Wel gehaald, denk je?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:52 schreef Juicyhil het volgende:
Nja, DB Conceptueel tentamen was wel lastig. Maar ik had erger verwacht.
Ik ben weer eens de heletijd afgeleid maar ga het wel halenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:04 schreef Baghdaddy het volgende:
Hoe gaat het leren van PP bij jullie?
Morgen module 5 en 6 doornemen nog! Ik snap niet veel van Java.
Haha, heb je dat oefententamen al eens bekeken? Opzich wel handig om kennis te maken met de manier waarop ze over JAVA vragen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:04 schreef Baghdaddy het volgende:
Hoe gaat het leren van PP bij jullie?
Morgen module 5 en 6 doornemen nog! Ik snap niet veel van Java.
Haha ik ook, ik heb tot nu toe alles opgeschreven t/m module 4 en dat ken ik ook allemaal best redelijk! De oefententamen had ik een tijd terug snel bekeken, maar wel goede tip!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:06 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik ben weer eens de heletijd afgeleid maar ga het wel halen
Serieus als ik het haal, ben ik echt heel blij![]()
![]()
Ik denk dat er wel een voldoende in moet zittenquote:
Ik denk dat die tentamen heel basic wordt, net als die oefen toets. Maar ik hoop niet dat er veel strik vragen in zullen komenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:09 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Haha ik ook, ik heb tot nu toe alles opgeschreven t/m module 4 en dat ken ik ook allemaal best redelijk! De oefententamen had ik een tijd terug snel bekeken, maar wel goede tip!
Er stond eerst onvoldoende he, stiekeme ninja-editer!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een voldoende in moet zitten
Is dat niet de basis van een method?quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:38 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Ik denk dat die tentamen heel basic wordt, net als die oefen toets. Maar ik hoop niet dat er veel strik vragen in zullen komen
Ik hoop ook niet dat ze open vragen gaan stellen zoals: ''wat is een constructor''.
Een constructor initializeert eigenlijk een object wanneer die gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:45 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Is dat niet de basis van een method?
Waaraan je al die arrays kan toevoegen?
Ai, heb method en object doorelkaar gehaald.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:19 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Een constructor initializeert eigenlijk een object wanneer die gemaakt wordt.
Bijv:
Classnaam object1 = new Classnaam(4,5);
De argumenten/parameters die in () zitten gaan vervolgens naar de constructor toe:
Classnaam(int x, int y) {
//...
}
Ik denk dat we na kick out meteen weg kunnen gaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:39 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ai, heb method en object doorelkaar gehaald.
Aja, herinder het mij nu weer uit de les, newDog etc.
Thanks, mate.
Ben echt benieuwd naar morgen.
Wat denken jullie trouwens over donderdag, zullen wij meteen klaar zijn na Kick-out/in? Volgens mij wel namelijk.
Ik ben ook wel benieuwd naar die klassen
Als ik het goed heb begrepen sturen ze dat naar je mail of via een memo op VLO.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:28 schreef Juicyhil het volgende:
Weet iemand waar je cijfers kan bekijken?
Boom online bedoel je?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:40 schreef Juicyhil het volgende:
Hmmm, ik dacht daar een of ander systeem voor was. Althans, dat zeiden ze bij de introductie
Van dat SIS begrijp ik al helemaal niks. Er staat dat ik me moet inschrijven voor een vak ofzo. Maar ik ben toch al ingeschrevenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:42 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Boom online bedoel je?
Klopt, vorig jaar ook gebruikt, maar volgens mij waren ze nog bezig met boom online implenteren in dat SIS.
iddquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:41 schreef Baghdaddy het volgende:
Best veel informatie om te verwerken.
Al die loops, codes en termen.
Klopt. Bij vraag 1 had ik het al foutquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:53 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
idd
Bij die oefententamen zaten heel veel strikvragen. Ik hoop niet dat dat morgen ook zo is
quote:Question 1.
What is the output of the next code snippet?
int teller=0;
for(teller=0; teller<21; teller+=4) {
// empty
}
System.out.println( teller );
Had ik ook fout hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:10 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Klopt. Bij vraag 1 had ik het al fout. Wel een domme fout, maar toch
.
[..]
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:10 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Klopt. Bij vraag 1 had ik het al fout. Wel een domme fout, maar toch
.
[..]
Pfff ja die twee zijn erg inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Had ik ook fout hoorrotvragen zijn het.
Vooral die ene van car1 = car2 en car2 = car1
Die snap ik nog nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Had ik ook fout hoorrotvragen zijn het.
Vooral die ene van car1 = car2 en car2 = car1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |