HE'S A PHONY! A BIG FAT PHONY!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:28 schreef koemleit het volgende:
Bert van der Veer zelf benoemde "deskundige"
Wat een kankerslechte scriptie moet dat wel niet worden. Als ik 25 ben, val ik dan in de categorie 15-25 of 25-35?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:22 schreef trenchcoat78 het volgende:
Even heel wat anders --> ik schrijf een scriptie over tv: "oude media out of time!" Voor deze scriptie heb ik input nodig van jullie: als jullie tijd hebben om een korte enquete in te vullen dan graag: www.thesistools.com/web/?id=222135
Het was gewoon zielig om te zien ja. Neem zo'n oude tak tegen zichzelf in bescherming en laat haar alleen toekijken denk ik dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:34 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Haar hele speech sloeg totaal nergens op, onnozel gebabbel.
Omdat voetbal een mannen sport is én vrouwen zichzelf te serieus nemenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:07 schreef tochweerhenk het volgende:
De meeste vrouwen vinden VI niet echt leuk.
Durft niemand omdat het de heilige Mies is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was gewoon zielig om te zien ja. Neem zo'n oude tak tegen zichzelf in bescherming en laat haar alleen toekijken denk ik dan.
Die Ewout wist zich totaal geen houding te geven, best zielig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:04 schreef NumberSeven het volgende:
Die Ewout voelde zich volgens mij echt kut gisteravond. :p Johan en Genee trollen er op los, ik vond Genee het ook wel aardig doen toen hij zelf de vragen ging stellen aan Ewout.
En dat is wat Johan bedoelt; onderdeel van 't circus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Ewout wist zich totaal geen houding te geven, best zielig.
Haha idd, vond het optreden van Ad Visser en Penny de Jager ook vrij triest om te zien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was gewoon zielig om te zien ja. Neem zo'n oude tak tegen zichzelf in bescherming en laat haar alleen toekijken denk ik dan.
Ah, ik vroeg me al af waar ik die belabberde manier van interviewen toch van herkende.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:14 schreef marcodej het volgende:
En natuurlijk maker van het legendarisch Voetbalfans, dat maakt je sowieso wel een toffe peer.
Dat vond ik ook niet zielig. Vond het juist zielig dat hij totaal niet wist hoe hij daar mee om moest gaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:37 schreef Buitendam het volgende:
Dat mensen het nu zielig gaan vinden voor die Ewout is natuurlijk helemaal van de gekke. Derksen roept sinds de bekendmaking van de nominaties twee maal per week in de uitzending dat hij kotst op dat wereldje en er niets mee te maken wil hebben. Dan toch een interviewer in de studio van Derksen planten is vragen om problemen.
Alleen werkt Ewout voor rtl7 volgens mij (of werkte)quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:37 schreef Buitendam het volgende:
Dat mensen het nu zielig gaan vinden voor die Ewout is natuurlijk helemaal van de gekke. Derksen roept sinds de bekendmaking van de nominaties twee maal per week in de uitzending dat hij kotst op dat wereldje en er niets mee te maken wil hebben. Dan toch een interviewer in de studio van Derksen planten is vragen om problemen.
Ja, en? Moet ie daarom gespaard worden? "Ik hoef dat ding niet, ik schijt op die neppe gladjanussen" en nog meer van dat soort teksten van Derksen, maar dan als Ewout zijnde toch er heen gaan. Ik was niet verrast dat ze hem in de zeik gingen zetten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Alleen werkt Ewout voor rtl7 volgens mij (of werkte)
Ja, als VI wint heeft hij de primeur. Hij zal het vanuit carrièreoogpunt geaccepteerd hebben, maar iedere boerenlul had het op z'n sloffen zien aankomen wat hem te wachten stond. Derksen interviewen die een prijs door de strot krijgt geduwd en daarna een mislukte cabaretier. Dan ga je.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vond ik ook niet zielig. Vond het juist zielig dat hij totaal niet wist hoe hij daar mee om moest gaan.
Alsof Ewout dit niet verwacht had en het erg vond? Hij ging er juist sportief mee om volgens mij. Kon me niet aan de indruk onttrekken dat hij gewoon fan van het programma is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, als VI wint heeft hij de primeur. Hij zal het vanuit carrièreoogpunt geaccepteerd hebben, maar iedere boerenlul had het op z'n sloffen zien aankomen wat hem te wachten stond. Derksen interviewen die een prijs door de strot krijgt geduwd en daarna een mislukte cabaretier. Dan ga je.
Precies, hij deed het best prima.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alsof Ewout dit niet verwacht had en het erg vond? Hij ging er juist sportief mee om volgens mij. Kon me niet aan de indruk onttrekken dat hij gewoon fan van het programma is.
Dat is ook mijn punt niet. Ik had precies hetzelfde gedaan als ik hem was, want het is hoe dan ook goed voor zijn carriere. Het ging mij om de mensen die zeiden dat het zielig voor hem was, zoals Johan en Wilfred reageerde. Hij wist dat uiteraard vantevoren, maar maakte die keus bewust. En terecht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alsof Ewout dit niet verwacht had en het erg vond? Hij ging er juist sportief mee om volgens mij. Kon me niet aan de indruk onttrekken dat hij gewoon fan van het programma is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |