quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:33 schreef borisz het volgende:
Pff voor de 3de keer binnen 24u een bloedneus
Ja he, zat met de tranen in mijn ogen in de trein toen ik deze op mijn ipod voor het eerst zat te luisterenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:36 schreef Bluezz het volgende:
Neemt ook een lijntje
Mooi Tav, vooral die eerste...
Oh ja maar dat heb ik ook wel eens, laatst nog op het strand. Loop ik met de branding naast me, dat geluid, 1 oortje in en dan gewoon een erg mooi nr. dat benadert bijv. ook het gevoel wat mensen 'gelukkig' noemen geloof ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja he, zat met de tranen in mijn ogen in de trein toen ik deze op mijn ipod voor het eerst zat te luisteren
Gelukkig ook soms ja, en soms gewoon een sentimentele nostalgische piekeraarquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja maar dat heb ik ook wel eens, laatst nog op het strand. Loop ik met de branding naast me, dat geluid, 1 oortje in en dan gewoon een erg mooi nr. dat benadert bijv. ook het gevoel wat mensen 'gelukkig' noemen geloof ik
Wordt nou maar niet zo'n ouwe sentimentele zemelaar als ik over een paar jaar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:42 schreef TAV74 het volgende:
Gelukkig ook soms ja, en soms gewoon een sentimentele nostalgische piekeraar
Ehmm.. te laatquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Wordt nou maar niet zo'n ouwe sentimentele zemelaar als ik over een paar jaar.
Moet ik nog zeggen dat ik vrees dat ik in dat opzicht op je lijk, of was je daar zelf al achter?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Wordt nou maar niet zo'n ouwe sentimentele zemelaar als ik over een paar jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |