Ik mail met de vraag wat de procedure is als ik niet wil gaan, krijg ik dit terug:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:26 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen probleem als je dat gewoon even doorgeeft aan je (nu nog) SLB'er. Lijkt mij geen probleem in ieder geval.
Echter denk ik dat het wel een probleem wordt als je niks meld. I.v.m. dat ze niet weten dat je i.p.v. een herkansing, wiskunde wilt volgen.
Wat schiet ik hier nou weer mee op.quote:je moet er wel heen gaan. Het is een oefeninig, zodat je weet op welke manier er getoetst wordt. Daarnaast geeft het je inzicht in wat je wel weet ....
Dus gewoon gaan!
Wat weet je..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef Robbiee het volgende:
[..]
Ik mail met de vraag wat de procedure is als ik niet wil gaan, krijg ik dit terug:
[..]
Wat schiet ik hier nou weer mee op.
Ik ga ITM doen (5 modules?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:32 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Allemaal? Tevens had jij al gezegd welke richting je op gaat? (sorry vergeet het allemaal, omdat ik de laatste twee dagen ook constant van klasgenoten hoor e.d.)
Ja ik ook wel hoor, waardeer de aanmoediging wel. Maar ik weet mijn niveau van wiskunde en dat is gewoon niet hoog genoeg. Daarnaast weet ik de manier van toetsen ook al omdat daar gewoon oefeningen van online staan. Heb gewoon geen zin om 2 uur te reizen om 1 uur te falen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Wat weet je..
daar wordt je lekker vrolijk van na die toets.
Zit je daar helemaal met de gedachte van, tering ik weet echt helemaal niks![]()
Maar snap het verder opzich wel van je SLB'er.
Excuus voor mijn late reactie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Gegeven in het universum U = {a, b, c, d, e, f, g} de verzamelingen A = {a, b, c, d}, B = {c, d, e, f, g} en
C = {a, c, e, g}
Selecteer de elementen die zitten in (A ∩ B) ∩ C
Wtfffffff
Ik snap hetquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Excuus voor mijn late reactie.
Hier betekent ∩ de elementen die zowel A als B heeft. Een U betekent dat je ze allemaal moet selecteren. Dit staat ook in het document uitgelegd met een goed voorbeeldje
Dus: (c,d) ∩ C
c, d = daarvan komt alleen c in C voor. Dus c is het antwoord.
Great.quote:
Zelfde hier (en bij meerdere uit mijn groep + mensen die niet eens zijn wezen opdagen).quote:
Yeah buddy.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:36 schreef November5th het volgende:
Aight ben ook verkracht.... laten we wiskunde matties worden !!!!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:37 schreef Gemaskerde het volgende:
Nu 4 dagen om PP te leren en daarna als het goed is 4 dagen weekend
Klopt. Iedereen had hetzelfde probleem ook bij mij in de klas. Netwerk lag er uit en opeens gaf maple alleen maar errors.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:09 schreef Gemaskerde het volgende:
Wat is dat maple trouwens een baggerprogramma, vier keer de docent moeten roepen om zijn wachtwoord te typen, zodat ik verder kon met die toets![]()
(schakelde over van tekstmode, java wou echter niet mee werken)
Na twee keer keer bleef ik maar de melding krijgen dat ik al een toets open had staan, wat niet zo was. Andere browser geprobeerd, deed het goed, totdat er bij een vraag bij C1 automatisch die tekstmode opende
Was bij groepsgenoot achter mij ook trouwens, toevallig ook een Acer.
quote:
lolololoquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:06 schreef Juicyhil het volgende:
Fuck, gisterenavond tot laat doorgewerkt aan reflectieverslag. Ben ik nog vergeten te leren voor het tentamen van vandaag.
Maar goed, reflectieverslag heb ik vanochtend ingeleverd.
Zo heb ik Java tot nu toe geleerd. Heb dat boek nog niet en weet niet of ik het uberhaupt ga aanschaffen =Pquote:
Welke videos gebruiken jullie dan zoal?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:41 schreef November5th het volgende:
[..]
Zo heb ik Java tot nu toe geleerd. Heb dat boek nog niet en weet niet of ik het uberhaupt ga aaschaffen =P
Je weet dat hij gewoon online staat toch? (Volledig)quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:41 schreef November5th het volgende:
[..]
Zo heb ik Java tot nu toe geleerd. Heb dat boek nog niet en weet niet of ik het uberhaupt ga aanschaffen =P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |