Ik liep laatst in een pand met zo'n ding waar iedereen onder door moest, bij iedereen piepen en niemand werd gecontroleerdquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens van die poortjes die gaan piepen als er metaal langs komt
Iedereen heeft sleutels bij zich
Ik zou je toch de bosjes in moeten sleuren bedoel je?quote:
Jupquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:47 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik zou je toch de bosjes in moeten sleuren bedoel je?
hmmmquote:
lijk je toch wel ouders denk ik zo gr.quote:
bosjes bij jou in de buurt ??quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:47 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik zou je toch de bosjes in moeten sleuren bedoel je?
Zet hem dan ook gewoon uitquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:46 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik liep laatst in een pand met zo'n ding waar iedereen onder door moest, bij iedereen piepen en niemand werd gecontroleerd
Ik heb een caddy, kan ze wel ff in de bak achter.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bosjes bij jou in de buurt ??
das betondorp joh
Baby ik ben 1.58 lang en heb een babyface, niemand geloofd me.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lijk je toch wel ouders denk ik zo gr.
Hehehe. Volgende keer weer een kans.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:48 schreef napoleonfour het volgende:
ja flipsie daar gingen mijn mooiboy kansen, helemaal wet van bier en nu gelijk stinken
mh, jmmr ik leef met je meequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Baby ik ben 1.58 lang en heb een babyface, niemand geloofd me.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Baby ik ben 1.58 lang en heb een babyface, niemand geloofd me.
Goed plan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |