Nou idd....dat doe je toch nietquote:
Kansloos hoor zo'n mafkeesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Weet je?
Net in de supert zag ik iemand lopen met een rode en een zwarte schoenveter
Wat de neuk is BSM?quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat de neuk is BSM?
Beste Sex Manier? Dan ben ik van de BSM
Het moest bam zijn
bondage-smquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat de neuk is BSM?
Beste Sex Manier? Dan ben ik van de BSM
Het moest bam zijn
Schattig he, als ze nog zo ongerept zijn?quote:
Dat heet bdsm, falerquote:
waar staat die d dan voor?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heet bdsm, falermaar nee, daar ben ik niet van.
Als je er de adem voor hebt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waar staat die d dan voor?
wij zeggen altijd gewoon BSM
Dunno. Ik weet wel dat het of bdsm is of sm.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waar staat die d dan voor?
wij zeggen altijd gewoon BSM
discipline, maar dat heb jij sowieso nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dunno. Ik weet wel dat het of bdsm is of sm.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
discipline, maar dat heb jij sowieso niet
Wanneer zeg je dat altijd? En wie zijn 'wij'? En waarom zou je het in godsvredesnaam áltijd zeggenquote:
Dito.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wanneer zeg je dat altijd? En wie zijn 'wij'? En waarom zou je het in godsvredesnaam áltijd zeggen
Ik zeg het nooit
Eiks...
als ik het erover heb, met wie ik het erover heb, omdat ik het er over hebquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wanneer zeg je dat altijd? En wie zijn 'wij'? En waarom zou je het in godsvredesnaam áltijd zeggen
Ja!quote:
Kweeniequote:
Als ik jou nou op je kont sla in het voorbijgaan en jij mij, hebben we het dan gedaan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kweenie
Vin je het erg? Moeten wij het ook een keer doen dan, zodat we dat weer kunnen afstrepen?
Bij jou of bij mij
Kweeniequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
Als ik jou nou op je kont sla in het voorbijgaan en jij mij, hebben we het dan gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |