Ik denk dat ik meer verschillende dingen dan jij heb gerookt kerel. En ik proef heel goed die kleine nuanceverschillen in rook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:02 schreef leeell het volgende:
[..]
ach, smaak komend van de man met marlboro
pfff
jouw hand?quote:
situatie gebonden; SITUATIES Mènquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:08 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, iedereen zal het erover eens zijn dat een goeie bolknak ontzettend veel beter is dan een cigarillo.
Ja, maar daarbij gezegd zijn de situaties waarbij je een bolknak rookt ook meestal ontzettend veel beter dan een situatie waarbij een cigarillo wordt gerookt.quote:
Meningen; breng ze als zulksquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, maar daarbij gezegd zijn de situaties waarbij je een bolknak rookt ook meestal ontzettend veel beter dan een situatie waarbij een cigarillo wordt gerookt.
spui hetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De TT die ik in gedachte had was veel leuker.
Hallonquote:
Maar meer iets voor KPD?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De TT die ik in gedachte had was veel leuker.
Hm?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee:
Renesite of GlowMouse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |