abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103514409
Wat is de beste formule om je BMR (en je behoefte) uit te rekenen?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_103514684
quote:
5s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:44 schreef robuust89 het volgende:
Wat is de beste formule om je BMR (en je behoefte) uit te rekenen?
http://www.scoobysworkshop.com/caloriecalculator.htm

Gewoon een calculator laten doen, dit is mijn persoonlijke favoriet
pi_103514969
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:03 schreef Kroc het volgende:

[..]

zo uit me hoofd: je komt met een 'probleem', fysio lokaliseert het 'probleem', fysio stuurt je naar huis met preventieve oefeningen. Repeat tot het probleem minimaal of verdwenen is.
Naja, dat is niet wat ik zoek volgens mij, ik zoek iemand die me spieren los maakt en even kan kijken naar me schouder omdat ik daar last van heb. Ik geloof dat daar een naam voor is.
If not now, then when.
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:52:37 #214
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_103514977
In mijn kutgym is de bench in hoogte verstelbaar: incline, decline of flat; wat je maar wil.

*O*
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:53:55 #215
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_103515061
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Naja, dat is niet wat ik zoek volgens mij, ik zoek iemand die me spieren los maakt en even kan kijken naar me schouder omdat ik daar last van heb. Ik geloof dat daar een naam voor is.
Chiropractor?
pi_103515062
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja is gewoon de fysio hoor. Alleen moet je je er niet teveel bij voorstellen. Het zijn geen artsen en kunnen geen medicijnen voorschrijven, alleen maar oefeningen.
pi_103516448
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:53 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Ja is gewoon de fysio hoor. Alleen moet je je er niet teveel bij voorstellen. Het zijn geen artsen en kunnen geen medicijnen voorschrijven, alleen maar oefeningen.
Dat verwacht ik ook niet, het gaat me erom dat alles losgemaakt wordt en er naar kleine vervelende pijntjes wordt gekeken wat me training en slaap beïnvloed.
If not now, then when.
pi_103517286
Het woord "obsetias" of "super obsetias" doet me al kippenvel krijgen. ( ik check nu de ep. van gisteren vandaar.. )

Ik ga deze morgen ook bestellen: http://www.thebodystore.n(...)mGgqwCFcyHDgodhDrvLw
If not now, then when.
pi_103519189
Wat voor een supplementen gebruiken jullie ? Na een beetje inlezen komt de interesse toch wel. Lees een heleboel over eiwit shakes, maar oook daar zijn weer tig verschillen in te vinden.
pi_103519839
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef obsama het volgende:
Wat voor een supplementen gebruiken jullie ? Na een beetje inlezen komt de interesse toch wel. Lees een heleboel over eiwit shakes, maar oook daar zijn weer tig verschillen in te vinden.
Mijn supps zijn goede voeding en juist berekende macro's verdeeld over de dag eten. Kan je het aanraden ^O^
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_103519857
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 01:02 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik stond laatst te praten met Pedro in de gym (afgetrainde mexicano: "jai moet drooog worden, drooog trainen frind") en die adviseerde me te beginnen aan een schema met supersets i.c.m. bcaa's en amino's en cardio op z'n tijd.

Nu doe ik al een paar maanden full body per week, verdeeld over 3 dagen (borst/tri, rug/bi en schou/benen) icm goed eetschema.

Heeft Pedro een punt en is zijn aanpak beter?
Pics van je Pedro?
pi_103520619
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:59 schreef Seam het volgende:

[..]

Mijn supps zijn goede voeding en juist berekende macro's verdeeld over de dag eten. Kan je het aanraden ^O^
domme vraag: Macro's ?
  maandag 24 oktober 2011 @ 22:35:18 #223
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_103522170
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef obsama het volgende:

[..]

Is een typo, moet 'Marokkanen' zijn.
Confidence through competence
pi_103522185
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef obsama het volgende:

[..]

Je e/k/v verhouding oftewel eiwitten/koolhydraten/vetten. Om dit het beste te begrijpen zijn toch wel deze sticky's heel handig om door te nemen:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/

Want we kunnen jou wel van alles gaan uitleggen maar het werkt toch het beste als je het zelf begrijpt en er moeite voor doet.
If not now, then when.
pi_103522261
quote:
Suggestie: Myofusion van Gaspari is deze week in de aanbieding bij Body and Fit Shop. 37,50 voor 5lbs (2,27kg):
pi_103522398
quote:
Ben zelf erg tevreden over Whey. Wil niet zeggen dat ik daardoor gegroeid ben, maar het heeft wel geholpen volgens mij. Uiteraard zorgen dat je voeding op orde is (kwark, brinta, melk, noten etc). 1 shake voor je training en 1 shake na de training. Dus niet op rustdagen. Whey perfection is een aanrader (body en fitstore) en vooral banana is goed te doen. Succes ermee.

Creatine hoor ik ook goeie verhalen over maar kan ik zelf niks over zeggen.
pi_103522632
Creatinemonohydraat is effectief en goedkoop. Andere vormen van creatine zijn niet bewezen beter, maar wel duurder.
pi_103522698

of

http://forum.bodybuilding(...)409402&CJPID=4003003

Hahaha keihard, zit op DBB te kijken.. een Bodybuilding Pizza!! High proteine, low fat. Ik ga het binnenkort is proberen.

http://forum.dutchbodybui(...)eine-low-fat-269795/

Tonijn-burgers, ziet er ook goed uit!

[ Bericht 14% gewijzigd door Yuri_Boyka op 24-10-2011 22:53:48 ]
If not now, then when.
pi_103523515
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Tonijn-burgers, ziet er ook goed uit!

[ afbeelding ]
Alleen jammer dat de tonijn bijna op is.
pi_103524647
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 22:42 schreef CarbonC het volgende:
Creatinemonohydraat is effectief en goedkoop. Andere vormen van creatine zijn niet bewezen beter, maar wel duurder.
laatste keer dat ik creatine gebruikte is 3 jaar geleden, maar snel mee gestopt omdat mijn hoofd op een basketbal ging lijken.

zijn er ook vormen waarbij de vochtretentie minimaal is?
pi_103528442
quote:
in het voedings topic kun je vragen stellen over whey
pi_103528603
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 23:12 schreef Kroc het volgende:

[..]

laatste keer dat ik creatine gebruikte is 3 jaar geleden, maar snel mee gestopt omdat mijn hoofd op een basketbal ging lijken.

dat is wel interessant. Hebben BCAA's en EEA's ook dat effect?
Je kunt ook zo'n alles-in-één poeder kopen (amino's + creatine), hier zat ik in eerste instantie naar te kijken, maar ik heb van mezelf al een dikke kop (die ik door hard sporten inmiddels al wat slanker heb weten te vormen), maar ik zit niet te wachten op een varkenshoofd...
pi_103528631
Wat zijn je stats regieboy?
pi_103529372
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 00:16 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

dat is wel interessant. Hebben BCAA's en EEA's ook dat effect?
Je kunt ook zo'n alles-in-één poeder kopen (amino's + creatine), hier zat ik in eerste instantie naar te kijken, maar ik heb van mezelf al een dikke kop (die ik door hard sporten inmiddels al wat slanker heb weten te vormen), maar ik zit niet te wachten op een varkenshoofd...
Van creatine krijg je echt niet gegarandeerd een opgeblazen hoofd hoor :') Dat is eerder de uitzondering dan de regel.
Of toch du vader?
pi_103529417
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 23:12 schreef Kroc het volgende:

[..]

Creatine kan onmogelijk subcutaan vocht vasthouden, alleen intramusculair, dus het heeft dan ergens anders aan gelegen.
pi_103529565
ik weet niet, 2x geprobeerd en iedere keer kreeg ik binnen een paar dagen een enorme kop ervan
pi_103529595
ik heb wel behoorlijk brede en gespierde kaken, maar of dat het is??
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 01:30:51 #238
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_103530404
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:15 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik heb er al sinds mijn puberteit last van, aan de rechterkant dan. Eerst naar de huisarts gegaan, die me een paar plastische chirurgen aan kon raden. Heb toen met de verzekering gebeld en die zeiden dat ze het gingen vergoeden.

Daarna heb ik dus een afspraak gemaakt met die chirurg, probleem uitgelegd, hij heeft er naar gekeken, kon het bevestigen en heeft een aanvraag voor de vergoeding ingediend.

Heb vorige week een brief van de verzekering gekregen; ze willen foto's zien en daarna besluiten ze of ze het gaan vergoeden of niet. ( i know, klinkt allemaal een beetje vaag)

Vergeet niet dat het een medische ingreep is met cosmetische redenen. Daarom is het nogal een taboe en in vele gevallen (die ik op DBB heb gelezen) moet je het zelf vergoeden omdat het niet ''noodzakelijk'' of ''levensbedreigend'' is.
Opvallend hier dit soort zaken in Nederland een taboe zijn. Ik kan me herinneren dat ze me zelfs scheef aankeken als ik zei dat ik whey en/of creatine gebruikte :{ Hier in Australie praat ik met gemakt over zaken als mijn haarverlies, moobs, supplementen, enz.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 01:32:07 #239
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_103530419
Wat een mongool trouwens gisteren in de gym... 180kg deadliften, maar hij had geen straps, geen belt en geen handschoenen. "Dus dan maar zonder", zei hij toen ik vroeg of het allemaal ging. Alles uiteraard met de form van een autist en het geschreeuw van een speenvarken... Verbaast me dat die gast zijn rug nog heeft :')

[ Bericht 10% gewijzigd door star_gazer op 25-10-2011 01:46:56 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_103530542
Ik deadlift ook zonder straps, belt en handschoenen. Alleen niet met de vorm van een autist en het geschreeuw van een speenvarken. 10.gif
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')