Laatste posts vorige topic:quote:Hallo medeFOK!kers,
Sinds ik zelf weet dat ik HBO Informatica ga doen is het mij opgevallen dat er een redelijk aantal andere FOK!kers dezelfde studie gaan volgen. De ene ook aan het HVA en andere weer aan een andere faculiteit.
Dit topic is bedoeld om die andere studenten te vinden die ook HBO Informatica in Amsterdam gaan volgen (evt. ook op andere locaties).
Zo kan dit topic van pas komen om hulp te vragen aan studiegenoten over bepaalde opdrachten of gewoon om een keertje tijdens de studie andere FOK!kers te ontmoeten.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:55 schreef Kuikenkip het volgende:
Ik heb ook über veel mails gestuurd over een probleem die ik had. Nog steeds geen reactie ontvangen.
Ik zit nu die technotoets te leren en heb 1 proef toets gemaakt. WTF sommige dingen hebben we nooit gehad en kan je niet terug vinden in die powerpoint... Gelukkig is het wel multi choice.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:04 schreef Gemaskerde het volgende:
Trouwens, wij hoeven toch alleen onze laptop mee te nemen naar het tentamen EXPO (technotoets)?
Engels, Nederlands, Wiskunde en PP zijn gewoon op papier, als ik het goed het begrepen?
Neem voor de zekerheid trouwens ook woordenboek mee naar engels, je weet maar nooit.
@ Juicy, heb jij ook gewoon dezelfde tentamens en de mogelijkheid om te kiezen voor een richting?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar tentamens voor DB Conceptueel en PPen moet nog een reflectieverslag voor Prof inleveren.
En hoe bedoel je om te kiezen voor een richting? Volgens mij krijg je dat toch in het tweede jaar?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:34 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ja keuze maken voor welke van de zes BU's je wilt volgen (HCD, SNE, SE, GD, ITM en TC).
Als voltijdstudent moet je namelijk volgende week donderdag die keuze al gemaakt hebben.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik niets van meegekregen. Dat zal dan denk k wel niet voor de deeltijd zijn. Ik moet sowieso Software Engineering hebben.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:30 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik zou het niet weten :S Gewoon je laptop meenemen, dan weet je het zeker iig.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:31 schreef Gemaskerde het volgende:
Oh oh, zondagavond moet ik het laatste practicum online zetten op repository maar snap het nog niet
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:17 schreef Baghdaddy het volgende:
Ah, ik moet ze maandag aftekenen (4 en 5) en snap er nog niet veel van.
Die reflectie en keuzeverslag heb je zo in een middag gedaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:03 schreef Gemaskerde het volgende:
Vandaag btw mail ontvangen dat we laptop ook mee moeten nemen naar BSK wiskunde.
Wel balen dat reflectie-, keuzeverslag en practica allemaal in dezelfde week ingeleverd moeten worden als dat we de tentamens hebben, dat veroorzaakt nogal wat stress.
Die practica zij naar mijn mening ook niet echt op niveau, als je enigszins ervaring hebt met programmeren is het redelijk makkelijk merk ik bij mede-klasgenoten maar iedereen die er eigenlijk niks van af weet nemen elkaars antwoorden simpelweg overquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:05 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Die reflectie en keuzeverslag heb je zo in een middag gedaan. Practica lukt mij niet helemaal en wel meer van de groep niet, dat zorgt wel voor frustratie bij mij
.
Bij ons zijn er al diverse klachten naar de docent gegaan. Een kleine gedeelte van de klas heeft voorheen MBO gedaan (en/of hebben wat programmeerskills) en de docent gaat op tempo van hen, in plaats van de rest van de klas. Ik heb het meeste overgenomen helaasquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:07 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Die practica zij naar mijn mening ook niet echt op niveau, als je enigszins ervaring hebt met programmeren is het redelijk makkelijk merk ik bij mede-klasgenoten maar iedereen die er eigenlijk niks van af weet nemen elkaars antwoorden simpelweg over
Althans de eerste drie practica waren nog wel te doen, al was het bij mij steeds zinnen opnieuw typen i.p.v. een loop gebruiken![]()
Helaas zelfde hier, heb practicum 1 t/m 3 wel zelf gemaakt (na gezien te hebben hoe de rest het ongeveer heeft gedaan) maar 4 heb ik bijv. een groot gedeelte hulp gehad van Juicy(quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:13 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Bij ons zijn er al diverse klachten naar de docent gegaan. Een kleine gedeelte van de klas heeft voorheen MBO gedaan (en/of hebben wat programmeerskills) en de docent gaat op tempo van hen, in plaats van de rest van de klas. Ik heb het meeste overgenomen helaas.
20%?!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:24 schreef Gemaskerde het volgende:
Is er bij jullie eigenlijk iets bekend over die BSK engels en BSK nederlands?
Het enige wat ik er van weet is dat een van de twee een verslag schrijven is, volgens mij Nederlands. En dat het slagingspercentage bij Nederlands normaal rond de 20% ligt.
Wij hebben niks te horen gekregen over BSK Engels en BSK Nederlands, zag het pas een paar dagen geleden op de rooster staanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:27 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
20%?!![]()
![]()
We hebben te weinig te horen gekregen over die twee toetsen..
Ik denk dat 20% niet kloptquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:24 schreef Gemaskerde het volgende:
Is er bij jullie eigenlijk iets bekend over die BSK engels en BSK nederlands?
Het enige wat ik er van weet is dat een van de twee een verslag schrijven is, volgens mij Nederlands. En dat het slagingspercentage bij Nederlands normaal rond de 20% ligt.
Dat dacht ik dus ook, want welk mongool laat die BSK op hetzelfde niveau terwijl het duidelijk te moeilijk isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:42 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Wij hebben niks te horen gekregen over BSK Engels en BSK Nederlands, zag het pas een paar dagen geleden op de rooster staan.
[..]
Ik denk dat 20% niet klopt.
We zullen het snel genoeg merkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:55 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, want welk mongool laat die BSK op hetzelfde niveau terwijl het duidelijk te moeilijk is
Mja SLB'er zei het..
Dat heb ik gedaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
Voortaan even 'open nieuw deel' knopje gebruiken, dan komt hij in de reeks
Gaar man, en dat wordt dan nog wel georganiseerd door een ICT-opleidingquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:08 schreef Kuikenkip het volgende:
Pff, net alweer proeftechnotoets gemaakt... Was ik bij vraag 9, krijg ik een foutmelding dat ik geen rechten heb om dit te maken...
Heb ik nog maar 1 poging over om die proef techno te maken.
K*t systeem. :/
Vreemd maar bedanktquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Was niet gekoppeld iig! Nou ja, nu wel!
Hmm.. Bij die documents van BSK Engels staat dat je eerst een toets achter de laptop krijgt en daarna, als je die haalt, op papier.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:19 schreef Gemaskerde het volgende:
Zojuist de studiegids doorgenomen maar er staat verder niet precies in hoe er getoetst wordt bij BSK Engels en BSK Nederlands. Alleen dat bij Nederlands de interpunctie en werkwoordsvormen belangrijk zijn en bij Engels dat het volgens 1 of andere officieele manier getoetst wordt.
quote:Het is nu 3 uur snachts en ik heb hangman af, heb het zooo zitten uitstellen ivm MME gezeik
Was toevallig net aan het zoeken waar dat moest staan, op tentamenrooster staat namelijk lees voor informatie Chamilo, wist niet dat je je kon inschrijven voor BSK Engels en Nederlands..quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:11 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Hmm.. Bij die documents van BSK Engels staat dat je eerst een toets achter de laptop krijgt en daarna, als je die haalt, op papier.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:16 schreef Gemaskerde het volgende:
yo yo yo its your boy Gemaskerde,
he is studying Informatica at the college of Amsterdam.
Just started a few weeks ago and so still in the first year.
He took courses like Programming Princpless and PROF.
His English is very good and so I give him a great grade.
Nee dit wordt geen succes![]()
En wil het vlotten of zit je stiekem de heletijd te FOK!ken? Dat gebeurd hier wel namelijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:43 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik ga maar mijn verslagen afronden, beginnen met techniektoets te leren en kijken of ik PP nog kan "maken".
Thanks matequote:
Ik heb totaal geen concentratie, zit steeds andere dingen te doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:38 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
En wil het vlotten of zit je stiekem de heletijd te FOK!ken? Dat gebeurd hier wel namelijk
Even voor mijzelf even schema wat ik vandaag nog moet doen:
Keuzeverslag terugblik blok 1, richtingen en keuze beargumenteren maken.
Reflectie individueel deel
Practicum 5
EXPO moodle maken voor sluiting
[..]
Thanks mate![]()
Ik heb Wiskunde gelukkig vrijdag pasquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:47 schreef Kuikenkip het volgende:
Wat een poep school zeg... Gaan ze 2 dagen voor de toets (een dag voor sommige mensen) nog een paar documenten uploaden bij wiskunde. Doe dat dan eerder pff..
Ooh beter!quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:49 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb Wiskunde gelukkig vrijdag pas.
Zelfde hier.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:49 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb Wiskunde gelukkig vrijdag pas.
Ja ik heb ook bijna niks voorbereid (en heb jaren geen Wiskunde gehad ook nogquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:52 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Nog niks voorbereid door die verslagen etc.![]()
Ik faal.
Geen zorgen, die PP toets is vrij basic (zie oefentoets). Er zitten wel een paar ''sneaky'' vragen in waar je goed moet kijken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja ik heb ook bijna niks voorbereid (en heb jaren geen Wiskunde gehad ook nog). Ik ga eerst deze verslagen afronden en de techniektoets leren. Ik heb gelukkig twee dagen vrij deze week dus die ga ik gebruiken voor Wiskunde.
En daarna mag de PP-Hell beginnen.
Bedankt, ik ga PP zeker goed lezen en doornemen nog (zal zeker nodig zijn).quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:09 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Geen zorgen, die PP toets is vrij basic (zie oefentoets). Er zitten wel een paar ''sneaky'' vragen in waar je goed moet kijken.
Dinsdag en donderdag bedoel je denk ik?(of wellicht is je rooster geheel anders)quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja ik heb ook bijna niks voorbereid (en heb jaren geen Wiskunde gehad ook nog). Ik ga eerst deze verslagen afronden en de techniektoets leren. Ik heb gelukkig twee dagen vrij deze week dus die ga ik gebruiken voor Wiskunde.
En daarna mag de PP-Hell beginnen.
Ja klopt, DI en DO.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:32 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dinsdag en donderdag bedoel je denk ik?(of wellicht is je rooster geheel anders)
Vergeet niet dat donderdag opleverdag van MME is!
En tevens inlevermoment keuze- en reflectieverslag!
Okee!quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:22 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
HCD.
Zat wel te twijfelen nog tussen SE en SNE.
Hihi, maar nogmaals van jou overnemen (deels aanpassen) lijkt mij niet zo nice van mijzelf.quote:
Het is niet echt dat ik ergens blijf hangen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:52 schreef Juicyhil het volgende:
Als je vragen hebt, kun je ze gewoon stellen. Waar blijf je hangen?
Alles is welkom!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:47 schreef Kuikenkip het volgende:
sure, maar bij mij is ie niet helemaal perfect. wel afgetekend.
e-mail?
Unfortunately you can't, because this is a pathetic school.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:49 schreef Precizionist het volgende:
I have got an international recognized level of English ( which is C1 also known as the proficiency level ).
Why do I have to make this BSK-test...
My pronunciation is probably a lot better than most of the teachers, and I'm very sure that I barely have grammatical errors. I don't see the point in "finishing" this test, if I have an official document which stands for a certain level of English.
Does anyone know if I can simply show the certificate to verify that I do not need extra lessons in English?
Thank you kindly.
A IP111-dude.
Yes and that is where the counterpart kicks in for me, since I've only had "Mathematics A". I will probably have to follow ALL those lessons, to be honest with you I suck at mathematics.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:54 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Unfortunately you can't, because this is a pathetic school.
For mathematics on the other hand, yes it is possible to get some exemption for a couple modules.
This school is pure shit. I have victoried Dutch, English en Mathemetics on primary school why do I have to do that shit all over again?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:54 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Unfortunately you can't, because this is a pathetic school.
For mathematics on the other hand, yes it is possible to get some exemption for a couple modules.
What is "agian" ?!!!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:57 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
This school is pure shit. I have victoried Dutch, English en Mathemetics on primary school why do I have to do that shit all over agian?
Most likely because "victoried" is not a word.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:57 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
This school is pure shit. I have victoried Dutch, English en Mathemetics on primary school why do I have to do that shit all over again?
Mee eens, maar toch vind ik het wel belangrijk dat men in dit land goed ABN spreekt en dat niet elke idioot met een gebrekkig vocabulaire zomaar zijn papiertje kan halen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:59 schreef Gemaskerde het volgende:
Ja expres slecht engels.
Nee maar even serieus ik vind het echt vaag. De mensen die wiskunde heb behaald op hun examen kunnen wel gedeeltelijk vrijstelling krijgen maar als je voor Nederlands bijvoorbeeld een 8 hebt krijg je daar niks voor
Dat is wel waar, snap het allemaal ook wel. Maar vind het dan wel een beetje krom dat het met wiskunde niet zo is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:00 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Mee eens, maar toch vind ik het wel belangrijk dat men in dit land goed ABN spreekt en dat niet elke idioot met een gebrekkig vocabulaire zomaar zijn papiertje kan halen.
Ik denk dat het eraan ligt dat Wiskunde iets is wat je moet "snappen" en Nederlands en Engels zijn dingen die je moet leren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:01 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat is wel waar, snap het allemaal ook wel. Maar vind het dan wel een beetje krom dat het met wiskunde niet zo is.
Daar kregen we bij PROF ooit een stencil over. Heb je het nodig voor je verslag?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:00 schreef Gemaskerde het volgende:
Ligt het aan mij of staat er in de studiegids helemaal niet welke competenties je nodig hebt voor elke BU?
Jup, bij beschrijven van die richtingen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:02 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Daar kregen we bij PROF ooit een stencil over. Heb je het nodig voor je verslag?
Wat dan? Die verslagen duren niet zo lang toch, of doe ik wat verkeerdquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Jup, bij beschrijven van die richtingen.
Wordt gek hier man, zoveel al gedaan, al drie dagen bezig en nog ben ik nog lang niet klaar
Ik heb een slechte concentratie, volgens mij is HBO gewoon te moeilijk voor mijquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:10 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Wat dan? Die verslagen duren niet zo lang toch, of doe ik wat verkeerd.
Krijg je hier eigenlijk studiepunten voor? Of waar krijg je überhaupt studiepunten voor?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:24 schreef Baghdaddy het volgende:
^
Ik heb dat stencil wel ergens als het goed is, ik zal je op de hoogte houden als ik wat vind.
Daarnaast, je denkt te moeilijk over dat verslag. Zo streng zijn ze niet.
Haha dat ik te moeilijk dacht kwam ik ook achter, is ook een van mijn zwakke puntenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:24 schreef Baghdaddy het volgende:
^
Ik heb dat stencil wel ergens als het goed is, ik zal je op de hoogte houden als ik wat vind.
Daarnaast, je denkt te moeilijk over dat verslag. Zo streng zijn ze niet.
Ik begrijp het hele afkijk-concept sowieso niet, als je afkijkt, heb je alleen maar jezelf ermee, tenslotte is het om te oefenen en niet voor het "echhie". Die software maakt het alleen maar vervelend en veel moeite om te bereiken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:44 schreef Gemaskerde het volgende:
WTF, ik had Safe Browser al op mijn laptop staan maar in die mail stond dat je nieuwe versie erop moest plaatsen. Ik dat dus doen na EXPO TECHNO, nu doet geen enkele versie het. Krijg maar geen toegang. Irritante paupersoftware.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:19 schreef Baghdaddy het volgende:
Zojuist BSK Engels gehad. Hele groep drama met de Safe Browser. Docent uiteindelijk besloten om ieder gelijk het tweede deel op papier te laten maken., essay van 250-300 woorden.
haha jeetje dan moet ik de easy sauce er maar even bij pakken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:19 schreef Baghdaddy het volgende:
Zojuist BSK Engels gehad. Hele groep drama met de Safe Browser. Docent uiteindelijk besloten om ieder gelijk het tweede deel op papier te laten maken., essay van 250-300 woorden.
Ja, is geen "echte" tentamen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:14 schreef Precizionist het volgende:
[..]
haha jeetje dan moet ik de easy sauce er maar even bij pakken.
Maar als ik het goed begrijp zijn dit dus niet echt "tentamens" maar meer testen of je de extra lessen nodig hebt of niet???
Over Social Mediaquote:
Oke!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:33 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, is geen "echte" tentamen.
[..]
Over Social Media
Ja zeker. Alles staat op pastebin.com. Als jij weet te vertellen wat er staat, door je er simpelweg even in te verdiepen, kun je liegen dat je het zelf gemaakt hebt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:01 schreef Baghdaddy het volgende:
Kan iemand helpen met practica 5? Heb net 4 af en moet 5 ook afkrijgen vandaag.
Wat moet je weten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:01 schreef Baghdaddy het volgende:
Kan iemand helpen met practica 5? Heb net 4 af en moet 5 ook afkrijgen vandaag.
Dus iedereen mocht bij jullie standaard essay doen? Wij deden het gewoon in de browser die wij zelf wouden (door het probleem).quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:19 schreef Baghdaddy het volgende:
Ben het zeker eens met jou. Door toepassing als zo'n browser komt het alleen maar vaker voor dat er iets mis gaat. Wil je afkijken? Ga je gang, doe wat je wilt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:35 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Ik begrijp het hele afkijk-concept sowieso niet, als je afkijkt, heb je alleen maar jezelf ermee, tenslotte is het om te oefenen en niet voor het "echhie". Die software maakt het alleen maar vervelend en veel moeite om te bereiken.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:33 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, is geen "echte" tentamen.
[..]
Over Social Media
Dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Ik had B en C nog moeten maken maar liep vast. Is niet meer nodig, bedanktquote:
Bedankt voor je PMquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:05 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Ja zeker. Alles staat op pastebin.com. Als jij weet te vertellen wat er staat, door je er simpelweg even in te verdiepen, kun je liegen dat je het zelf gemaakt hebt.
Haha ja, wij hoefden deel 1 op de computer niet te maken. Iedereen mocht gelijk de essay makenquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dus iedereen mocht bij jullie standaard essay doen? Wij deden het gewoon in de browser die wij zelf wouden (door het probleem).
Helaas moet je een 7.0 halen om de essay te doen maar haalde ik 6.7
Waarom moet alles bij mij altijd met een omweg gaan![]()
Achja B1 niveau.
Had je wel nog deel 1 gemaakt?
Dat is vreemd.. moeten jullie dat dan niet een keertje inhalen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:12 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik had B en C nog moeten maken maar liep vast. Is niet meer nodig, bedankt.
[..]
Bedankt voor je PM.
[..]
Haha ja, wij hoefden deel 1 op de computer niet te maken. Iedereen mocht gelijk de essay maken. Scheelde gelukkig
.
Nope, iedereen heeft bij wijze van spreken gratis een 7 gekregen voor de eerste toets. Volgens de docent deden ze het vroeger alleen op papier in één keer, vandaar dat hij (met tegenzin) besloot alles in één keer op papier te doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:15 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat is vreemd.. moeten jullie dat dan niet een keertje inhalen?
Aangezien die eerste test juist jouw niveau bepaald.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:52 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nope, iedereen heeft bij wijze van spreken gratis een 7 gekregen voor de eerste toets. Volgens de docent deden ze het vroeger alleen op papier in één keer, vandaar dat hij (met tegenzin) besloot alles in één keer op papier te doen.
Is het normaal druk om deze tijd dan? (niet bijdehand bedoeld haha maar als vraag)quote:
Kan druk zijn ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:59 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Is het normaal druk om deze tijd dan? (niet bijdehand bedoeld haha maar als vraag)
quote:
was wollen sie gratish?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]![]()
Ik wil wel meer dingen gratish.
Das will ich auch und niederlandsch und techno und pp. yeah buddy.quote:
Dat bedoelde ik dus, nogal krom.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:23 schreef Robbiee het volgende:
Wel mooi dat sommige mensen het essay mochten schrijven zonder toets
Sommigen uit mijn klas mochten na de toets wegwezen en lekker een jaar Engels gaan volgen. Zelf overigens met een overtuigend cijfer de toets gehaald en dat essay is grammaticaal ook wel in orde (de boodschap sloeg alleen nergens op).
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:28 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zag net dat jullie fucking moeilijke tentamens krijgen in vergelijking met ons
Ah oke, dat scheelt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:25 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, nogal krom.
Dan kan je net zo goed ook toezeggen dat een 5.5 voldoende is voor die toets.
Gelukkkig is het niet een heel jaar Engels volgen, maar 1 blok.
Mooi, vond ik ookquote:
Heb je die oefentoets niet gemaakt via Moodle?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:35 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mooi, vond ik ook.
Iemand enig idee wat voor vragen er kwamen bij de oefentoets Techniek? Geen idee hoe ik me kan voorbereiden nu (behalve de bedrijfscursussen doornemen).
Nee, ik heb het steeds uitgesteldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:35 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Heb je die oefentoets niet gemaakt via Moodle?
Er zaten zoals Kuikenkip ook zei, vragen tussen die je wel echt gehad hebt bij de verschillende cursussen maar ook van die vragen waar van je denkt, damn dat ken ik niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:37 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nee, ik heb het steeds uitgesteld.
Wat voor vragen kwamen er, weet je dat?
Zulke vragen zag ik nergens terugstaan in de cursusssen, behalve de 3equote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:48 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Er zaten zoals Kuikenkip ook zei, vragen tussen die je wel echt gehad hebt bij de verschillende cursussen maar ook van die vragen waar van je denkt, damn dat ken ik niet?
Voorbeelden van vragen
(afbeelding) In welke poort zit de phidget?
Hoeveel IP adressen kunnen in een subnetmasker? 256, als het goed is.
Wat is de volgorde van de doelgroepanalyse?
(java code) hoeveel swing zitten er in deze code?
Welke van de vier optie's is het juiste antwoord op de sensorwaarde te weergeven?
Dan kan je je maar beter goed voorbereidenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:52 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Zulke vragen zag ik nergens terugstaan in de cursusssen, behalve de 3e.
Ja ik vandaag alles doornemen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:56 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dan kan je je maar beter goed voorbereiden
Moet ook nog even die powerpoint doornemen, maar eerst nog die reflectie- en keuzeverslag af.
Wtf, dat ken ik niet eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:48 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Er zaten zoals Kuikenkip ook zei, vragen tussen die je wel echt gehad hebt bij de verschillende cursussen maar ook van die vragen waar van je denkt, damn dat ken ik niet?
Voorbeelden van vragen
(afbeelding) In welke poort zit de phidget?
Hoeveel IP adressen kunnen in een subnetmasker? 256, als het goed is.
Wat is de volgorde van de doelgroepanalyse?
(java code) hoeveel swing zitten er in deze code?
Welke van de vier optie's is het juiste antwoord op de sensorwaarde te weergeven?
Ik zie die vragen ook nergens terugkomen in de cursussen. Ik neem aan dat alles te leren moet zijn m.b.v. de presentaties en dergelijke die ze ons geven.quote:
Oh oh Thom toch..quote:
Klopt moet inderdaad per groep.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:59 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja ik vandaag alles doornemen!
Reflectieverslag moet trouwens per groep he?
Het moet inderdaad te leren zijn via de powerpoints.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:11 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik zie die vragen ook nergens terugkomen in de cursussen. Ik neem aan dat alles te leren moet zijn m.b.v. de presentaties en dergelijke die ze ons geven.
Ik heb voor je die stencil proberen te zoeken maar heb ze niet meer. In mijn verslag heb ik alleen de soft + hardskills opgeschreven en niet de competenties.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:48 schreef Gemaskerde het volgende:
Weet iemand trouwens nog welke competenties bij welke richting hoort?
Is dat niet hetzelfde dan? Dat soft- hardskills is toch hetzelfde als competenties?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:54 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb voor je die stencil proberen te zoeken maar heb ze niet meer. In mijn verslag heb ik alleen de soft + hardskills opgeschreven en niet de competenties.
Ja daar twijfelde ik ook aan, geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:57 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde dan? Dat soft- hardskills is toch hetzelfde als competenties?
Of ben ik in de war...
Lololo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:01 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja daar twijfelde ik ook aan, geen idee eigenlijk.
quote:Hallo,
Vandaag en gisteren is er voor de diagnostische toets voor BSK Engels gebruik gemaakt van Moodle met de SafeExamBrower. Dit ging eenvoudig gezegd moeizaam. En dat had een aantal redenen:
1: De server overleed op maandag ochtend tijdens de toets. Lastig probleem voor ons, daar werken we aan om het te voorkomen en doen ons best.
2: Een op de vier studenten hadden nog nooit van de SEB browser gehoord.
3: Batterijen waren leeg van een aantal laptops.
4: Zeker 1 op de 5 studenten kwam te laat in de juiste zaal. (er waren er ook bij die te laat in de onjuiste zaal kwamen)
5: Er draaide zeker in iedere zaal wel minimaal twee PC’s met een torrent client, waardoor er tijdens de toets in die zaal minder netwerk bandbreedte beschikbaar was.
Wat betreft punt 1 daar werken wij aan doen ons best om het in de toekomt te voorkomen.
De punten 2:3:4:5 liggen toch echt bij jullie, morgen is er weer een moodle toets en deze gaat wel direct om een cijfer.
Dus zorg er dus voor dat je:
Op tijd, met een volle batterij in je laptop een geteste Safe browser en uitgeschakelde torrent clients in het juiste lokaal bent.
Dat maakt de toets voor iedereen een stuk makkelijker en rustiger waardoor zeker de resultaten beter zullen zijn.
Succes en groeten,
Ik heb het anders gedaan, PMquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:03 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Lololo.
Heb je dan de hard- en softskills per richting voor me?![]()
![]()
Die kreeg ik ookquote:
Ja ik ook wel. Maar de meeste errors bij ons in de klas hadden niet meer te maken met torrent gebruikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:05 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook
Ik geef ze eigenlijk wel gelijk.
Zonder opgeladen batterij op school komen (als je geen goede reden hebt), SEB niet kennen
Moet je dan een blok Engels volgen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:06 schreef Kuikenkip het volgende:
klote, 68 punten bij engels... Wiskunde ging gelukkig wel goed...
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:06 schreef Precizionist het volgende:
Nou jongens, feest dit, ik heb EN mijn Practicum 5 gefaald en moet dus overdoen in het volgende blok. EN ik had 71/100 punten terwijl ik er 72 nodig had, wat een lol weer zo. Ben er helemaal klaar mee.
Welkom bij de club van Engelsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:06 schreef Kuikenkip het volgende:
klote, 68 punten bij engels... Wiskunde ging gelukkig wel goed...
Ah klote man! Hoe ging het met P5 dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:06 schreef Precizionist het volgende:
Nou jongens, feest dit, ik heb EN mijn Practicum 5 gefaald en moet dus overdoen in het volgende blok. EN ik had 71/100 punten terwijl ik er 72 nodig had, wat een lol weer zo. Ben er helemaal klaar mee.
PM ontvangen.quote:
Ik deed alsof ik het met twee anderen gemaakt had, maar een van hen choke'te toen de leraar een moeilijke vraag stelde specifiek aan hem over het script, waardoor hij niet geloofde dat wij echt snapten wat er stond.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:08 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ah klote man! Hoe ging het met P5 dan?
Ai, daarom niet laten aftekenen maar via repository.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:09 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Ik deed alsof ik het met twee anderen gemaakt had, maar een van hen choke'te toen de leraar een moeilijke vraag stelde specifiek aan hem over het script, waardoor hij niet geloofde dat wij echt snapten wat er stond.
Nou ja ik ben naar die afdelingsleider van Engels gegaan en heb gezegd dat ik een certificaat heb behaald met C1 niveau, en dat ik het belachelijk vind dat deze school me laat zakken op een B1 toets, wat dus twee niveau's lager is.quote:
Haha ja maar in de rest van het verslag staat alles duidelijk dus het zal niet veel uitmaken. De docent zal het m.b.v zijn formulier zo beoordelen:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:09 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
PM ontvangen.![]()
Ik zou oppassen man als je het zo inlevert. Je moet echt specifiek voor elke richting, is ook een criteria in de beoordeling, dadelijk loop je die punt mis.
Ja verdomme, een heel blok engels pffff.. Nederlands ga ik ook zwaar verkloten =Pquote:Moet je dan een blok Engels volgen?
Kan je mij/ons vertellen wat er in wiskunde voorkomt allemaal? Ik ben goed in Engels en slecht in wiskunde
Ik had op m'n middelbare school wiskunde B & D. Ik kreeg vrijstelling voor alle modules behalve V.quote:Hoe was Wiskunde, simpel? Of ben je stiekem hartstikke goed erin.
Ja, dat doe ik nu ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:27 schreef Robbiee het volgende:
Lekker alles aan het uitstellen hier.
Iemand nog advies voor de techno toets? Alle bedrijfscursussen van Expo even doorlezen?
Zal het genoeg zijn? Ik heb nogal een matige basiskennis als het op bijv. de IP adressen aankomt..quote:
Er waren oefentoetsen (t/m verleden zondag) waarmee je je ook kon voorbereiden. Die zijn helaas gesloten nu. Ik neem aan dat het genoeg is aangezien er niet meer stof is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:33 schreef Robbiee het volgende:
[..]
Zal het genoeg zijn? Ik heb nogal een matige basiskennis als het op bijv. de IP adressen aankomt..
Die 1 op de 4 studenten die nog nooit van SEB hebben gehoord kan ook liggen aan de gebrekkige informatie verstrekking van school hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:05 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook
Ik geef ze eigenlijk wel gelijk.
Zonder opgeladen batterij op school komen (als je geen goede reden hebt), SEB niet kennen
Het is dat wij toevallig erover hoorde tijdens BC IPC (volgens mij) anders had ik het inderdaad ook niet gekend. Hetzelfde ook wel voor BSK Nederlands en Engels. Ze houden wel een college voor Wiskunde maar niet de andere twee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:04 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Die 1 op de 4 studenten die nog nooit van SEB hebben gehoord kan ook liggen aan de gebrekkige informatie verstrekking van school hoor
Dit alles geldt ook voor mij alleen heb ik al gefaald voor PPquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:43 schreef Kvdijk het volgende:
Alles voor MME af, Keuze verslag af en PP word keihard falen opdracht 4 dan.
Opdracht 5 wil ik nog wel zelf af proberen te krijgen voor vrijdag, maar denk dat het niks meer wordt.
Techno toets aan het nu aan het leren voor morgen :p
En ITM gekozen
lololololoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:10 schreef November5th het volgende:
95 gehaald voor ENG. Niemand van m'n project groep had PP5 dus gingen ze het samen met mij aftekenen .. moest ik dingen uitleggen ect. Prutsers
Thanks.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:16 schreef Baghdaddy het volgende:
Gemaskerde, ik kwam dit net tegen bij EXPO > Bedrijfscursussen > ITopia > Powerpoint bestand (dia 18):
Competenties:
Analyse
Advies
Ontwerp
Realisatie
Beheer
Gebruikersinteractie
Bedrijfsprocessen
Software engineering
Infrastructuur
Hardware interfacing
Misschien dat je dit nog kon gebruiken.
Haha, ik was bezig met "Mijn Keuze is" en zag dat ik al 8 pagina's had, ging het maar direct afrondenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef Gemaskerde het volgende:
Heb keuzeverslag nu bijna af, moet alleen nog comp. toevoegen maar zit al op de max. 8 pagina
Dat vind ik trouwens belachelijk, dat je moet beargumenteren waarom je niet voor de andere richtingenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:36 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Haha, ik was bezig met "Mijn Keuze is" en zag dat ik al 8 pagina's had, ging het maar direct afronden.
Inderdaad. Ik heb gewoon kort gezegd dat ik er simpelweg niet geïnteresseerd in ben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:41 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens belachelijk, dat je moet beargumenteren waarom je niet voor de andere richtingen
Als je al duidelijk aangeeft waarom je voor die specifieke richting kiest, waarom moet je dan nog uitleggen waarom niet voor de anderen.
Jup volgens mij week 10, las ik vanmiddag nog ergens in projecthandleiding.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:52 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb gewoon kort gezegd dat ik er simpelweg niet geïnteresseerd in ben.
Kan je die technotoets herkansen als je hebt gefaald?
Ik nieeeeeeee.. volgens mij.quote:
Chill.quote:
Hoofdletters!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:16 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Chill.
Stomme vraag misschien maar moet business unit met hoofdletter of niet?
Ik denk eigenlijk van niet maar kan mij herinderen dat het in sommige ppw wel met hoofdletters was?
alle bedrijfscursussen (zonder actionscript)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:37 schreef Precizionist het volgende:
Beetje laat... maar wat moet je leren voor de techniek toets?
Dus eigenlijk kunnen we alleen die Powerpoints terugkijken die op de vlo staan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:40 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
alle bedrijfscursussen (zonder actionscript)
ik gewone.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef Juicyhil het volgende:
Doen jullie nou gewone Informatica? Of bedrijfskundige?
Allemaal gewone Informatica.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef Juicyhil het volgende:
Doen jullie nou gewone Informatica? Of bedrijfskundige?
Jep.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:41 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kunnen we alleen die Powerpoints terugkijken die op de vlo staan?
okey harstikke bedankt, Wiskunde ga ik namelijk bij voorbaat al opgeven.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:39 schreef Gemaskerde het volgende:
Eindelijk, heeft echt dagen geduurt maar ziet er nu ook wel echt goed uit.
Mijn stuk voor het gezamenlijk deel en het individueel deel voor reflectie af.
Practicum 5 eveneens af.
Nu alleen nog leren.
Ik doe meequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:29 schreef Precizionist het volgende:
[..]
okey harstikke bedankt, Wiskunde ga ik namelijk bij voorbaat al opgeven.
Zelfde hier, ik had Wiskunde A op het HAVO. Maar om eerlijk te zijn vind ik het bij wiskunde niet erg om die extra lessen te gaan volgen, de slagingskans daarvan is toch eigenlijk wel 100%.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:03 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Ik doe meekom denk ik niet zo heel ver
Over racistische opmerkingen gesprokenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:35 schreef DonJoris het volgende:
Wat een baggerstudie is dit geworden. Ik zat naar de klassesnlijst van m'n oud studiegenoot te kijken en er zitten 3/4 Ali's en Mohammed's in z'n klas.
Welke modules moest jij doen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:25 schreef LightLuke het volgende:
Wiskunde zwaar verkloot, maar had ook niet anders verwacht
Alle modules worden gevraagd, het zijn 44 opgaves.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:31 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Welke modules moest jij doen?
Wordt trouwens toch getoets d.m.v. drie vragen per module?
Wel klote man maar wiskunde is waarschijnlijk toch geen ramp om te volgen
Dus niet 3 vragen per module?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:41 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Alle modules worden gevraagd, het zijn 44 opgaves.
De laatste modules mocht je sowieso overslaan omdat je die niet krijgt op middelbaar onderwijs.
Wij zaten na jullie in hetzelfde lokaal. Hoe komt het voor dat een hele klas het rooster niet leest? Bij ons was iedereen er gewoon.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:47 schreef mike3009 het volgende:
Ik, en al mijn klasgenoten op 2 na, hebben de technotoets gemist...
niet goed gekeken op het rooster, erg balen!
Ben nu bezig de laatste hand aan m'n keuzeverslag te leggen, alleen nog de terugblik en de richtingen beschrijven.
En ik ben daar één van, en nu?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:35 schreef DonJoris het volgende:
Wat een baggerstudie is dit geworden. Ik zat naar de klassesnlijst van m'n oud studiegenoot te kijken en er zitten 3/4 Ali's en Mohammed's in z'n klas.
Namen zeggen niet alles, maar dat begrijpt hij niet...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
En ik ben daar één van, en nu?.
Ik vind dit enigzins grappig. Nu staat hij met zijn bek vol tanden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
En ik ben daar één van, en nu?.
Goed, een 8, jij?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:23 schreef Kuikenkip het volgende:
Hoe ging de MME oplevering bij jullie?
quote:
Nice!! Ook een 8.quote:
Nah, heel veel dt-vragen/ vt-tt en daarna kort een nette mail naar een docent schrijven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:38 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
[..]
Nice!! Ook een 8.
Weten jullie eigenlijk wat je tijdens Nederlands krijgt? Moet je na de toets ook een brief schrijven of iets dergelijks?
Aha top! Bedankt!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nah, heel veel dt-vragen/ vt-tt en daarna kort een nette mail naar een docent schrijven.
Klopt en een opdracht waarbij jij moet kiezen welk woord het beste op de... past.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nah, heel veel dt-vragen/ vt-tt en daarna kort een nette mail naar een docent schrijven.
Je krijgt de hele toets morgen (alle modules), maar je moet de module maken die jij moest maken (als je bijv vrijstelling voor de andere kreeg). Je moet dan alleen een 0 antwoorden bij die andere modules.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:01 schreef Gemaskerde het volgende:
Moet ik nog iets belangrijks weten voor wiskunde morgen?
Volgens mij is dat geen probleem als je dat gewoon even doorgeeft aan je (nu nog) SLB'er. Lijkt mij geen probleem in ieder geval.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:00 schreef Robbiee het volgende:
Is het een idee om helemaal niet naar wiskunde te gaan als je bij voorbaat weet dat je hem niet gaat halen (bijna geen wiskunde gehad op de havo)? Of krijg je daar weer andere problemen mee?
Heb me er al op ingesteld dat ik een periode wiskunde zal moeten volgen, zie het nut er niet van in om morgen een uur lang naar (voor mij) veel te moelijke vragen te staren.
Module verzamelingen en module statistieken zijn twee modules van wiskunde die elke richting moet leren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
Wat bedoel je met verzamelingen en statistieken?
Tss, je moest mijn vermoede bevestigenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:44 schreef Juicyhil het volgende:
Verzamelingen gebruik ik juist heel vaak in de code.
Oh wiskunde ben ik heel slecht inquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Module verzamelingen en module statistieken zijn twee modules van wiskunde die elke richting moet leren.
[..]
Tss, je moest mijn vermoede bevestigen
Wat snap je niet aan verzamelingen? I can help you.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh wiskunde ben ik heel slecht in
Maar onderschat het niet, als je straks met grote hoeveelheden data gaat werken kan het best van pas komen.
Ja idd, heb maar ff een mail gestuurd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:26 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen probleem als je dat gewoon even doorgeeft aan je (nu nog) SLB'er. Lijkt mij geen probleem in ieder geval.
Echter denk ik dat het wel een probleem wordt als je niks meld. I.v.m. dat ze niet weten dat je i.p.v. een herkansing, wiskunde wilt volgen.
Ik keek naar die uitleg word document bij module V maar alles wat er staat.. ziet er raar uit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan verzamelingen? I can help you.
Ik heb het ook nooit gehad maar je kan het binnen 1 uur leren geloof me.
Ik hoef dat niet te doenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan verzamelingen? I can help you.
Ik heb het ook nooit gehad maar je kan het binnen 1 uur leren geloof me.
Klopt. Echter, het enige wat in de toets voorkwam waren de opgaves die je bij maple ziet terugkomen. De rest hoef je dus niet te leren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:58 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik keek naar die uitleg word document bij module V maar alles wat er staat.. ziet er raar uit.
Ik zie allemaal tekens etc. staan maar snap het nut niet.
Gegeven in het universum U = {a, b, c, d, e, f, g} de verzamelingen A = {a, b, c, d}, B = {c, d, e, f, g} enquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:01 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Klopt. Echter, het enige wat in de toets voorkwam waren de opgaves die je bij maple ziet terugkomen. De rest hoef je dus niet te leren.
Maar no worries als je het niet haalt, ik bedoel, 1 module ga je standaard halen na 3 lessen wiskunde. Het is ook niet een heel moeilijke, je moet het alleen maar weten en een klein beetje snappen bij verzamelingen
Ik ook, ik ga lessen volgenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:05 schreef Gemaskerde het volgende:
Maak mij ook niet druk om modules volgen, in ieder geval niet Statistiek en verzameling.
Liefst haal ik de rest wel maar heb nog niet eens gekeken waar C1, C2 en B over gaan
EDIT: Echt te lang geen wiskunde gehad op school (4 jaar geleden).
Dacht breuken etc. (module A) wel te snappen, kennelijk is dat toch niet zo.
Allemaal? Tevens had jij al gezegd welke richting je op gaat? (sorry vergeet het allemaal, omdat ik de laatste twee dagen ook constant van klasgenoten hoor e.d.)quote:
Ik mail met de vraag wat de procedure is als ik niet wil gaan, krijg ik dit terug:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:26 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen probleem als je dat gewoon even doorgeeft aan je (nu nog) SLB'er. Lijkt mij geen probleem in ieder geval.
Echter denk ik dat het wel een probleem wordt als je niks meld. I.v.m. dat ze niet weten dat je i.p.v. een herkansing, wiskunde wilt volgen.
Wat schiet ik hier nou weer mee op.quote:je moet er wel heen gaan. Het is een oefeninig, zodat je weet op welke manier er getoetst wordt. Daarnaast geeft het je inzicht in wat je wel weet ....
Dus gewoon gaan!
Wat weet je..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:36 schreef Robbiee het volgende:
[..]
Ik mail met de vraag wat de procedure is als ik niet wil gaan, krijg ik dit terug:
[..]
Wat schiet ik hier nou weer mee op.
Ik ga ITM doen (5 modules?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:32 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Allemaal? Tevens had jij al gezegd welke richting je op gaat? (sorry vergeet het allemaal, omdat ik de laatste twee dagen ook constant van klasgenoten hoor e.d.)
Ja ik ook wel hoor, waardeer de aanmoediging wel. Maar ik weet mijn niveau van wiskunde en dat is gewoon niet hoog genoeg. Daarnaast weet ik de manier van toetsen ook al omdat daar gewoon oefeningen van online staan. Heb gewoon geen zin om 2 uur te reizen om 1 uur te falen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Wat weet je..
daar wordt je lekker vrolijk van na die toets.
Zit je daar helemaal met de gedachte van, tering ik weet echt helemaal niks![]()
Maar snap het verder opzich wel van je SLB'er.
Excuus voor mijn late reactie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Gegeven in het universum U = {a, b, c, d, e, f, g} de verzamelingen A = {a, b, c, d}, B = {c, d, e, f, g} en
C = {a, c, e, g}
Selecteer de elementen die zitten in (A ∩ B) ∩ C
Wtfffffff
Ik snap hetquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:50 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Excuus voor mijn late reactie.
Hier betekent ∩ de elementen die zowel A als B heeft. Een U betekent dat je ze allemaal moet selecteren. Dit staat ook in het document uitgelegd met een goed voorbeeldje
Dus: (c,d) ∩ C
c, d = daarvan komt alleen c in C voor. Dus c is het antwoord.
Great.quote:
Zelfde hier (en bij meerdere uit mijn groep + mensen die niet eens zijn wezen opdagen).quote:
Yeah buddy.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:36 schreef November5th het volgende:
Aight ben ook verkracht.... laten we wiskunde matties worden !!!!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:37 schreef Gemaskerde het volgende:
Nu 4 dagen om PP te leren en daarna als het goed is 4 dagen weekend
Klopt. Iedereen had hetzelfde probleem ook bij mij in de klas. Netwerk lag er uit en opeens gaf maple alleen maar errors.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:09 schreef Gemaskerde het volgende:
Wat is dat maple trouwens een baggerprogramma, vier keer de docent moeten roepen om zijn wachtwoord te typen, zodat ik verder kon met die toets![]()
(schakelde over van tekstmode, java wou echter niet mee werken)
Na twee keer keer bleef ik maar de melding krijgen dat ik al een toets open had staan, wat niet zo was. Andere browser geprobeerd, deed het goed, totdat er bij een vraag bij C1 automatisch die tekstmode opende
Was bij groepsgenoot achter mij ook trouwens, toevallig ook een Acer.
quote:
lolololoquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:06 schreef Juicyhil het volgende:
Fuck, gisterenavond tot laat doorgewerkt aan reflectieverslag. Ben ik nog vergeten te leren voor het tentamen van vandaag.
Maar goed, reflectieverslag heb ik vanochtend ingeleverd.
Zo heb ik Java tot nu toe geleerd. Heb dat boek nog niet en weet niet of ik het uberhaupt ga aanschaffen =Pquote:
Welke videos gebruiken jullie dan zoal?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:41 schreef November5th het volgende:
[..]
Zo heb ik Java tot nu toe geleerd. Heb dat boek nog niet en weet niet of ik het uberhaupt ga aaschaffen =P
Je weet dat hij gewoon online staat toch? (Volledig)quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:41 schreef November5th het volgende:
[..]
Zo heb ik Java tot nu toe geleerd. Heb dat boek nog niet en weet niet of ik het uberhaupt ga aanschaffen =P
Wel gehaald, denk je?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:52 schreef Juicyhil het volgende:
Nja, DB Conceptueel tentamen was wel lastig. Maar ik had erger verwacht.
Ik ben weer eens de heletijd afgeleid maar ga het wel halenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:04 schreef Baghdaddy het volgende:
Hoe gaat het leren van PP bij jullie?
Morgen module 5 en 6 doornemen nog! Ik snap niet veel van Java.
Haha, heb je dat oefententamen al eens bekeken? Opzich wel handig om kennis te maken met de manier waarop ze over JAVA vragen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:04 schreef Baghdaddy het volgende:
Hoe gaat het leren van PP bij jullie?
Morgen module 5 en 6 doornemen nog! Ik snap niet veel van Java.
Haha ik ook, ik heb tot nu toe alles opgeschreven t/m module 4 en dat ken ik ook allemaal best redelijk! De oefententamen had ik een tijd terug snel bekeken, maar wel goede tip!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:06 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik ben weer eens de heletijd afgeleid maar ga het wel halen
Serieus als ik het haal, ben ik echt heel blij![]()
![]()
Ik denk dat er wel een voldoende in moet zittenquote:
Ik denk dat die tentamen heel basic wordt, net als die oefen toets. Maar ik hoop niet dat er veel strik vragen in zullen komenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:09 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Haha ik ook, ik heb tot nu toe alles opgeschreven t/m module 4 en dat ken ik ook allemaal best redelijk! De oefententamen had ik een tijd terug snel bekeken, maar wel goede tip!
Er stond eerst onvoldoende he, stiekeme ninja-editer!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel een voldoende in moet zitten
Is dat niet de basis van een method?quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:38 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Ik denk dat die tentamen heel basic wordt, net als die oefen toets. Maar ik hoop niet dat er veel strik vragen in zullen komen
Ik hoop ook niet dat ze open vragen gaan stellen zoals: ''wat is een constructor''.
Een constructor initializeert eigenlijk een object wanneer die gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:45 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Is dat niet de basis van een method?
Waaraan je al die arrays kan toevoegen?
Ai, heb method en object doorelkaar gehaald.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:19 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
Een constructor initializeert eigenlijk een object wanneer die gemaakt wordt.
Bijv:
Classnaam object1 = new Classnaam(4,5);
De argumenten/parameters die in () zitten gaan vervolgens naar de constructor toe:
Classnaam(int x, int y) {
//...
}
Ik denk dat we na kick out meteen weg kunnen gaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:39 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ai, heb method en object doorelkaar gehaald.
Aja, herinder het mij nu weer uit de les, newDog etc.
Thanks, mate.
Ben echt benieuwd naar morgen.
Wat denken jullie trouwens over donderdag, zullen wij meteen klaar zijn na Kick-out/in? Volgens mij wel namelijk.
Ik ben ook wel benieuwd naar die klassen
Als ik het goed heb begrepen sturen ze dat naar je mail of via een memo op VLO.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:28 schreef Juicyhil het volgende:
Weet iemand waar je cijfers kan bekijken?
Boom online bedoel je?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:40 schreef Juicyhil het volgende:
Hmmm, ik dacht daar een of ander systeem voor was. Althans, dat zeiden ze bij de introductie
Van dat SIS begrijp ik al helemaal niks. Er staat dat ik me moet inschrijven voor een vak ofzo. Maar ik ben toch al ingeschrevenquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:42 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Boom online bedoel je?
Klopt, vorig jaar ook gebruikt, maar volgens mij waren ze nog bezig met boom online implenteren in dat SIS.
iddquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:41 schreef Baghdaddy het volgende:
Best veel informatie om te verwerken.
Al die loops, codes en termen.
Klopt. Bij vraag 1 had ik het al foutquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:53 schreef Kuikenkip het volgende:
[..]
idd
Bij die oefententamen zaten heel veel strikvragen. Ik hoop niet dat dat morgen ook zo is
quote:Question 1.
What is the output of the next code snippet?
int teller=0;
for(teller=0; teller<21; teller+=4) {
// empty
}
System.out.println( teller );
Had ik ook fout hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:10 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Klopt. Bij vraag 1 had ik het al fout. Wel een domme fout, maar toch
.
[..]
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:10 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Klopt. Bij vraag 1 had ik het al fout. Wel een domme fout, maar toch
.
[..]
Pfff ja die twee zijn erg inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Had ik ook fout hoorrotvragen zijn het.
Vooral die ene van car1 = car2 en car2 = car1
Die snap ik nog nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Had ik ook fout hoorrotvragen zijn het.
Vooral die ene van car1 = car2 en car2 = car1
Hahahaa inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:59 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik vind het wel chill dat het tentamen morgen gewoon op papier is.
Anders weer al dat gedoe met die servers e.d. toch.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef Precizionist het volgende:
Welke Modules moeten we eigenlijk leren voor PP? Gewoon 1 tot en met 6 toch?
En module 8.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:13 schreef Precizionist het volgende:
Welke Modules moeten we eigenlijk leren voor PP? Gewoon 1 tot en met 6 toch?
Ging perongeluk maar vond het wel mooi.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:18 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Thanks en kudos voor de double-quote
Klopt, zagen we in de les ook maar volgens de school en docenten kunnen we ons altijd beroepen op de Studiegidsquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:45 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
In de laatste powerpoint staat van wel.
Vreemd, in dat oefententamen staat namelijk ook een vraag over module 8..quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:12 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Klopt, zagen we in de les ook maar volgens de school en docenten kunnen we ons altijd beroepen op de Studiegids
Ik hoop van niet, die heb ik nog niet gelezenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Vreemd, in dat oefententamen staat namelijk ook een vraag over module 8..
Ik heb alleen de ppw geleerd, had dat boek door Studystore pas bij de ene laatste les waardoor ik eigenlijk niks heb kunnen lezenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:15 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, die heb ik nog niet gelezen.
Ik ga morgen even alles snel doornemen nog, vandaag niet heel veel gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 01:32 schreef Gemaskerde het volgende:
Ben echt benieuwd naar dat tentamen van morgen/straks![]()
Sluit ik mij bij aanquote:Op woensdag 2 november 2011 01:40 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik denk (lees: hoop) dat het meevalt.
Zag het gisteren op het tentamenrooster staan inderdaad.quote:
Succexquote:
Moeten jullie volgend blok ook naar de remedial PP?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:17 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zag het gisteren op het tentamenrooster staan inderdaad.
Eindelijk iets wat vol- en deeltijd gemeen hebben.
Bedankt, jij ook vanavond!quote:
Ik helaas welquote:Op woensdag 2 november 2011 10:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moeten jullie volgend blok ook naar de remedial PP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |