Wel de enige echte toch?quote:
Van nestle ietsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wel de enige echte toch?
Geen gore Buisman troep
Werd ze ook geadoreerd?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Misslipgloss was er trouwens ook!
Ja dat kan ik me voorstellen. Sinaasappel met chocolade is overigens wel grrrrrrrrrrrrrrrrrrrruwelijk lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
fruit is zeker lekker!! Maar alleen sinaasappel, meloen, mandarijnen en grapefruit komen ook wel eens je neus uit...
Schande!quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen. Sinaasappel met chocolade is overigens wel grrrrrrrrrrrrrrrrrrrruwelijk lekker
Moet ik dan chocomel opwarmen in een pannetje ofzo?quote:
twitter:DagobertDuckNL twitterde op zaterdag 22-10-2011 om 13:56:57Dacht ik toch even dat ik net als mijn neef rood stond toen de automaat weigerde, maar het bleek een #pinstoring te zijn. Pff! #inshock reageer retweet
Net als de winnaar van de Tour de France? Of met een altaar? En 2 tieners die geofferd werden om de servers te behoeden van instortenquote:
Zeikerdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:27 schreef Lindytje het volgende:
Sinaasappel met chocolade vind ik echt een hele smerige combi
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Net als de winnaar van de Tour de France? Of met een altaar? En 2 tieners die geofferd werden om de servers te behoeden van instorten
Gewoon chocomel (of inderdaad Cécémelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet ik dan chocomel opwarmen in een pannetje ofzo?Vind deze erg lekker, is extra cacao
Echte chocomel in de magnetronquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet ik dan chocomel opwarmen in een pannetje ofzo?Vind deze erg lekker, is extra cacao
Heb dr niet gezien eigenlijkquote:
Mwa, dit is ook heel lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon chocomel (of inderdaad Cécémel) in een pannetje of magnetron
Easy!
Oei, da's geen pretje nee...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:28 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik klaag nog even verder... ik heb door mijn eczeem-klauwen bijna altijd wel ergens kloofjes aan mijn vingers, dus citrusfruit pellen is a bitch!
Dat is een van de weinige dingen waar ik niet allergisch voor ben!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oei, da's geen pretje nee...
Met latexhandschoentjes citrus pellen![]()
Of heb je ook een latex allergie?
Neh... je kunt beter een baboe inhuren die het voor je doet. Gewoon met zo'n rietje slaan als ze te langzaam gaat. Lijkt me heerlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige dingen waar ik niet allergisch voor ben!!
Maar ik pel af en toe wel hoor! Ik remove mijn nagellak ook, doet minstens zo veel pijn
Maaarrrr.... pijn = fijn!
Psoriasis, met van die huidvlokken van 7 cm. doorsnee die eraf dwarrelenquote:
Oh, dat is hendig ja...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit dakkapellen en bouwvergunningswebsites te bekijken, tering, veel te ingewikkeld voor de zaterdagavond...![]()
Hoe moet ik in godesnaam weten wat precies het verschil in hoogte is tussen de daknok en de bovenkant van de dakkapel, dat ding IS ER NOG NIET!
Ja, daarom eerst offerte aanvragenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit dakkapellen en bouwvergunningswebsites te bekijken, tering, veel te ingewikkeld voor de zaterdagavond...![]()
Hoe moet ik in godesnaam weten wat precies het verschil in hoogte is tussen de daknok en de bovenkant van de dakkapel, dat ding IS ER NOG NIET!
Sekreet ben je ook!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neh... je kunt beter een baboe inhuren die het voor je doet. Gewoon met zo'n rietje slaan als ze te langzaam gaat. Lijkt me heerlijk
Ja, gaan we wel doen, maar ik wil eerst weten wat er mag. We willen er eigenlijk (als het budget het toelaat) er 2 opknallen, voor en achter. Achter zit er al eentje, maar die is lek, en voor zit alleen een dakraam. En ik weet niet precies wat er mag aan de voorkant...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dat is hendig ja...
Offerte laten maken?
Ook lekker!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Psoriasis, met van die huidvlokken van 7 cm. doorsnee die eraf dwarrelen
Heb ik overigens gelukkig niet![]()
Dat heet efficiency, dan kan ik tenminste alle SC hier goed bijhouden, terwijl mijn huis ook schoon blijftquote:
Ieuw..... velletjes pulk ik er al af voordat ze er af kunnen vallen, dus daar heeft niemand last van!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Psoriasis, met van die huidvlokken van 7 cm. doorsnee die eraf dwarrelen
Heb ik overigens gelukkig niet![]()
Ik ga er eens eentje zoekenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neh... je kunt beter een baboe inhuren die het voor je doet. Gewoon met zo'n rietje slaan als ze te langzaam gaat. Lijkt me heerlijk
Lalalalalalalalalaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:36 schreef Mirjam het volgende:
fuuuu, m'n werk belt net, of ik morgen om 7 uur wil beginnen.
heb bijna een fles wijn op
Kids can be so cruelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ieuw..... velletjes pulk ik er al af voordat ze er af kunnen vallen, dus daar heeft niemand last van!
Al hoorde ik laatst wel van mijn moeder dat in de kleuterklas niemand mijn hand wilde vasthouden bij het naar binnen lopen, want 'dat was vies'
Dus liep ik maar altijd naast de juf
Mijn zus had ook altijd overal exceem, vond ik vroeger altijd zo zielig voor haar, omdat ook iedereen haar vies vond. En dan ging ik vechten voor mijn zusquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ieuw..... velletjes pulk ik er al af voordat ze er af kunnen vallen, dus daar heeft niemand last van!
Al hoorde ik laatst wel van mijn moeder dat in de kleuterklas niemand mijn hand wilde vasthouden bij het naar binnen lopen, want 'dat was vies'
Dat wordt lekker opstaan morgenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:36 schreef Mirjam het volgende:
fuuuu, m'n werk belt net, of ik morgen om 7 uur wil beginnen.
heb bijna een fles wijn op
That's what happens when you fuck a stranger in the ass!quote:
Ja, jouw juf wilde je handje wel vasthouden jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |