abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103421498
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:37 schreef Buitendam het volgende:
Dat mensen het nu zielig gaan vinden voor die Ewout is natuurlijk helemaal van de gekke. Derksen roept sinds de bekendmaking van de nominaties twee maal per week in de uitzending dat hij kotst op dat wereldje en er niets mee te maken wil hebben. Dan toch een interviewer in de studio van Derksen planten is vragen om problemen.
Dat vond ik ook niet zielig. Vond het juist zielig dat hij totaal niet wist hoe hij daar mee om moest gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103421507
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:37 schreef Buitendam het volgende:
Dat mensen het nu zielig gaan vinden voor die Ewout is natuurlijk helemaal van de gekke. Derksen roept sinds de bekendmaking van de nominaties twee maal per week in de uitzending dat hij kotst op dat wereldje en er niets mee te maken wil hebben. Dan toch een interviewer in de studio van Derksen planten is vragen om problemen.
Alleen werkt Ewout voor rtl7 volgens mij (of werkte)
pi_103421562
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:37 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Alleen werkt Ewout voor rtl7 volgens mij (of werkte)
Ja, en? Moet ie daarom gespaard worden? "Ik hoef dat ding niet, ik schijt op die neppe gladjanussen" en nog meer van dat soort teksten van Derksen, maar dan als Ewout zijnde toch er heen gaan. Ik was niet verrast dat ze hem in de zeik gingen zetten.
Dit, dus.
pi_103421632
Mensen, even naar Ned 1. Uitslag komt eraan.

Ben benieuwd.
pi_103421641
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat vond ik ook niet zielig. Vond het juist zielig dat hij totaal niet wist hoe hij daar mee om moest gaan.
Ja, als VI wint heeft hij de primeur. Hij zal het vanuit carrièreoogpunt geaccepteerd hebben, maar iedere boerenlul had het op z'n sloffen zien aankomen wat hem te wachten stond. Derksen interviewen die een prijs door de strot krijgt geduwd en daarna een mislukte cabaretier. Dan ga je.
Dit, dus.
pi_103421741
JAAAAA!~~~~!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_103421758
TOETERTJES TOETERTJES :D

_O-
pi_103421861
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, als VI wint heeft hij de primeur. Hij zal het vanuit carrièreoogpunt geaccepteerd hebben, maar iedere boerenlul had het op z'n sloffen zien aankomen wat hem te wachten stond. Derksen interviewen die een prijs door de strot krijgt geduwd en daarna een mislukte cabaretier. Dan ga je.
Alsof Ewout dit niet verwacht had en het erg vond? Hij ging er juist sportief mee om volgens mij. Kon me niet aan de indruk onttrekken dat hij gewoon fan van het programma is.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:49:28 #59
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103421906
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:48 schreef marcodej het volgende:

[..]

Alsof Ewout dit niet verwacht had en het erg vond? Hij ging er juist sportief mee om volgens mij. Kon me niet aan de indruk onttrekken dat hij gewoon fan van het programma is.
Precies, hij deed het best prima.
Gourmetten of steengrillen?
pi_103422348
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:48 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dat is ook mijn punt niet. Ik had precies hetzelfde gedaan als ik hem was, want het is hoe dan ook goed voor zijn carriere. Het ging mij om de mensen die zeiden dat het zielig voor hem was, zoals Johan en Wilfred reageerde. Hij wist dat uiteraard vantevoren, maar maakte die keus bewust. En terecht.
Dit, dus.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:21:29 #61
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_103422871
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:13 schreef NumberSeven het volgende:
Als ik die programmadirecteur was had ik gezegd; geef nou maar dat ding oud wijf, ik heb haast.
Zo praat je niet tegen Mies een groot vakvrouw. ik vind jammer dat WIDM de ring niet gewonnen heeft en toch vond ik geing dat de snor en genee gewonnen hebben _O-
pi_103422949
quote:
8s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:21 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Zo praat je niet tegen Mies een groot vakvrouw. ik vind jammer dat WIDM de ring niet gewonnen heeft en toch vond ik geing dat de snor en genee gewonnen hebben _O-
Dan moet die vakvrouw ook respect opbrengen voor de winnaar, want die RTL7 directeur had gewoon dat hele kleine team moeten kunnen bedanken die dat programma twee keer in de week mogelijk maakt.
Dit, dus.
pi_103423596
quote:
8s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:21 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

ze leeft nog in de jaren 50, tenminste zo kwam haar speech over.
pi_103427327
Liever VI dan The Voice of Holland wat mij betreft, maar wéér Wie is de Mol niet begin ik nu toch echt wel een beetje treurig te vinden. Dat programma zit vooral wat montage betreft zo goed in elkaar, vooral afgelopen seizoen was een pareltje om te zien. Plus dat het een van de weinige intelligente én spannende programma's is die al jaren genomineerd wordt, en een grote fanbase heeft die er tijdens het seizoen intensief mee bezig is.

Maarja, wat kan je ook verwachten, na inderdaad winnaars als de TV-Kantine, Jan Smit, Frans Bauer, een talent-award die naar fucking Guus Meeuwis gaat. :') De uitslag van een populariteitswedstrijd onder Ik Hou van Holland-publiek, is het de laatste jaren geworden. :')

Maarja, toch elk jaar gewoon weer kijken hè, stiekem vind ik al die tv-mensen bij elkaar en de terugblik op het tv-seizoen altijd weer erg leuk.
Koel en donker bewaren
pi_103428009
Voetbal International heeft verdiend gewonnen vind ik.
Ik kijk dit programma sinds de VI Oranje 2010 en ik gun het ook aan Wilfred, Johan en Rene van der Gijp ( Hoop trouwens dat die snel weer erbij zit)

Voice of Holland is wel een goeie programma maar ik vind dat het ook niet echt iets nieuws dat op tv komt zoals andere beweren over VI en dat's een beetje hypocriet omdat we al best veel talentenjacht hebben gehad in de laatste jaren. Zoals : Idols, X-Factor, My name is..., Hollands got talent, Popstars en nog veel meer.

Dus als een ander programma wint moeten wij gewoon allemaal blij zijn voor die mensen en niet lopen zeuren dat het de faillissement is voor de televizierring.
pi_103428674
Ik vond wel dat ze bij de uitslag de crew erbij hadden moeten roepen, gewoon live in het programma. Johan gaf het nog aan, op dat moment had Genee ze er gewoon ff bij moeten roepen. Want je zag ze wel allemaal staan op een rij, met taart etc.
pi_103442861
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dan moet die vakvrouw ook respect opbrengen voor de winnaar, want die RTL7 directeur had gewoon dat hele kleine team moeten kunnen bedanken die dat programma twee keer in de week mogelijk maakt.
Mies zeikte de winnaar op een geweldige manier af _O_ Mies heeft haar mening nooit onder stoelen of banken gestoken en deed dat ook nu niet. Het was waanzin dat een programmaatje als VI de ring wint. Want laten we eerlijk zijn: het slaat nergens op. VI is een leuk programma, maar had vrijdagavond 500.000 kijkers en stond op nummer 23 in de kijkcijfers top 30. The Voice (inmiddels verkocht aan zo'n 80 !!!!!!!! landen) had 3.3 miljoen kijkers en stond op nummer 1.
Verder hoef ik toch niets meer te zeggen. De ring wordt door kijkers bepaald, dus dan is het duidelijk wie had moeten winnen. Dat de ene kijker fanatieker is dan de ander heeft het echter bepaald en Mies schatte dat perfect in en zette de man mooi te kakken. Dat maakt Mies zo geweldig _O_
pi_103442874
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 20:47 schreef jaoquincy het volgende:
Voetbal International heeft verdiend gewonnen vind ik.
Ik kijk dit programma sinds de VI Oranje 2010 en ik gun het ook aan Wilfred, Johan en Rene van der Gijp ( Hoop trouwens dat die snel weer erbij zit)

Voice of Holland is wel een goeie programma maar ik vind dat het ook niet echt iets nieuws dat op tv komt zoals andere beweren over VI en dat's een beetje hypocriet omdat we al best veel talentenjacht hebben gehad in de laatste jaren. Zoals : Idols, X-Factor, My name is..., Hollands got talent, Popstars en nog veel meer.
En een talkshow over voetbal kennen we niet? _O- _O-
Of uberhaupt een talkshow?

Merk je zelf hoe stompzinnig die opmerking was? Je kunt het programma niet eens verkopen, gewoon omdat het de zoveelste talkshow over voetbal is. Blijkbaar is The Voice toch meer dan de zoveelste talentenjacht en biedt het wel degelijk iets heel vernieuwends.
pi_103442956
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 03:33 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Merk je zelf hoe stompzinnig die opmerking was? Je kunt het programma niet eens verkopen, gewoon omdat het de zoveelste talkshow over voetbal is. Blijkbaar is The Voice toch meer dan de zoveelste talentenjacht en biedt het wel degelijk iets heel vernieuwends.
Zoveelste? Noem er eens een
Paar?? Niet studio voetbal ofzo. Aangezien dat totaal anders is. ( alleen voetbal hetzelfde)
pi_103445249
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 03:33 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Absoluut, maar dit is de eerste voetbaltalkshow die ook vermakelijk is voor mensen die niet per sé van voetbal houden, dit door de onovertroffen chemie tussen de mannen. Zoveel voetbaltalkshows zijn of waren er trouwens niet in Nederland.
quote:
Merk je zelf hoe stompzinnig die opmerking was? Je kunt het programma niet eens verkopen, gewoon omdat het de zoveelste talkshow over voetbal is.
Het programma hoeft niet verkocht te worden, het programma verkoopt zichzelf wel. Dat hebben we gezien.
quote:
Blijkbaar is The Voice toch meer dan de zoveelste talentenjacht en biedt het wel degelijk iets heel vernieuwends.
Waar blijkt dat dan precies uit?

quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 03:31 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Mies zeikte de winnaar op een geweldige manier af _O_ Mies heeft haar mening nooit onder stoelen of banken gestoken en deed dat ook nu niet. Het was waanzin dat een programmaatje als VI de ring wint. Want laten we eerlijk zijn: het slaat nergens op. VI is een leuk programma, maar had vrijdagavond 500.000 kijkers en stond op nummer 23 in de kijkcijfers top 30. The Voice (inmiddels verkocht aan zo'n 80 !!!!!!!! landen) had 3.3 miljoen kijkers en stond op nummer 1.
Dus het programma met de meeste kijkers moet sowieso die ring winnen? Dan hoeven we dat gala ook niet meer te houden lijkt me. En zoals iemand al eerder zei, de Librije verkoopt ook minder hamburgers dan de McDonalds.

Kijkcijfers zeggen niet veel overigens. Als TVOH op SBS uitgezonden zou worden zouden er ook minder mensen naar kijken.
Studio Voetbal haalt ook veel meer kijkers dan VI. Is het dan een beter programma? Nee, het is supersaai en haalt puur meer kijkers omdat het op een interessant tijdslot zit met weinig concurrentie op de andere zenders, omdat het op Nederland 1 uitgezonden wordt en het een mooie lead-in en lead-out heeft. VI zit tussen Operation Repo en Harry Vermeegen.
quote:
Verder hoef ik toch niets meer te zeggen. De ring wordt door kijkers bepaald, dus dan is het duidelijk wie had moeten winnen.
De kijker heeft inderdaad gesproken, VI is de terechte winnaar.

quote:
Dat de ene kijker fanatieker is dan de ander heeft het echter bepaald
Blijkbaar zijn die 3.5 miljoen kijkers nog te beroerd om voor die prijs even de mobiel te pakken en te stemmen. Geeft wel aan hoe belangrijk ze dat programma vinden. TVOH is gewoon weggooitelevisie voor ze, terwijl VI voor zoveel mensen zo belangrijk is, dat ze ook daadwerkelijk de moeite nemen om te stemmen. Ik kan wel zeggen, VI is zo belangrijk, dat het een way of life is.

quote:
en Mies schatte dat perfect in en zette de man mooi te kakken. Dat maakt Mies zo geweldig _O_
Als dat haar stijl is (onder dat alleraardigste masker, want Mies moet je blijkbaar aardig vinden, iemand op zeer arrogante toon afserveren) dan ben ik blij dat ze al een jaar of dertig van de tv af is. Sowieso vond ik haar optreden vrij nep overkomen en is ze qua stijl echt blijven hangen in de jaren 60... Man wat duurde dat lang. Eng mens.

[ Bericht 6% gewijzigd door marcodej op 23-10-2011 11:13:29 ]
  zondag 23 oktober 2011 @ 12:07:48 #72
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_103446827
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 03:31 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Verder hoef ik toch niets meer te zeggen. De ring wordt door kijkers bepaald, dus dan is het duidelijk wie had moeten winnen. Dat de ene kijker fanatieker is dan de ander heeft het echter bepaald en Mies schatte dat perfect in en zette de man mooi te kakken. Dat maakt Mies zo geweldig _O_
Bedankt Hans.
pi_103447407
pi_103450273
Taarten van Abel de stuiver, zo ontzettend leuk!

Leuk voor vi, en volgend jaar dan maar widm ok!?
Dat zou jij wel willen weten.
pi_103452526
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:41 schreef Roguee het volgende:
Taarten van Abel de stuiver, zo ontzettend leuk!

Leuk voor vi, en volgend jaar dan maar widm ok!?
Nee, volgend jaar Man bijt hond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')