Ook dat. Ik zie soms personal trainers maanden if not jaren met dezelfde persoon werken. Ik kan dan alleen maar denken dat ze hun eigen inkomen aan het waarborgen zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het zal me niet verbazen als de bedoeling van de sportschool vaak is om mensen "dom" te houden. Cause at the end of the day is het een bedrijf met een winstoogmerk.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben ook voornamelijk om zulke redenen thuis gaan trainen, want dan ben je keihard aan het pumpen en dan komt die kneus me vertellen hoe ik dit moet aanpakken en dat moet aanpakken blabkabla.. bedankt hoor maar gtfo please.
Not sure if serious...quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
Geef zelf voorkeur aan decline en flat. Met de shoulder press pak je ook al de bovenkant van je pecs mee.
Want wat is er zo speciaal aan een incline press dat ik er een ecto van word door ze niet vaak te doen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:21 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Not sure if serious...
Good luck with your bodybuilding goals of 2011.
Als je daar over begint kijken ze je aan alsof ze water zien branden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:21 schreef Panzermaus het volgende:
Al die mensen denken inderdaad in producten en commerciële labels + beweringen, en niet in de stoffen die je lichaam ziet. Ze kennen alleen 'gezond eten' en 'ongezond eten', en weten niks over hoeveelheden en energiewaarde, wanneer je afvalt en wanneer je juist aankomt, etc. Dingen als onderhouds energiehoeveelheid etc is ze vreemd.
Haha bekend probleem. Zelfs bij studiegenoten waarvan je verwacht dat ze wel enige kennis hebben over voeding worden sommige onzin kreten gedaan als: Jouw voedingspatroon kan toch ook niet echt gezond zijn? Terwijl ze tegelijkertijd gulzig aan een stuk brownie liggen te vretenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:21 schreef Panzermaus het volgende:
Al die mensen denken inderdaad in producten en commerciële labels + beweringen, en niet in de stoffen die je lichaam ziet. Ze kennen alleen 'gezond eten' en 'ongezond eten', en weten niks over hoeveelheden en energiewaarde, wanneer je afvalt en wanneer je juist aankomt, etc. Dingen als onderhouds energiehoeveelheid etc is ze vreemd.
Ben ooit in de OK door een ietwat mollige arts-assistent gevraagd of ik z'n dagelijkse voeding wilde doornemen om te kijken hoe hij zou kunnen afvallenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha bekend probleem. Zelfs bij studiegenoten waarvan je verwacht dat ze wel enige kennis hebben over voeding worden sommige onzin kreten gedaan als: Jouw voedingspatroon kan toch ook niet echt gezond zijn? Terwijl ze tegelijkertijd gulzig aan een stuk brownie liggen te vreten
Nee geen newb, meneer werkt er al wel 10 jaar ofzo. Ze hulp is waarderend maar ik heb er niet aan. Ik leer zelf en als ik iets niet weet vraag ik het idd. Kom me dan niet fucken tijdens me training.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:19 schreef Seam het volgende:
Helaas berperkt de verplichte introductie bij onze sportschool zich vaak tot apparaten en wat uitleg over de gewichten. Informatie over goede oefeningen wordt alleen gegeven als je er naar vraagt, dus bij ons is het gehalte onwetenden erg hoog. Ik erger me er gelukkig niet meer aan, ik heb het wel met ze te doen eigenlijk.
[..]Ben je serieus door zo'n newbie aangesproken
? Ik zou keihard in de lach schieten als ze mij ooit zoiets zouden vertellen. Vandaag keek een groepje mij ook weer erg vreemd aan toen ik deadlifts deed
Voeding telt voor 33,3% mee vriend.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:27 schreef obsama het volgende:
Heb het zelf ook nooit helemaal begrepen hoor, wat is er mist met gewoon goed eten.
Maak s'ochtends 8/10 boterhammen klaar die ik verspreid opeet tot 5 uur (samen met wat fruit/yoghurt). s'avonds lekkere maaltijd en na het trainen nog een eitje bakken met wat kwark ofzo. prima toch ? Concentreer me liever op sporten.
Bruine boterhammen en water doen het voor mij
Volgens mij moeten de deelnemers ook regelmatig naar de psych.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je daar over begint kijken ze je aan alsof ze water zien branden.![]()
In dat programma obese zie je mensen trouwens hard werken, wat allemaal goed is natuurlijk. Maar zoveel afvallen in een jaar heb je toch echt ook deskundigen nodig voor je voeding én je gezondheid. Dat blijft, in de ene aflevering die ik gezien heb wel erg onderbelicht.
Wel meer denk ik, wie wil groeien moet eten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voeding telt voor 33,3% mee vriend.
Erg kort door de bocht dit, maarja succes met je gains.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:32 schreef obsama het volgende:
[..]
Wel meer denk ik, wie wil groeien moet eten.
Maar soms gaat het te ver vind ik, mensen die goed eten als een wiskundig bolwerk gaan zien.
Zorg gewoon dat je 6/7 keer per dag een goede gezonde hap eet(lees, veel), dat komt het wel goed.
thanksquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Erg kort door de bocht dit, maarja succes met je gains.
Ach, als daar tegenover genoeg 'gezonde dingen' (lees: appel, yoghurt en gesuikerd Liga-koelje) tegenoverstaan dan is het wel goed?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha bekend probleem. Zelfs bij studiegenoten waarvan je verwacht dat ze wel enige kennis hebben over voeding worden sommige onzin kreten gedaan als: Jouw voedingspatroon kan toch ook niet echt gezond zijn? Terwijl ze tegelijkertijd gulzig aan een stuk brownie liggen te vreten
Check dit brah, geschreven door de man uit de 1ste EP. ook gelijk de man waar ik het meeste respect voor heb en die ik het echt, echt gun.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je daar over begint kijken ze je aan alsof ze water zien branden.![]()
In dat programma obese zie je mensen trouwens hard werken, wat allemaal goed is natuurlijk. Maar zoveel afvallen in een jaar heb je toch echt ook deskundigen nodig voor je voeding én je gezondheid. Dat blijft, in de ene aflevering die ik gezien heb wel erg onderbelicht.
Dus dat, irritant idd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net zoals al die klootmongolen in de kledingwinkels die je om de minuut komen vragen of ze je kunnen helpen terwijl ik daarvoor al duidelijk gezegd heb dat ik aan het rondkijken ben.
Goed stukje inderdaad. Ik vind dat ze extra hulp wel wat meer in beeld mogen brengen, zo krijg een soort van half verhaal te zien. Maar ik baseer dit op de ene keer dat ik het gezien heb. Misschien dat ze dat nu wel laten zien.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check dit brah, geschreven door de man uit de 1ste EP. ook gelijk de man waar ik het meeste respect voor heb en die ik het echt, echt gun.
Dit moet wel duidelijk maken dat ze heel erg goed in de gaten worden gehouden. Soort van backstage verhaal.
[ afbeelding ]
Dit dus, jammer dat je dat hele team dat er achter zit niet te zien krijgt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Goed stukje inderdaad. Ik vind dat ze extra hulp wel wat meer in beeld mogen brengen, zo krijg een soort van half verhaal te zien. Maar ik baseer dit op de ene keer dat ik het gezien heb. Misschien dat ze dat nu wel laten zien.
zo uit me hoofd: je komt met een 'probleem', fysio lokaliseert het 'probleem', fysio stuurt je naar huis met preventieve oefeningen. Repeat tot het probleem minimaal of verdwenen is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Even een reality check, een fysio maakt je spieren los en helpt je bij je blessures?
Niet gelezen omdat geen paragrafen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check dit brah, geschreven door de man uit de 1ste EP. ook gelijk de man waar ik het meeste respect voor heb en die ik het echt, echt gun.
Dit moet wel duidelijk maken dat ze heel erg goed in de gaten worden gehouden. Soort van backstage verhaal.
[ afbeelding ]
Toch gelezen, wel interessant.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:12 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Niet gelezen omdat geen paragrafen.
Bedankt maar nee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:00 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Dag 1: squat
Militairy press
Bor of pendlay
Chins
Evt biceps? Al pak je die met rows en chins ook
Dag 2:bp
Ring push ups
Dips
Crunch
Eerste wat me te binnen schoot, grotendeels compound en losjes gebaseerd op stronglifts.
Is daar nog over nagedacht of kan je het onderbouwen ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:00 schreef Luchtkoker het volgende:
Rug, biceps, schouders.
Borst, triceps, benen.
En kan je upperbody/lower body ook toelichten ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:15 schreef Kroc het volgende:
lb/ub? en dan zonder ballistische oefeningen gezien je die al bij crossfit doet?
Thanx brah. Is een verdeling a la rippetoe ook verstandig ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:46 schreef mister_popcorn het volgende:
Wat kroc says, of een push en pull. Al blijf ik er wel bij dat je beter 1 dag rust kan houden. Een front squat of deadlift trainen bijv beide je rug ook. Push pull is squat en deads uit elkaar halen, maar die zijn in grote mate ook overeenkomstig, bijv zwaar voor de onderrug.
Als je toch twee dagen op rij gaat zou ik dag 1 squat / deads (of variant) / rug / biceps en dag 2 bench / mp / dips / schouder / tri's doen. Zo hou je mi de oefeningen het beste uit elkaar.
Daarnaast went je lichaam ook wel aan dag1 squatten en dag2 deads (dus geen dag ertussen), maar dan zou ik dag3 wel rust inplannen (en goed vreten).
Keuze = reuze!
Thanx bro.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:48 schreef Panzermaus het volgende:
Veel succes met je gyno, Weissman. Ik zit er ook nog steeds mee, maar ik begin nu pas haargroei op mijn kin te krijgen, ben 19.
Daar heb ik dus nooit last van gehad. Ken wel mensen die er aan zijn geopereerd en die klachten ook hadden daarvoor.quote:Het lijkt wel minder te worden, en die fase waarin ik er in kon knijpen om melk-achtige shit eruit te krijgen (srs) is nu voorbij.
Hopen dat de rest binnen een jaar ook volgt, is nogal kut met strakke shirts enzo. Bij kou, trainen en 's avonds heb ik er geen last van. kk puberty hormones
Deze man snapt hetquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:01 schreef 16meter het volgende:
Gewoon alles met 'Ik kies bewust'-logo eten. Dat is gezond.
Deze en deze.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef obsama het volgende:
Zo'n beetje eet schema wat je op internet tegenkomt is zwaar gebaseerd op voedingsupplementen zoals whey. Weet iemand een site met schema's zonder dit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |