Haha, ik was bezig met "Mijn Keuze is" en zag dat ik al 8 pagina's had, ging het maar direct afrondenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef Gemaskerde het volgende:
Heb keuzeverslag nu bijna af, moet alleen nog comp. toevoegen maar zit al op de max. 8 pagina
Dat vind ik trouwens belachelijk, dat je moet beargumenteren waarom je niet voor de andere richtingenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:36 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Haha, ik was bezig met "Mijn Keuze is" en zag dat ik al 8 pagina's had, ging het maar direct afronden.
Inderdaad. Ik heb gewoon kort gezegd dat ik er simpelweg niet geïnteresseerd in ben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:41 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens belachelijk, dat je moet beargumenteren waarom je niet voor de andere richtingen
Als je al duidelijk aangeeft waarom je voor die specifieke richting kiest, waarom moet je dan nog uitleggen waarom niet voor de anderen.
Jup volgens mij week 10, las ik vanmiddag nog ergens in projecthandleiding.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:52 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb gewoon kort gezegd dat ik er simpelweg niet geïnteresseerd in ben.
Kan je die technotoets herkansen als je hebt gefaald?
Ik nieeeeeeee.. volgens mij.quote:
Chill.quote:
Hoofdletters!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:16 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Chill.
Stomme vraag misschien maar moet business unit met hoofdletter of niet?
Ik denk eigenlijk van niet maar kan mij herinderen dat het in sommige ppw wel met hoofdletters was?
alle bedrijfscursussen (zonder actionscript)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:37 schreef Precizionist het volgende:
Beetje laat... maar wat moet je leren voor de techniek toets?
Dus eigenlijk kunnen we alleen die Powerpoints terugkijken die op de vlo staan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:40 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
alle bedrijfscursussen (zonder actionscript)
ik gewone.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef Juicyhil het volgende:
Doen jullie nou gewone Informatica? Of bedrijfskundige?
Allemaal gewone Informatica.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef Juicyhil het volgende:
Doen jullie nou gewone Informatica? Of bedrijfskundige?
Jep.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:41 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kunnen we alleen die Powerpoints terugkijken die op de vlo staan?
okey harstikke bedankt, Wiskunde ga ik namelijk bij voorbaat al opgeven.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:39 schreef Gemaskerde het volgende:
Eindelijk, heeft echt dagen geduurt maar ziet er nu ook wel echt goed uit.
Mijn stuk voor het gezamenlijk deel en het individueel deel voor reflectie af.
Practicum 5 eveneens af.
Nu alleen nog leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |