Laatste posts vorige topic:quote:Hallo medeFOK!kers,
Sinds ik zelf weet dat ik HBO Informatica ga doen is het mij opgevallen dat er een redelijk aantal andere FOK!kers dezelfde studie gaan volgen. De ene ook aan het HVA en andere weer aan een andere faculiteit.
Dit topic is bedoeld om die andere studenten te vinden die ook HBO Informatica in Amsterdam gaan volgen (evt. ook op andere locaties).
Zo kan dit topic van pas komen om hulp te vragen aan studiegenoten over bepaalde opdrachten of gewoon om een keertje tijdens de studie andere FOK!kers te ontmoeten.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:55 schreef Kuikenkip het volgende:
Ik heb ook über veel mails gestuurd over een probleem die ik had. Nog steeds geen reactie ontvangen.
Ik zit nu die technotoets te leren en heb 1 proef toets gemaakt. WTF sommige dingen hebben we nooit gehad en kan je niet terug vinden in die powerpoint... Gelukkig is het wel multi choice.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:04 schreef Gemaskerde het volgende:
Trouwens, wij hoeven toch alleen onze laptop mee te nemen naar het tentamen EXPO (technotoets)?
Engels, Nederlands, Wiskunde en PP zijn gewoon op papier, als ik het goed het begrepen?
Neem voor de zekerheid trouwens ook woordenboek mee naar engels, je weet maar nooit.
@ Juicy, heb jij ook gewoon dezelfde tentamens en de mogelijkheid om te kiezen voor een richting?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar tentamens voor DB Conceptueel en PPen moet nog een reflectieverslag voor Prof inleveren.
En hoe bedoel je om te kiezen voor een richting? Volgens mij krijg je dat toch in het tweede jaar?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:34 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ja keuze maken voor welke van de zes BU's je wilt volgen (HCD, SNE, SE, GD, ITM en TC).
Als voltijdstudent moet je namelijk volgende week donderdag die keuze al gemaakt hebben.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik niets van meegekregen. Dat zal dan denk k wel niet voor de deeltijd zijn. Ik moet sowieso Software Engineering hebben.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:30 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik zou het niet weten :S Gewoon je laptop meenemen, dan weet je het zeker iig.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:31 schreef Gemaskerde het volgende:
Oh oh, zondagavond moet ik het laatste practicum online zetten op repository maar snap het nog niet
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:17 schreef Baghdaddy het volgende:
Ah, ik moet ze maandag aftekenen (4 en 5) en snap er nog niet veel van.
Die reflectie en keuzeverslag heb je zo in een middag gedaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:03 schreef Gemaskerde het volgende:
Vandaag btw mail ontvangen dat we laptop ook mee moeten nemen naar BSK wiskunde.
Wel balen dat reflectie-, keuzeverslag en practica allemaal in dezelfde week ingeleverd moeten worden als dat we de tentamens hebben, dat veroorzaakt nogal wat stress.
Die practica zij naar mijn mening ook niet echt op niveau, als je enigszins ervaring hebt met programmeren is het redelijk makkelijk merk ik bij mede-klasgenoten maar iedereen die er eigenlijk niks van af weet nemen elkaars antwoorden simpelweg overquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:05 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Die reflectie en keuzeverslag heb je zo in een middag gedaan. Practica lukt mij niet helemaal en wel meer van de groep niet, dat zorgt wel voor frustratie bij mij
.
Bij ons zijn er al diverse klachten naar de docent gegaan. Een kleine gedeelte van de klas heeft voorheen MBO gedaan (en/of hebben wat programmeerskills) en de docent gaat op tempo van hen, in plaats van de rest van de klas. Ik heb het meeste overgenomen helaasquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:07 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Die practica zij naar mijn mening ook niet echt op niveau, als je enigszins ervaring hebt met programmeren is het redelijk makkelijk merk ik bij mede-klasgenoten maar iedereen die er eigenlijk niks van af weet nemen elkaars antwoorden simpelweg over
Althans de eerste drie practica waren nog wel te doen, al was het bij mij steeds zinnen opnieuw typen i.p.v. een loop gebruiken![]()
Helaas zelfde hier, heb practicum 1 t/m 3 wel zelf gemaakt (na gezien te hebben hoe de rest het ongeveer heeft gedaan) maar 4 heb ik bijv. een groot gedeelte hulp gehad van Juicy(quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:13 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Bij ons zijn er al diverse klachten naar de docent gegaan. Een kleine gedeelte van de klas heeft voorheen MBO gedaan (en/of hebben wat programmeerskills) en de docent gaat op tempo van hen, in plaats van de rest van de klas. Ik heb het meeste overgenomen helaas.
20%?!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:24 schreef Gemaskerde het volgende:
Is er bij jullie eigenlijk iets bekend over die BSK engels en BSK nederlands?
Het enige wat ik er van weet is dat een van de twee een verslag schrijven is, volgens mij Nederlands. En dat het slagingspercentage bij Nederlands normaal rond de 20% ligt.
Wij hebben niks te horen gekregen over BSK Engels en BSK Nederlands, zag het pas een paar dagen geleden op de rooster staanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:27 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
20%?!![]()
![]()
We hebben te weinig te horen gekregen over die twee toetsen..
Ik denk dat 20% niet kloptquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:24 schreef Gemaskerde het volgende:
Is er bij jullie eigenlijk iets bekend over die BSK engels en BSK nederlands?
Het enige wat ik er van weet is dat een van de twee een verslag schrijven is, volgens mij Nederlands. En dat het slagingspercentage bij Nederlands normaal rond de 20% ligt.
Dat dacht ik dus ook, want welk mongool laat die BSK op hetzelfde niveau terwijl het duidelijk te moeilijk isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:42 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Wij hebben niks te horen gekregen over BSK Engels en BSK Nederlands, zag het pas een paar dagen geleden op de rooster staan.
[..]
Ik denk dat 20% niet klopt.
We zullen het snel genoeg merkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:55 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, want welk mongool laat die BSK op hetzelfde niveau terwijl het duidelijk te moeilijk is
Mja SLB'er zei het..
Dat heb ik gedaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
Voortaan even 'open nieuw deel' knopje gebruiken, dan komt hij in de reeks
Gaar man, en dat wordt dan nog wel georganiseerd door een ICT-opleidingquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:08 schreef Kuikenkip het volgende:
Pff, net alweer proeftechnotoets gemaakt... Was ik bij vraag 9, krijg ik een foutmelding dat ik geen rechten heb om dit te maken...
Heb ik nog maar 1 poging over om die proef techno te maken.
K*t systeem. :/
Vreemd maar bedanktquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Was niet gekoppeld iig! Nou ja, nu wel!
Hmm.. Bij die documents van BSK Engels staat dat je eerst een toets achter de laptop krijgt en daarna, als je die haalt, op papier.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:19 schreef Gemaskerde het volgende:
Zojuist de studiegids doorgenomen maar er staat verder niet precies in hoe er getoetst wordt bij BSK Engels en BSK Nederlands. Alleen dat bij Nederlands de interpunctie en werkwoordsvormen belangrijk zijn en bij Engels dat het volgens 1 of andere officieele manier getoetst wordt.
quote:Het is nu 3 uur snachts en ik heb hangman af, heb het zooo zitten uitstellen ivm MME gezeik
Was toevallig net aan het zoeken waar dat moest staan, op tentamenrooster staat namelijk lees voor informatie Chamilo, wist niet dat je je kon inschrijven voor BSK Engels en Nederlands..quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:11 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Hmm.. Bij die documents van BSK Engels staat dat je eerst een toets achter de laptop krijgt en daarna, als je die haalt, op papier.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |