Wel de enige echte toch?quote:
Van nestle ietsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wel de enige echte toch?
Geen gore Buisman troep
Werd ze ook geadoreerd?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Misslipgloss was er trouwens ook!
Ja dat kan ik me voorstellen. Sinaasappel met chocolade is overigens wel grrrrrrrrrrrrrrrrrrrruwelijk lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
fruit is zeker lekker!! Maar alleen sinaasappel, meloen, mandarijnen en grapefruit komen ook wel eens je neus uit...
Schande!quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen. Sinaasappel met chocolade is overigens wel grrrrrrrrrrrrrrrrrrrruwelijk lekker
Moet ik dan chocomel opwarmen in een pannetje ofzo?quote:
twitter:DagobertDuckNL twitterde op zaterdag 22-10-2011 om 13:56:57Dacht ik toch even dat ik net als mijn neef rood stond toen de automaat weigerde, maar het bleek een #pinstoring te zijn. Pff! #inshock reageer retweet
Net als de winnaar van de Tour de France? Of met een altaar? En 2 tieners die geofferd werden om de servers te behoeden van instortenquote:
Zeikerdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:27 schreef Lindytje het volgende:
Sinaasappel met chocolade vind ik echt een hele smerige combi
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Net als de winnaar van de Tour de France? Of met een altaar? En 2 tieners die geofferd werden om de servers te behoeden van instorten
Gewoon chocomel (of inderdaad Cécémelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet ik dan chocomel opwarmen in een pannetje ofzo?Vind deze erg lekker, is extra cacao
Echte chocomel in de magnetronquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet ik dan chocomel opwarmen in een pannetje ofzo?Vind deze erg lekker, is extra cacao
Heb dr niet gezien eigenlijkquote:
Mwa, dit is ook heel lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon chocomel (of inderdaad Cécémel) in een pannetje of magnetron
Easy!
Oei, da's geen pretje nee...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:28 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik klaag nog even verder... ik heb door mijn eczeem-klauwen bijna altijd wel ergens kloofjes aan mijn vingers, dus citrusfruit pellen is a bitch!
Dat is een van de weinige dingen waar ik niet allergisch voor ben!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oei, da's geen pretje nee...
Met latexhandschoentjes citrus pellen![]()
Of heb je ook een latex allergie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |