Dat bedoelde ik dus, nogal krom.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:23 schreef Robbiee het volgende:
Wel mooi dat sommige mensen het essay mochten schrijven zonder toets
Sommigen uit mijn klas mochten na de toets wegwezen en lekker een jaar Engels gaan volgen. Zelf overigens met een overtuigend cijfer de toets gehaald en dat essay is grammaticaal ook wel in orde (de boodschap sloeg alleen nergens op).
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:28 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zag net dat jullie fucking moeilijke tentamens krijgen in vergelijking met ons
Ah oke, dat scheelt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:25 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, nogal krom.
Dan kan je net zo goed ook toezeggen dat een 5.5 voldoende is voor die toets.
Gelukkkig is het niet een heel jaar Engels volgen, maar 1 blok.
Mooi, vond ik ookquote:
Heb je die oefentoets niet gemaakt via Moodle?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:35 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mooi, vond ik ook.
Iemand enig idee wat voor vragen er kwamen bij de oefentoets Techniek? Geen idee hoe ik me kan voorbereiden nu (behalve de bedrijfscursussen doornemen).
Nee, ik heb het steeds uitgesteldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:35 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Heb je die oefentoets niet gemaakt via Moodle?
Er zaten zoals Kuikenkip ook zei, vragen tussen die je wel echt gehad hebt bij de verschillende cursussen maar ook van die vragen waar van je denkt, damn dat ken ik niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:37 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nee, ik heb het steeds uitgesteld.
Wat voor vragen kwamen er, weet je dat?
Zulke vragen zag ik nergens terugstaan in de cursusssen, behalve de 3equote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:48 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Er zaten zoals Kuikenkip ook zei, vragen tussen die je wel echt gehad hebt bij de verschillende cursussen maar ook van die vragen waar van je denkt, damn dat ken ik niet?
Voorbeelden van vragen
(afbeelding) In welke poort zit de phidget?
Hoeveel IP adressen kunnen in een subnetmasker? 256, als het goed is.
Wat is de volgorde van de doelgroepanalyse?
(java code) hoeveel swing zitten er in deze code?
Welke van de vier optie's is het juiste antwoord op de sensorwaarde te weergeven?
Dan kan je je maar beter goed voorbereidenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:52 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Zulke vragen zag ik nergens terugstaan in de cursusssen, behalve de 3e.
Ja ik vandaag alles doornemen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:56 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dan kan je je maar beter goed voorbereiden
Moet ook nog even die powerpoint doornemen, maar eerst nog die reflectie- en keuzeverslag af.
Wtf, dat ken ik niet eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:48 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Er zaten zoals Kuikenkip ook zei, vragen tussen die je wel echt gehad hebt bij de verschillende cursussen maar ook van die vragen waar van je denkt, damn dat ken ik niet?
Voorbeelden van vragen
(afbeelding) In welke poort zit de phidget?
Hoeveel IP adressen kunnen in een subnetmasker? 256, als het goed is.
Wat is de volgorde van de doelgroepanalyse?
(java code) hoeveel swing zitten er in deze code?
Welke van de vier optie's is het juiste antwoord op de sensorwaarde te weergeven?
Ik zie die vragen ook nergens terugkomen in de cursussen. Ik neem aan dat alles te leren moet zijn m.b.v. de presentaties en dergelijke die ze ons geven.quote:
Oh oh Thom toch..quote:
Klopt moet inderdaad per groep.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:59 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja ik vandaag alles doornemen!
Reflectieverslag moet trouwens per groep he?
Het moet inderdaad te leren zijn via de powerpoints.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:11 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik zie die vragen ook nergens terugkomen in de cursussen. Ik neem aan dat alles te leren moet zijn m.b.v. de presentaties en dergelijke die ze ons geven.
Ik heb voor je die stencil proberen te zoeken maar heb ze niet meer. In mijn verslag heb ik alleen de soft + hardskills opgeschreven en niet de competenties.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:48 schreef Gemaskerde het volgende:
Weet iemand trouwens nog welke competenties bij welke richting hoort?
Is dat niet hetzelfde dan? Dat soft- hardskills is toch hetzelfde als competenties?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:54 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb voor je die stencil proberen te zoeken maar heb ze niet meer. In mijn verslag heb ik alleen de soft + hardskills opgeschreven en niet de competenties.
Ja daar twijfelde ik ook aan, geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:57 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde dan? Dat soft- hardskills is toch hetzelfde als competenties?
Of ben ik in de war...
Lololo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:01 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja daar twijfelde ik ook aan, geen idee eigenlijk.
quote:Hallo,
Vandaag en gisteren is er voor de diagnostische toets voor BSK Engels gebruik gemaakt van Moodle met de SafeExamBrower. Dit ging eenvoudig gezegd moeizaam. En dat had een aantal redenen:
1: De server overleed op maandag ochtend tijdens de toets. Lastig probleem voor ons, daar werken we aan om het te voorkomen en doen ons best.
2: Een op de vier studenten hadden nog nooit van de SEB browser gehoord.
3: Batterijen waren leeg van een aantal laptops.
4: Zeker 1 op de 5 studenten kwam te laat in de juiste zaal. (er waren er ook bij die te laat in de onjuiste zaal kwamen)
5: Er draaide zeker in iedere zaal wel minimaal twee PC’s met een torrent client, waardoor er tijdens de toets in die zaal minder netwerk bandbreedte beschikbaar was.
Wat betreft punt 1 daar werken wij aan doen ons best om het in de toekomt te voorkomen.
De punten 2:3:4:5 liggen toch echt bij jullie, morgen is er weer een moodle toets en deze gaat wel direct om een cijfer.
Dus zorg er dus voor dat je:
Op tijd, met een volle batterij in je laptop een geteste Safe browser en uitgeschakelde torrent clients in het juiste lokaal bent.
Dat maakt de toets voor iedereen een stuk makkelijker en rustiger waardoor zeker de resultaten beter zullen zijn.
Succes en groeten,
Ik heb het anders gedaan, PMquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:03 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Lololo.
Heb je dan de hard- en softskills per richting voor me?![]()
![]()
Die kreeg ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |