Dan heb je dus geen kamer maar een studio of appartement. Die wooncontainers lijken me nog wel leuk om in te wonen, maar helaas laten ze daar meestal alleen studenten in wonen.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik woon ook op kamers maar ik heb alles voor mezelf. Als je niet wilt delen (wat overigens prima kan) dan zoek je toch iets waarbij je alles voor jezelf hebt? Die plekken zijn er ook wel, moet je alleen net even wat meer moeite doen. Het is maar net hoe graag je het wilt.
Dat noem ik ook gewoon 'op kamers wonen' hoor. En ik ken ook mensen met een kamer die alles voor zichzelf hebben maar wel in een studenten huis wonen.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:08 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen kamer maar een studio of appartement. Die wooncontainers lijken me nog wel leuk om in te wonen, maar helaas laten ze daar meestal alleen studenten in wonen.
Onzin een appartement met 1 kamer is nog steeds op kamers wonen hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 13:08 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen kamer maar een studio of appartement. Die wooncontainers lijken me nog wel leuk om in te wonen, maar helaas laten ze daar meestal alleen studenten in wonen.
Als je alles voor jezelf hebt, noem je dat een studioquote:Op zondag 3 juni 2012 14:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Onzin een appartement met 1 kamer is nog steeds op kamers wonen hoor
Ja, maar het valt wel onder het concept 'op kamers wonen'. Vind ik :pquote:Op zondag 3 juni 2012 14:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je alles voor jezelf hebt, noem je dat een studio.
Ik ken iemand die ging voor dat 'andere' altijd naar het UMCG als z'n huisgenoten thuis warenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:00 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet kunnen om met vreemden een wc te delen, denk dat ik verstopte darmen zou krijgen. Plassen op een wc waar ook vreemden gebruik van maken kan ik wel maar dat andere, nee dat gaat niet lukken. Heb daar ook altijd moeite mee tijdens weekendjes weg op de wadden als ik dan in een pension met gedeelde wc verblijf.
Nee dat is iets waar kunstenaars werken. Ik heb gewoon een 1-kamer appartement. Dus een kamer.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je alles voor jezelf hebt, noem je dat een studio.
Toch wordt het ook zo genoemd,quote:Op zondag 3 juni 2012 16:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee dat is iets waar kunstenaars werken. Ik heb gewoon een 1-kamer appartement. Dus een kamer.
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Toch wordt het ook zo genoemd,. Je mag het ook 1-kamer appartement noemen, maar gewoon 'kamer' op de manier waarop de meeste studenten het gebruiken, is het gewoon niet. Als je huurtoeslag aanvraagt beschrijven ze kamer ook als iets wat je met anderen deelt.
Ik heb het dan verder niet over de praktijk waar alles gewoon door elkaar wordt gebruikt.
[..]
Toch wordt het ook zo genoemd,. Je mag het ook 1-kamer appartement noemen, maar gewoon 'kamer' op de manier waarop de meeste studenten het gebruiken, is het gewoon niet. Als je huurtoeslag aanvraagt beschrijven ze kamer ook als iets wat je met anderen deelt.
Ik heb het dan verder niet over de praktijk waar alles gewoon door elkaar wordt gebruikt.
[..]
Heeyyy.... waar blijven de foto's?!?!!?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Even een kickje in het topic. Ik vind dit altijd wel leuk om te zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef Elisavis het volgende:
Leuk dit! Ik ben nu een beetje de oude topics aan het doorspitten.
Helaas nog geen foto's van mijn kamer in Den Haag, maar ik krijg de 13e de sleutel.
Dit is ongeveer het plan voor mijn balzaal van 26 m2:
[ afbeelding ]
Ik weet alleen nog niet of ik het zo ga doen of dat ik de bank en de tafel omdraai. Wat denken jullie?
[ afbeelding ]
Genoegquote:Op donderdag 20 september 2012 10:35 schreef boswandeling83 het volgende:
Heyyyyyyyy,
Zijn er al weer nieuwe foto's?
Waar woon je?!quote:Op zondag 23 september 2012 09:47 schreef tuk-tuk het volgende:
Foto's gemaakt met de telefoon, bijna klaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar is je bed?quote:Op zondag 23 september 2012 09:47 schreef tuk-tuk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damsport? Er wordt volgens mij in de bocht van prinsesseweg/Zonnelaan ook wat gebouwd, zelfstandige studio's geloof ik! Misschien is dat ook wel wat, best een leuk stukje en midden tussne centrum/zernike.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:38 schreef 3Dino het volgende:
Weet iemand hoe de jongerenflats aan de Damsport in Groningen zijn? Het zijn zelfstandige kamers volgens Lefier en rond de 22 m2. Ik vraag me af hoe ze er van binnen uitzien.
Wat je ook doet in de toekomst, neem nooit afscheid van dat prachtige dessoir/kastje!quote:Op zondag 23 september 2012 09:47 schreef tuk-tuk het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt. Maar deze studio's aan Zonnelaan worden gebouwd door Nijestee, dat project heet volgens mij officieel 'de kleine beer'.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:25 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Damsport? Er wordt volgens mij in de bocht van prinsesseweg/Zonnelaan ook wat gebouwd, zelfstandige studio's geloof ik! Misschien is dat ook wel wat, best een leuk stukje en midden tussne centrum/zernike.
Damsterdiep bedoel je zeker? Volgens mij woont Chipzak daar, misschien kan je haar eens vragen? Ik woon zelf ook in een studio van Nijestee, maar dan de nieuwe die vorig jaar gebouwd zijn (Vrydemalaan).quote:Op woensdag 26 september 2012 13:38 schreef 3Dino het volgende:
Weet iemand hoe de jongerenflats aan de Damsport in Groningen zijn? Het zijn zelfstandige kamers volgens Lefier en rond de 22 m2. Ik vraag me af hoe ze er van binnen uitzien.
Idd, Damsport is net zoiets als Goeman Borgesiuslaan of die jongerencomplexen in Beijum. Maar hoe goed het van binnen uitziet is dus een raadsel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:49 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Damsterdiep bedoel je zeker? Volgens mij woont Chipzak daar, misschien kan je haar eens vragen? Ik woon zelf ook in een studio van Nijestee, maar dan de nieuwe die vorig jaar gebouwd zijn (Vrydemalaan).
Edit: Grapje. Damsport is blijkbaar ook een straat, wist ik niet![]()
Imgur of tinypic.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:15 schreef Vincentkemper het volgende:
Uhm oke, welke is wel toepasbaar?
Ik heb ook anderhalf jaar op kamers gewoond zonder verzekering.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:06 schreef AlexanderC het volgende:
Ik woon hier al een half jaar en ik heb geen inboedelverzkering of iets. ING stelde wel voor eentje af te sluiten bij hun....
Ik zou echt gestoord worden van zo'n rommel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:04 schreef Vincentkemper het volgende:
Geen top foto's maar hierbij een aantal foto's van mijn studentenkamer. Ik woon zelf in het centrum van Utrecht dus over de locatie hoor je mij nie[ [url=t klagen.
Mijn kamer als het donker is (vage foto)
[IMG]http://i47.tinypic.com/f4eijm.jpg]afbeelding[/url] ]
Uitzicht vanuit mijn kamer als het donker is
[ afbeelding ]
Uitzicht inclusief nieuwe Tivoli en de Dom
[ afbeelding ]
Tja, blijft studentenkamer dus geen netheid toegestaan
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |