Tsja vorderingen nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja hoi.quote:
Ik wel beetje zoenen verder is het niet gekomenquote:
Niet goed?quote:
Haha nee hoor tja de èèn doet het eerder als de anderquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:37 schreef Nairua het volgende:
Voel me nu dan wel een zeikerd eigenlijk..
Heb ik niet eerder met jou hier gepraat trouwens? Was jij niet die goos die ook naar Jimmy Woo wou?quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Oke, je hebt problemen met versieren? Nog steeds maagd? Hoe oud ben je? Aan je foto's te zien onderneem je wel 'n aantal dingen.
Nou ik zeik hier terwijl ik pas 17 ben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:37 schreef Nairua het volgende:
Voel me nu dan wel een zeikerd eigenlijk..
5 november volgens mij.quote:
Nee, jij hebt echt de juiste instelling. Goede humor en actief, de juiste meid kom je wel tegen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik zeik hier terwijl ik pas 17 ben.
Ik heb hier eigenlijk niks te zoeken, of nou ja eigenlijk toch wel.
Blijkbaar heb je behoefte aan intimiteit/liefde/whatever. Dus meer dan welkom, me dunkt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:39 schreef heloef het volgende:
Nou ik zeik hier terwijl ik pas 17 ben.
Ik heb hier eigenlijk niks te zoeken, of nou ja eigenlijk toch wel.
Ik heb hem nog niet helemaal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, jij hebt echt de juiste instelling. Goede humor en actief, de juiste meid kom je wel tegen.
Haha ja ik heb wat misgelopen vroeger denk qua initiatief.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:38 schreef Capstan het volgende:
Goedenacht, iedereen. Nogal laat voor mijn doen, maar ik kon het toch niet laten nog even in te loggen.
En volgens mij hebben we nu dus welgeteld nog drie maagden in dit topic
Precies: Pain is the sensation of weakness leaving your body!quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet helemaal.
Ik moet nog steeds over de angst heen voor afwijzing.
En de enige manier is eigenlijk, door afgewezen te worden.
Oja, klopt en kijk wat ik doe.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb ik niet eerder met jou hier gepraat trouwens? Was jij niet die goos die ook naar Jimmy Woo wou?
Wat ik eigenlijk moet doen is een trots kweken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Precies: Pain is the sensation of weakness leaving your body!
Als ik kijk naar wat bij mij nu het verschil heeft gemaakt tov van vroeger; is dat ik nu op de eerste plaats meer mezelf ben. Ik heb de afgelopen tijd gewoon simpelweg minder nagedacht over wat andere mensen vinden van wat ik doe en zeg; en dat maakt veel verschil. Verder is voor mij heel belangrijk geweest om kansen meteen aan te grijpen en dingen buiten mijn comfort-zone te gaan doen. Was ik niet een avond gaan stappen met iemand die ik pas 1 dag kende via internet, dan was ik deze meid niet eens tegen gekomen... zo kan het lopen. Dus, wat Sinji zegt klopt wel; maar het is minder voor de hand liggend dan je denkt. Het komt wel, maar niet vanzelf!quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, jij hebt echt de juiste instelling. Goede humor en actief, de juiste meid kom je wel tegen.
Drugs are bad, mkayquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Oja, klopt en kijk wat ik doe.Ik heb d'r geen zin in aangezien ik gisteren naar Index ben geweest en mijn vriendin wilde vanavond met mij skypen dus dan is de keuze snel gemaakt.
Ik ga maar eens slapen, ciao.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |