Ik doe meequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:29 schreef Precizionist het volgende:
[..]
okey harstikke bedankt, Wiskunde ga ik namelijk bij voorbaat al opgeven.
Zelfde hier, ik had Wiskunde A op het HAVO. Maar om eerlijk te zijn vind ik het bij wiskunde niet erg om die extra lessen te gaan volgen, de slagingskans daarvan is toch eigenlijk wel 100%.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:03 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Ik doe meekom denk ik niet zo heel ver
Over racistische opmerkingen gesprokenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:35 schreef DonJoris het volgende:
Wat een baggerstudie is dit geworden. Ik zat naar de klassesnlijst van m'n oud studiegenoot te kijken en er zitten 3/4 Ali's en Mohammed's in z'n klas.
Welke modules moest jij doen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:25 schreef LightLuke het volgende:
Wiskunde zwaar verkloot, maar had ook niet anders verwacht
Alle modules worden gevraagd, het zijn 44 opgaves.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:31 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Welke modules moest jij doen?
Wordt trouwens toch getoets d.m.v. drie vragen per module?
Wel klote man maar wiskunde is waarschijnlijk toch geen ramp om te volgen
Dus niet 3 vragen per module?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:41 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Alle modules worden gevraagd, het zijn 44 opgaves.
De laatste modules mocht je sowieso overslaan omdat je die niet krijgt op middelbaar onderwijs.
Wij zaten na jullie in hetzelfde lokaal. Hoe komt het voor dat een hele klas het rooster niet leest? Bij ons was iedereen er gewoon.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:47 schreef mike3009 het volgende:
Ik, en al mijn klasgenoten op 2 na, hebben de technotoets gemist...
niet goed gekeken op het rooster, erg balen!
Ben nu bezig de laatste hand aan m'n keuzeverslag te leggen, alleen nog de terugblik en de richtingen beschrijven.
En ik ben daar één van, en nu?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:35 schreef DonJoris het volgende:
Wat een baggerstudie is dit geworden. Ik zat naar de klassesnlijst van m'n oud studiegenoot te kijken en er zitten 3/4 Ali's en Mohammed's in z'n klas.
Namen zeggen niet alles, maar dat begrijpt hij niet...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
En ik ben daar één van, en nu?.
Ik vind dit enigzins grappig. Nu staat hij met zijn bek vol tanden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
En ik ben daar één van, en nu?.
Goed, een 8, jij?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:23 schreef Kuikenkip het volgende:
Hoe ging de MME oplevering bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |