Nou idd....dat doe je toch nietquote:
Kansloos hoor zo'n mafkeesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Weet je?
Net in de supert zag ik iemand lopen met een rode en een zwarte schoenveter
Wat de neuk is BSM?quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat de neuk is BSM?
Beste Sex Manier? Dan ben ik van de BSM
Het moest bam zijn
bondage-smquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat de neuk is BSM?
Beste Sex Manier? Dan ben ik van de BSM
Het moest bam zijn
Schattig he, als ze nog zo ongerept zijn?quote:
Dat heet bdsm, falerquote:
waar staat die d dan voor?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heet bdsm, falermaar nee, daar ben ik niet van.
Als je er de adem voor hebt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waar staat die d dan voor?
wij zeggen altijd gewoon BSM
Dunno. Ik weet wel dat het of bdsm is of sm.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waar staat die d dan voor?
wij zeggen altijd gewoon BSM
discipline, maar dat heb jij sowieso nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dunno. Ik weet wel dat het of bdsm is of sm.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
discipline, maar dat heb jij sowieso niet
Wanneer zeg je dat altijd? En wie zijn 'wij'? En waarom zou je het in godsvredesnaam áltijd zeggenquote:
Dito.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wanneer zeg je dat altijd? En wie zijn 'wij'? En waarom zou je het in godsvredesnaam áltijd zeggen
Ik zeg het nooit
Eiks...
als ik het erover heb, met wie ik het erover heb, omdat ik het er over hebquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wanneer zeg je dat altijd? En wie zijn 'wij'? En waarom zou je het in godsvredesnaam áltijd zeggen
Ja!quote:
Kweeniequote:
Als ik jou nou op je kont sla in het voorbijgaan en jij mij, hebben we het dan gedaan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kweenie
Vin je het erg? Moeten wij het ook een keer doen dan, zodat we dat weer kunnen afstrepen?
Bij jou of bij mij
Kweeniequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
Als ik jou nou op je kont sla in het voorbijgaan en jij mij, hebben we het dan gedaan?
*kuch*quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik jou nou op je kont sla in het voorbijgaan en jij mij, hebben we het dan gedaan?
Dan mis je het bondage-disciplinequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
... met een staart-met-elastiekje in mijn haarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan mis je het bondage-discipline
Het is idee is dit:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
... met een staart-met-elastiekje in mijn haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Roozjee!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Wilde even goedenavond zeggen.
Greysquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Het is idee is dit:Rare staartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Neej! Met die staart zit Greys fout. Dat wilde ik even corrigeren.quote:
Greys is hartstikke fout, dat weet iedereen. Vertel eens iets nieuwsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
Neej! Met die staart zit Greys fout. Dat wilde ik even corrigeren.
Maar die staart is toch ook vastgebonden?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neej! Met die staart zit Greys fout. Dat wilde ik even corrigeren.
Dus nu wil je zeggen dat dit ook BSM is?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar die staart is toch ook vastgebonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat had je niet gezegd, dan was ik wel gekomenquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus nu wil je zeggen dat dit ook BSM is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, misschien ligt het er ook een beetje aan hóe de staart is vastgebonden.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Er is nog wel een stukje; als je nu in de auto springt kun je er om 23.30 uur zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat had je niet gezegd, dan was ik wel gekomen
Mousserende witte wijn en bonbons.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |