Buiten de energierekening om het warmteverlies te compenserenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:32 schreef Marie30 het volgende:
Gaat normaal niet af van een sigaretje. Maar hou gewoon je sigaret buiten door het raam en blaas ook je rook naar buiten...dan is er zeker niets aan het handje.
Wat is het nou? Rookmelder of hittemelder?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:28 schreef VOFTW het volgende:
Deze rookmelder is een 3SF23/9HI hittemelder.
Wat is het verschil?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wat is het nou? Rookmelder of hittemelder?
Wat is het probleem dan als je wilt roken?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:38 schreef VOFTW het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Er staat achter het typenummer 'heat' op, dus ik denk dat een hittemelder.
Maakt geen rechtstreeks contact met de aansluiting op het lichtnet, is nu dus volledig uitgeschakeld (met de batterij eruit dus).quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:39 schreef VOFTW het volgende:
Ik heb 'm nu zo hangen:
[ afbeelding ]
Batterij eruit gehaald. Maar zoals je kunt zien zit ie aan het lichtnet. En hij kan er niet helemaal af.
Heb ik 'm zo onschadelijk genoeg gemaakt?
Nou, ik, met mijn beetje logische brein, denk dat een hittemelder afgaat bij hitte en een rookmelder bij rook. Kan aan mij liggen, uiteraard...quote:
Dan moet je je sigaret niet uitdrukken in die melder maar in een asbak.quote:Er staat achter het typenummer 'heat' op, dus ik denk dat een hittemelder.
In de tussentijd had ik al een heel pakje buiten kunnen roken ja. Maar nu ben ik me er in gaan verdiepen omdat ik het echt wilt weten. Ook voor volgende keren is dat handig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat doe je moeilijk. Ga even snel buiten paffen.
Dan is het goedquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef VOFTW het volgende:
[..]
In de tussentijd had ik al een heel pakje buiten kunnen roken ja. Maar nu ben ik me er in gaan verdiepen omdat ik het echt wilt weten. Ook voor volgende keren is dat handig.
Maak je rookmelder onschadelijk en probeer het binnenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan is het goed
Ik heb ook opeens trek in een peuk.
Sigaretten zijn op.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:55 schreef VOFTW het volgende:
[..]
Maak je rookmelder onschadelijk en probeer het binnen![]()
Ik ga het trouwens nu ook proberen op m'n kamer. Raam open en lekker paffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |