Ik denk dat ik meer verschillende dingen dan jij heb gerookt kerel. En ik proef heel goed die kleine nuanceverschillen in rook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:02 schreef leeell het volgende:
[..]
ach, smaak komend van de man met marlboro
pfff
jouw hand?quote:
situatie gebonden; SITUATIES Mènquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:08 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, iedereen zal het erover eens zijn dat een goeie bolknak ontzettend veel beter is dan een cigarillo.
Ja, maar daarbij gezegd zijn de situaties waarbij je een bolknak rookt ook meestal ontzettend veel beter dan een situatie waarbij een cigarillo wordt gerookt.quote:
Meningen; breng ze als zulksquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, maar daarbij gezegd zijn de situaties waarbij je een bolknak rookt ook meestal ontzettend veel beter dan een situatie waarbij een cigarillo wordt gerookt.
spui hetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De TT die ik in gedachte had was veel leuker.
Hallonquote:
Maar meer iets voor KPD?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De TT die ik in gedachte had was veel leuker.
Hm?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee:
Renesite of GlowMouse?
Ow. Een stemming?quote:
Krijgen jullie als mods nu een dm als je naam ergens wordt genoemd of zit jij de spytool gewoon neurotisch te verversen?quote:
Ik werk veelal via mijn 'myAT'. Daarin zie ik een nieuwe usernaam achter het topic staan en *klik*quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Krijgen jullie als mods nu een dm als je naam ergens wordt genoemd of zit jij de spytool gewoon neurotisch te verversen?
wij zijn niet anders als usersquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Krijgen jullie als mods nu een dm als je naam ergens wordt genoemd of zit jij de spytool gewoon neurotisch te verversen?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Een stemming?
Maak de Poll maar.
Zet er ook bij: of geen mod want wij willen geen mods.
Alleen kiezen mods ervoor om uitgekotst te worden op ongegronde manier.quote:
Ik postte toch net mee Dastan? Dan staat hij automagisch in mijn MyAT.quote:
Provocaties.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen kiezen mods ervoor om uitgekotst te worden op ongegronde manier.
Ach, iemand moet het doen.
Harde waarheid.quote:
Ik heb een splinternieuwe macbook met 20 gigabyte geheugen en glasvezel 100mbit/100mbit van Danny gekregen om snel te kunnen modden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:23 schreef Dastan het volgende:
Ik vroeg het me gewoon af omdat je er zo snel bij was.
Maar ik lees wel mee hoor!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die is er tegenwoordig nog minder dan rene
Ja, er niet zijn of niet meelezen of niet meekijken. Modden is niet ten alle tijden posten 'Ja hoi ik ben er weeel'quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die is er tegenwoordig nog minder dan rene
Gek genoeg ben ik er wel terwijl ik een master doequote:
ah, de perfecte smoes ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, er niet zijn of niet meelezen of niet meekijken. Modden is niet ten alle tijden posten 'Ja hoi ik ben er weeel'
Neen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Had jij eerst ook een zwarte achtergrond bij je UI?
Maar je vindt wel mensen minder leuk?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:27 schreef leeell het volgende:
sowieso mensen "haten", ik "haat" niemand
Voetbalquote:
Ja, je moet die oude achtergrond weer doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
Vandaar dat 't er nu zo lelijk uitziet!
Hallo Socios.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:27 schreef leeell het volgende:
sowieso mensen "haten", ik "haat" niemand
genoeg jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar je vindt wel mensen minder leuk?
Als FEE open is en er weer iemand zit die avatars voor je hosselt ga ik wel vragen of iemand een fatsoenlijke kan photoshoppen !quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, je moet die oude achtergrond weer doen.
elk topic moet vol VI adoratie staan!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar je vindt wel mensen minder leuk?
[..]
Voetbal
ouwe zuigertquote:
Care.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:28 schreef ThaTim het volgende:
[..]
elk topic moet vol VI adoratie staan!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik hetero was, had ik je allang gedaan, KB.
wie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:28 schreef leeell het volgende:
ik adoreer ook heel veel mensen
zoals GloeiMuis
quote:
Ow. Als Mono je 'anders' wilt nemen wil ik je wel 'goed' nemen hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
Zomaar zegt iedereen dat ze me, wat is deze, gisteren Monopoly ook maar dan net anders.
de jaloezie; ik kan het proevenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:30 schreef Renesite het volgende:
Ben wel blij voor Glowmouse dat zijn anus weer lekker schoongelikt wordt door leeelll
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Als Mono je 'anders' wilt nemen wil ik je wel 'goed' nemen hoor.
Haha, goed verhaal.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:29 schreef Dastan het volgende:
Ik stond vandaag bij de tabakhoek in de supermarkt en daar waren twee dikke oude besnorde mannen die het keihard over de televizierring hadden. Volgens hen had Wie is de mol verloren doordat alle kijkers hun geld al kwijt waren aan het stemmen binnen dat programma.
Als je de TT alleen al bekijkt van gisteravond is dat toch wel duidelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hè? Wat? Wie heeft die ring dan gewonnen?
nooooo not this shit againnnnnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hè? Wat? Wie heeft die ring dan gewonnen?
GMTAquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nooooo not this shit againnnnn
Oh, ik stopte bij het zien van 'VI' bij het verder intepreteren van de TTquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als je de TT alleen al bekijkt van gisteravond is dat toch wel duidelijk.
Als ik dat doe dan moet iedereen weer een plasje doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
terecht gewoon
GA CENSUREREN ALLES WAT MET VI VERWIJDEREN BOOOOO
hallonquote:
oh ik moest eerst denken maar nu snap ik hemquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan moet iedereen weer een plasje doen
UNIX nostalgie altijd wel 14.gifquote:
tijd geleden dat ik me in die sferen bevond danquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:37 schreef GlowMouse het volgende:
niks nostalgie, vi wordt nog steeds gebruikt
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:39 schreef leeell het volgende:
ThaTimam is enkel volgbaar op Fok!, volgende keer nemen we een laptopje voor hem mee dat ie kan typen in notepad, scheelt hoop praten en "wat"'s
is van don't look back hequote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh ik moest eerst denken maar nu snap ik hem
* leeell kijkt om zich heenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja hartstikke, pijnstiller voor me?
1equote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:44 schreef leeell het volgende:
[..]
* leeell kijkt om zich heen
2 verdovende middelen; wierie en whiskey, kies maar
intro van die docuquote:
was geen dame met naam **** pastaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TimmaTim, nog chicks gehosseld gisteren?
[..]
kom 071 danquote:
ECHT ONTZETTENDquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:46 schreef Etsu het volgende:
Praat ThaTimmie ook zo plat als het maar kan?
wordt ook als videoclip gebruiktquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, weet ik, dacht dat dat gewoon de videoclip was van dat nummer, maar andersom dus.
Was echt de lamme en de blinde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:46 schreef Etsu het volgende:
Praat ThaTimmie ook zo plat als het maar kan?
ik spreek niet eens Limburgsquote:
joaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, eerst film dan videoclip bedoelde ik.
maar dan heb je mij nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat
[..]
Ooo wel macaroni dan?
[..]
dan is in buurdorp halen sneller joh
quote:
overnachting alles?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:49 schreef Etsu het volgende:
Lol.
Ik kon Jordy in t begin ook moeilijk verstaan maar nu gaat het wel hoorz'n ouders praten ook plat/met een dialect, versta de helft ongeveer
Nu gaan weonbijten
in de bios
Het ga jullie goed.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:48 schreef leeell het volgende:
[..]
maar dan heb je mij niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jan hoort er niets van
Nee, enkel toen ik met mijn ode aan Socios bezig was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoezo haal je de [..] niet meer weg? Dat deed jij toch?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, enkel toen ik met mijn ode aan Socios bezig was.
Jaeren gevearn mèr noòit de zèa 'èzienquote:
Het meeste went wel op den duur, maar oa. Limburgs is als je het alleen van tijd tot tijd hoort echt bijna niet te doen om het hele gesprek te volgen.quote:
que?quote:
ouwe tijgerquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja zo noemde jij het fobo, ik wist niet waar je het over had toen.
alleen kerkrade heeft n dialect dat niet te verstaan is, rest is echt goed te volgen hoor. Fries daarentegen valt echt geen touw aan vast te knopenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het meeste went wel op den duur, maar oa. Limburgs is als je het alleen van tijd tot tijd hoort echt bijna niet te doen om het hele gesprek te volgen.
Een vriend van mij had een tijd een Limburgse vriendin, en haar ouders en familie en vrienden weigerden gewoon om 'abn' te spreken als hij er was, of zelfs maar als hij deel probeerde te nemen aan het gesprek 'want ze waren nu eenmaal limburgs'...tsja..
ik zei gewoon fobo hoor, weer ik zekerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja zo noemde jij het fobo, ik wist niet waar je het over had toen.
Louter ABN, zuid-Hollandquote:
Nou, Roggel en omstreken zijn anders ook redelijk hardcorequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:55 schreef ThaTim het volgende:
[..]
alleen kerkrade heeft n dialect dat niet te verstaan is, rest is echt goed te volgen hoor. Fries daarentegen valt echt geen touw aan vast te knopen
Hooguit een beetje Marokkaanse invloed omdat Gouda.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen dat dat niet alles zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
IS TE DOENquote:
Hoe ben je dan binnengekomen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:50 schreef leeell het volgende:
sleutels en portemonnee weg, kankerzooi
Ik mag dan wel kaal worden, ik ben tenminste te verstaan.quote:
mn vaderquote:
Aaaaahaa, KB krijgt eindelijk het inzicht. Werd tijd, na 1 jaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die nieuwe kutusers die enkel spammen, users als Chocolate-chick die post om het posten,users die het altijd beter denken zijn, users die denken mod te worden als ze alles gaan reporten. Paupers stuk voor stuk.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik mag dan wel kaal worden, ik ben tenminste te verstaan.
Je moet ook niet in ONZ komen, daar komen louter debielenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die nieuwe kutusers die enkel spammen, users als Chocolate-chick die post om het posten,users die het altijd beter denken zijn, users die denken mod te worden als ze alles gaan reporten. Paupers stuk voor stuk.
KLB is net zo erg. Heel fok is net zo erg behalve de subfora die iets serieuzer zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Je moet ook niet in ONZ komen, daar komen louter debielen
ODOWUquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Je moet ook niet in ONZ komen, daar komen louter debielen
Serieuze subforaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
KLB is net zo erg. Heel fok is net zo erg behalve de subfora die iets serieuzer zijn.
Waar zeg ik serieus? Ik zeg iets serieuzer. Dat betekent nog steeds niet zoveel vergeleken met ONZ en KLB.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:07 schreef Splutje het volgende:
[..]
Serieuze subforaSowieso serieus zijn op internet
KLB heeft nog humor tussen de kuttopics door. ONZ is gewoon puur mongoloïdequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waar zeg ik serieus? Ik zeg iets serieuzer. Dat betekent nog steeds niet zoveel vergeleken met ONZ en KLB.
Paar maanden geleden was het nog best okee. Nu is het gewoon niks meer...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:12 schreef Splutje het volgende:
[..]
KLB heeft nog humor tussen de kuttopics door. ONZ is gewoon puur mongoloide
Het bmi van meer dan 30 komt nog onvoldoende tot uiting.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Test sog glowmouse
Ok volgende versie zal ik dat toepassen dan. Heb je eig een bril?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het bmi van meer dan 30 komt nog onvoldoende tot uiting.
Ja oke, maar daar wordt het ook steeds kutter.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:12 schreef Splutje het volgende:
[..]
KLB heeft nog humor tussen de kuttopics door. ONZ is gewoon puur mongoloïde
Maak je geen illusies. Je bent verlorenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De tijd dat ik FOK! niet kende moet terug.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:17 schreef Splutje het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. Je bent verloren
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:17 schreef Splutje het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. Je bent verloren
Dan had je Jan ook niet gehad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doe normaal, wat ik voor Jan voel is echt geweldig.
quote:
Oprotten, godverdomme!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben aan het soggen, stuur me weg!
Hoi, ik ben een pannenkoek aan het etenquote:
Beste.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zie nu trouwens pas je Big Lebowski Sig ThaTim!![]()
Hulde.
8 uur pas.quote:
IK BEN HIER.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:07 schreef Dastan het volgende:
Pfff, Rotscholier borrelen, ThaTim borrelen, leeell borrelen, saaie boel.
Ho genot.quote:
Ja puh.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
IJsjes eten op zaterdagavond met nachtvorst in het verschiet?
Oh, kut, het wordt weer koud ja, dan ga ik maar flink drinken, heb ik er minder last van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
IJsjes eten op zaterdagavond met nachtvorst in het verschiet?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:21 schreef Beatles het volgende:
[ afbeelding ]
haha jan kijk [ afbeelding ]
ik ga stukquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:25 schreef Dastan het volgende:
En bij de plechtigheden houd ik dat dan zo boven jullie.
Dastan, biertje doen ergens vanavond?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:25 schreef Dastan het volgende:
En bij de plechtigheden houd ik dat dan zo boven jullie.
Ik ben nu inquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dastan, biertje doen ergens vanavond?
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben nu inAlmere
dus denk het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |