Inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zouden wij daar sterker in zijn?
Je doet geen reet? Daarom komen andere er wel uit en jij nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat jullie eruit gekomen zijn en ik niet. Elke keer als ik een stap vooruit zet dan ga ik er twee weer achteruit. Voor mij lijkt wat jij hebt gedaan onmogelijk
Wil je een ding voor me doen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat jullie eruit gekomen zijn en ik niet. Elke keer als ik een stap vooruit zet dan ga ik er twee weer achteruit. Voor mij lijkt wat jij hebt gedaan onmogelijk
Maar in dat laatste zit het hem preciesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:48 schreef heloef het volgende:
Ik moet wel zeggen had ik Faye en VH niet gehad was ik nu nog steeds depressief zoals benzin.![]()
Als was ik wel een tikkie optimistischer.
Hoe kun je nu weten of je het kunt of niet, als je niet eens een poging doet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Precies!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe kun je nu weten of je het kunt of niet, als je niet eens een poging doet?
Ik ben ook slecht in nieuwe mensen ontmoeten, maar ik heb toen pas die meet georganiseerd om toch eens iets te doen te hebben en nieuwe mensen te ontmoeten. Het hoeft echt niet moeilijk te zijn.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het jou gelukt is en hem nog niet, denk ik?
Dat maakt ons niet sterker of wat dan ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is toch precies wat ik zeg?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef benzin het volgende:
Jullie zijn niet echt lief voor me![]()
Ik zal mijn mond wel houden als jullie je zo aan me irriteren.
Je krijgt al genoeg medelijden, voornamelijk van jezelf, dus dat heb je niet meer nodig. Kom op man, doe niet zo als de gebeten hond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef benzin het volgende:
Ja hou je mond maar. Kom hier ook maar niet meer terug. Je bent inderdaad zwak, zelfs Mylifeisgrey doet het veel beter dan jou. Hulde voor hem, dikke thumbs down voor jou.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef benzin het volgende:
We doen het niet om je te pesten hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef benzin het volgende:
Ja dat kan niet als je onzeker bent zoals de meeste mensen hier, hou daar maar over op.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:56 schreef firefly3 het volgende:
Ivm openingszinnen.., opening doet niets.
Het gaat erom om spontaan te zijn, en dat leer je door in het moment te leven waardoor je meer op je gemak voelt en sneller de dingen zegt die toevallig in je hoofd zitten.
Dit is de weg naar ware authenticiteit voor vrouwen te ontmoeten maar ook voor lange relaties.
Ze moeten eerst leren om van hunzelf te houden voordat ze verlangen dat anderen van hun houden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat kan niet als je onzeker bent zoals de meeste mensen hier, hou daar maar over op.
Gedraag je gewoon weer als een vent?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef benzin het volgende:
Het is wel waarquote:
Hij kijkt echt teveel Dr.Phil.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze moeten eerst leren om van hunzelf te houden voordat ze verlangen dat anderen van hun houden.
Waarom zou je van jezelf houden als er nooit iets lukt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze moeten eerst leren om van hunzelf te houden voordat ze verlangen dat anderen van hun houden.
Ze bedoelen het goed, probeer dat te snappen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef benzin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |