Hahahaa inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:59 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik vind het wel chill dat het tentamen morgen gewoon op papier is.
Anders weer al dat gedoe met die servers e.d. toch.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef Precizionist het volgende:
Welke Modules moeten we eigenlijk leren voor PP? Gewoon 1 tot en met 6 toch?
En module 8.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef Precizionist het volgende:
Welke Modules moeten we eigenlijk leren voor PP? Gewoon 1 tot en met 6 toch?
Ging perongeluk maar vond het wel mooi.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Thanks en kudos voor de double-quote
Klopt, zagen we in de les ook maar volgens de school en docenten kunnen we ons altijd beroepen op de Studiegidsquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:45 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
In de laatste powerpoint staat van wel.
Vreemd, in dat oefententamen staat namelijk ook een vraag over module 8..quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:12 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Klopt, zagen we in de les ook maar volgens de school en docenten kunnen we ons altijd beroepen op de Studiegids
Ik hoop van niet, die heb ik nog niet gelezenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Vreemd, in dat oefententamen staat namelijk ook een vraag over module 8..
Ik heb alleen de ppw geleerd, had dat boek door Studystore pas bij de ene laatste les waardoor ik eigenlijk niks heb kunnen lezenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:15 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, die heb ik nog niet gelezen.
Ik ga morgen even alles snel doornemen nog, vandaag niet heel veel gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:32 schreef Gemaskerde het volgende:
Ben echt benieuwd naar dat tentamen van morgen/straks![]()
Sluit ik mij bij aanquote:Op woensdag 2 november 2011 01:40 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik denk (lees: hoop) dat het meevalt.
Zag het gisteren op het tentamenrooster staan inderdaad.quote:
Succexquote:
Moeten jullie volgend blok ook naar de remedial PP?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:17 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zag het gisteren op het tentamenrooster staan inderdaad.
Eindelijk iets wat vol- en deeltijd gemeen hebben.
Bedankt, jij ook vanavond!quote:
Ik helaas welquote:Op woensdag 2 november 2011 10:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moeten jullie volgend blok ook naar de remedial PP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |