quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:16 schreef Gemaskerde het volgende:
yo yo yo its your boy Gemaskerde,
he is studying Informatica at the college of Amsterdam.
Just started a few weeks ago and so still in the first year.
He took courses like Programming Princpless and PROF.
His English is very good and so I give him a great grade.
Nee dit wordt geen succes![]()
En wil het vlotten of zit je stiekem de heletijd te FOK!ken? Dat gebeurd hier wel namelijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:43 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik ga maar mijn verslagen afronden, beginnen met techniektoets te leren en kijken of ik PP nog kan "maken".
Thanks matequote:
Ik heb totaal geen concentratie, zit steeds andere dingen te doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:38 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
En wil het vlotten of zit je stiekem de heletijd te FOK!ken? Dat gebeurd hier wel namelijk
Even voor mijzelf even schema wat ik vandaag nog moet doen:
Keuzeverslag terugblik blok 1, richtingen en keuze beargumenteren maken.
Reflectie individueel deel
Practicum 5
EXPO moodle maken voor sluiting
[..]
Thanks mate![]()
Ik heb Wiskunde gelukkig vrijdag pasquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:47 schreef Kuikenkip het volgende:
Wat een poep school zeg... Gaan ze 2 dagen voor de toets (een dag voor sommige mensen) nog een paar documenten uploaden bij wiskunde. Doe dat dan eerder pff..
Ooh beter!quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:49 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb Wiskunde gelukkig vrijdag pas.
Zelfde hier.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:49 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb Wiskunde gelukkig vrijdag pas.
Ja ik heb ook bijna niks voorbereid (en heb jaren geen Wiskunde gehad ook nogquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:52 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Nog niks voorbereid door die verslagen etc.![]()
Ik faal.
Geen zorgen, die PP toets is vrij basic (zie oefentoets). Er zitten wel een paar ''sneaky'' vragen in waar je goed moet kijken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja ik heb ook bijna niks voorbereid (en heb jaren geen Wiskunde gehad ook nog). Ik ga eerst deze verslagen afronden en de techniektoets leren. Ik heb gelukkig twee dagen vrij deze week dus die ga ik gebruiken voor Wiskunde.
En daarna mag de PP-Hell beginnen.
Bedankt, ik ga PP zeker goed lezen en doornemen nog (zal zeker nodig zijn).quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:09 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Geen zorgen, die PP toets is vrij basic (zie oefentoets). Er zitten wel een paar ''sneaky'' vragen in waar je goed moet kijken.
Dinsdag en donderdag bedoel je denk ik?(of wellicht is je rooster geheel anders)quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja ik heb ook bijna niks voorbereid (en heb jaren geen Wiskunde gehad ook nog). Ik ga eerst deze verslagen afronden en de techniektoets leren. Ik heb gelukkig twee dagen vrij deze week dus die ga ik gebruiken voor Wiskunde.
En daarna mag de PP-Hell beginnen.
Ja klopt, DI en DO.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:32 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dinsdag en donderdag bedoel je denk ik?(of wellicht is je rooster geheel anders)
Vergeet niet dat donderdag opleverdag van MME is!
En tevens inlevermoment keuze- en reflectieverslag!
Okee!quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:22 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
HCD.
Zat wel te twijfelen nog tussen SE en SNE.
Hihi, maar nogmaals van jou overnemen (deels aanpassen) lijkt mij niet zo nice van mijzelf.quote:
Het is niet echt dat ik ergens blijf hangen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:52 schreef Juicyhil het volgende:
Als je vragen hebt, kun je ze gewoon stellen. Waar blijf je hangen?
Alles is welkom!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:47 schreef Kuikenkip het volgende:
sure, maar bij mij is ie niet helemaal perfect. wel afgetekend.
e-mail?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |