augustus 2000 12:34 schreef Doc het volgende:
Grappig:
terwijl ik helemaal niet het doel had om je te beledigen doe ik het wel, en waar jij het doel hebt om mij te beledigen voel ik me weer helemaal niet beledigdVoel je je dan zo aangesproken door het 'gestressde puber' in mijn post?
Ik wil er ook wel 'borderline miepje' van maken, maar dan kan ik weer andere problemen verwachten![]()
Borderline miepje, klinkt wel beter
no hard feelings
Maarreh heb je hier nog een antwoord op:
Ik vind je reply over 'stop the violence' niet bepaald verhelderend. Je zegt: 2pac heeft inderdaad gangsta dingen geschreven waarin geweld wordt gepropagandeerd (zie tekst "Hit'm Up") maar aan de andere kant ook weer positievere dingen. Dat weet ik ook wel, maar waarom roept hij in het ene nummer dat-ie iemand kapot wil maken en in een ander dat je zoiets niet moet doen? Dan spreekt hijzichzelf toch tegen?
quote:Nou het spijt me dat ik je in die situatie drijf. Kijk wat ik bedoelde te zeggen, vroeger hapte ik ook op alles wat er gezegd werd en me niet beviel. In dat opzichte doe je me wel wat aan mezelf denken. Ik had vroeger ook altijd honger. Verder no offense taken.....
Op 31 augustus 2000 12:41 schreef Beezz het volgende:
Ik voel me niet beledigt, ik zag het eeder als een grap, maar door Pary-pooper kom ik een beetje in een situatie waarin ik zoiets wel moet zeggen...Borderline miepje, klinkt wel beter
no hard feelings
quote:Daar weet jij geen ene ass van, en ik ga et hier ook niet hebben over gunz 'n' ammo..
Op 31 augustus 2000 00:49 schreef Stewie het volgende:
En jij blijft zeker weten zoo relaxt als iemand een pistool tegen je hoofd zet... je weet echt niet waar je over praat , dikke nerd......
quote:Jij weet helemaal NIKS van of en zoja hoe diep ik in de schijt zit.. Dus shut the f*ck up..
Op 31 augustus 2000 09:48 schreef Doc het volgende:
Dat ken ja, maar AA noch jijzelf zitten zo diep in de schijt dat je uit je lijden verlost wil worden neem ik aan. En hoe vaak heb JIJ een magnum tegen je hoofd aangedrukt gekregen? En ben je er al aangewend?
Owkeeeej dan gaan we het nu hebben over het geweld in 2pacs nummers en de tegenstrijdigheden blabla
Check.. Hij rapt over de wouten (=politie in case you don't know) afschieten enzo.. Maareh check, vind je dat criminaliteit verheerlijken?
Ik vind van niet.. Wouten zuigen gewoon, et is een kutberoep en ze doen niks!
Ik heb ooit meegemaakt dat ik betrokken was bij een vechtpartij, van pak em beet 50 man..
Iemand belde de politie, komen ze aanrijden.. Op 5 a 10 meter afstand (ik kan niet zo goed afstand schatten hoor ) blijven ze in de auto zitten.. Ze draaien et raampje open, en roepen dat we op moeten houden met vechten omdat er zometeen meer politie aankomt.. DIKKE SCHIJTLIJERS, stap uit die wagen en kom ons maar verrot slaan!
Als iemand criminaliteit verheerlijkt versta ik daaronder "Grab your guns, shoot every fucker you see, rob a liquor store, shoot the jerk, then you're a real man, etcetc"
maarja da's een verschil in perceptie ofzoiets (vandaag op school geleerd )
OK, da master has spoken, laters..
quote:Ja, ik baal ook als ik een bekeuring voor fietsen zonder licht krijg! Dan wil ik die fuckin' wouten het liefst met mijn .44 overhoop knallen, you dig!
Op 31 augustus 2000 15:05 schreef ArchAngel het volgende:
Check.. Hij rapt over de wouten (=politie in case you don't know) afschieten enzo.. Maareh check, vind je dat criminaliteit verheerlijken?
Ik vind van niet.. Wouten zuigen gewoon, et is een kutberoep en ze doen niks!
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 31-08-2000 15:15]
quote:word!! nou heb je het door...
Op 31 augustus 2000 15:14 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, ik baal ook als ik een bekeuring voor fietsen zonder licht rijden krijg! Dan wil ik die wouten het liefst met mijn .44 overhoop knallen, you dig!
quote:2Pac fietst nooit zonder licht
Op 31 augustus 2000 15:14 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, ik baal ook als ik een bekeuring voor fietsen zonder licht rijden krijg! Dan wil ik die wouten het liefst met mijn .44 overhoop knallen, you dig!
quote:Meteen doen dan, dan ben je meteen de man en hoor je erbij. Echt waar..
Op 31 augustus 2000 15:16 schreef ArchAngel het volgende:
2Pac fietst nooit zonder licht
* ArchAngel ook niet, hij heeft geen fiets
Als de wouten op mij beginnen te zeiken (omdat ik op een scooter rij zonder brommercertificaat en helm ofzo) zou ik ze wel et liefst de knieen eraf schoppen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |