Dat wel, maar dan verschijnt dat. Tevens komt eerst een zwart beeld die vraagt: Wil je de computer normaal opstarten of in de veilige modus, en meer dingen. Als ik normaal doe komt dat in de OP te staan, veilige modus zegt ie: Kan de installatie niet in veilige modus voltooien, start de laptop normaal.. Dan komt dat probleem in de OP weer.quote:
Dat kan niet, mijn netbook heeft geen cd-rom drive..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:22 schreef meneerpeer het volgende:
Je moet vanaf CD opstarten.... Als je veilige modus selecteren tegenkomt dan ben je dus al te ver....
Dankje voor de hulp, ik post binnenkort het resultaat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:30 schreef meneerpeer het volgende:
vanaf usb dan?
Je moet een bootfile voor windows hebben en vanuit daar opstarten -> schrijf formatteren -> opnieuw windows installeren.
Ehm, was zo:quote:
Ik had Windows 7 starter. Toen was er iets zoals in de OP staat. Maar vorige week ging ie toch normaal aan, maar gaf aan dat mijn Windows licentie verlopen was.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:53 schreef FredvZ het volgende:
Windows 7 licenties verlopen helemaal niet...Tenzij je een beta versie hebt.
Blijkbaar gaat er iets in het installatie proces mis, maar dit is eigenlijk niet via een forum te verhelpen.
Ik heb geen CD drive dus volgens mij had mijn vriend USB gedaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:49 schreef FredvZ het volgende:
Hoe heb je Windows opnieuw geinstalleerd?
Met een CD die meegeleverd werd met de laptop? Of een andere CD?
Heb het even nagevraagd, hij zegt dat hij een activator erop heeft gezet (dacht ik al eerder) die Windows activeert, want ervoor was mijn Windows dus verlopen. Volgens mij illegaal.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:44 schreef FredvZ het volgende:
Dan zou ik maar eens bij die vriend langs gaan om te vragen wat-ie nou precies heeft gedaan, want volgens mij heb je nu oo je laptop een windows versie die daar niet thuis hoort, en dan ook nog eens zondef licentie.
Ja, dat is natuurlijk logischer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:23 schreef FredvZ het volgende:
Windows XP zal vast wel sneller werken, maar waarom niet gewoon Windows 7 Starter die er op thuis hoort?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |