Oke!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:33 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, is geen "echte" tentamen.
[..]
Over Social Media
Ja zeker. Alles staat op pastebin.com. Als jij weet te vertellen wat er staat, door je er simpelweg even in te verdiepen, kun je liegen dat je het zelf gemaakt hebt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:01 schreef Baghdaddy het volgende:
Kan iemand helpen met practica 5? Heb net 4 af en moet 5 ook afkrijgen vandaag.
Wat moet je weten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:01 schreef Baghdaddy het volgende:
Kan iemand helpen met practica 5? Heb net 4 af en moet 5 ook afkrijgen vandaag.
Dus iedereen mocht bij jullie standaard essay doen? Wij deden het gewoon in de browser die wij zelf wouden (door het probleem).quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:19 schreef Baghdaddy het volgende:
Zojuist BSK Engels gehad. Hele groep drama met de Safe Browser. Docent uiteindelijk besloten om ieder gelijk het tweede deel op papier te laten maken., essay van 250-300 woorden.
Ben het zeker eens met jou. Door toepassing als zo'n browser komt het alleen maar vaker voor dat er iets mis gaat. Wil je afkijken? Ga je gang, doe wat je wilt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:35 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Ik begrijp het hele afkijk-concept sowieso niet, als je afkijkt, heb je alleen maar jezelf ermee, tenslotte is het om te oefenen en niet voor het "echhie". Die software maakt het alleen maar vervelend en veel moeite om te bereiken.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:33 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, is geen "echte" tentamen.
[..]
Over Social Media
Dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Ik had B en C nog moeten maken maar liep vast. Is niet meer nodig, bedanktquote:
Bedankt voor je PMquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:05 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Ja zeker. Alles staat op pastebin.com. Als jij weet te vertellen wat er staat, door je er simpelweg even in te verdiepen, kun je liegen dat je het zelf gemaakt hebt.
Haha ja, wij hoefden deel 1 op de computer niet te maken. Iedereen mocht gelijk de essay makenquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dus iedereen mocht bij jullie standaard essay doen? Wij deden het gewoon in de browser die wij zelf wouden (door het probleem).
Helaas moet je een 7.0 halen om de essay te doen maar haalde ik 6.7
Waarom moet alles bij mij altijd met een omweg gaan![]()
Achja B1 niveau.
Had je wel nog deel 1 gemaakt?
Dat is vreemd.. moeten jullie dat dan niet een keertje inhalen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:12 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik had B en C nog moeten maken maar liep vast. Is niet meer nodig, bedankt.
[..]
Bedankt voor je PM.
[..]
Haha ja, wij hoefden deel 1 op de computer niet te maken. Iedereen mocht gelijk de essay maken. Scheelde gelukkig
.
Nope, iedereen heeft bij wijze van spreken gratis een 7 gekregen voor de eerste toets. Volgens de docent deden ze het vroeger alleen op papier in één keer, vandaar dat hij (met tegenzin) besloot alles in één keer op papier te doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:15 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat is vreemd.. moeten jullie dat dan niet een keertje inhalen?
Aangezien die eerste test juist jouw niveau bepaald.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:52 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nope, iedereen heeft bij wijze van spreken gratis een 7 gekregen voor de eerste toets. Volgens de docent deden ze het vroeger alleen op papier in één keer, vandaar dat hij (met tegenzin) besloot alles in één keer op papier te doen.
Is het normaal druk om deze tijd dan? (niet bijdehand bedoeld haha maar als vraag)quote:
Kan druk zijn ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:59 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Is het normaal druk om deze tijd dan? (niet bijdehand bedoeld haha maar als vraag)
quote:
was wollen sie gratish?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]![]()
Ik wil wel meer dingen gratish.
Das will ich auch und niederlandsch und techno und pp. yeah buddy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |