Blijft altijd spannend lijkt mequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:29 schreef Supersoep het volgende:
Volgende week ontmoet ik waarschijnlijk de moeder van m'n vriendin. Ik heb met weinig dingen moeite, maar zoiets vind ik altijd doodeng. Het doet me zo denken aan een vleeskeuring. Ben ik goed genoeg, val ik in de smaak? Gaat ze allerlei dingen vragen?
Ik ga er ook weer niet wakker van liggen, maar toch.
Spannend, succes!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:29 schreef Supersoep het volgende:
Volgende week ontmoet ik waarschijnlijk de moeder van m'n vriendin. Ik heb met weinig dingen moeite, maar zoiets vind ik altijd doodeng. Het doet me zo denken aan een vleeskeuring. Ben ik goed genoeg, val ik in de smaak? Gaat ze allerlei dingen vragen?
Sowieso nooit een goed idee, liegen tegen je ouders over je liefquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spannend, succes!
Ik ben nu al zenuwachtig voor mijn ontmoeting met Newbies ouders, maar dat komt vooral omdat hij ze heeft verteld dat ik 16 ben en bij mijn ouders woon, dus het wordt een bekentenisdag
wat is er mis met je dat je afzonderlijk aan paps en mams voorgesteld wordt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:29 schreef Supersoep het volgende:
Herkenbaar qua bekentenissen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spannend, succes!
Ik ben nu al zenuwachtig voor mijn ontmoeting met Newbies ouders, maar dat komt vooral omdat hij ze heeft verteld dat ik 16 ben en bij mijn ouders woon, dus het wordt een bekentenisdag
Oh bah, nee, ik ga echt niks meenemen. Voor dates doe ik dat soms wel trouwens. Niet altijd. Firefly kom er maar in, want dat is te traditioneel etc etc.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Blijft altijd spannend lijkt me
Misschien is het idee dat mensen een partner kiezen die op hun ouder lijkt (meisje kiest een kopie van vader) een geruststellende gedachte?dan zou moeder je wel moeten mogen omdat je op haar echtgenoot lijkt (of zijn ze uit elkaar? dan zou ik het snel vergeten haha)
Misschien iets mee nemen? Bloemetje of zo? of als je gaat lunchen het toetje of zo?
Of is dat alleen iets dat vrouwen doen?
Niks mis mee, gebeurt bij iedereen. Maar dan kan het nog wel een zenuwachtig momentje zijn. Ik kom daar wel doorheen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:33 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
wat is er mis met je dat je afzonderlijk aan paps en mams voorgesteld wordt?hoofd hoog, schouders breed en lachen
Firefly had toch iets tegen rozen geven aan een date?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Herkenbaar qua bekentenissen.
[..]
Oh bah, nee, ik ga echt niks meenemen. Voor dates doe ik dat soms wel trouwens. Niet altijd. Firefly kom er maar in, want dat is te traditioneel etc etc.
Hoe komt de rest van jong Nederland aan MDMA?quote:
ja, gek hequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dacht je echt dat ik dat ging vertellen?
Zeg gewoon via een vriend of via internet of waar je het ook vandaan hebtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dacht je echt dat ik dat ging vertellen?
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Niks mis mee, gebeurt bij iedereen. Maar dan kan het nog wel een zenuwachtig momentje zijn. Ik kom daar wel doorheen.
Mijn minderjarige vriend had ze thuis nog op voorraadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zeg gewoon via een vriend of via internet of waar je het ook vandaan hebt
Zo geheimzinnig is dat ook allemaal niet meer hoor
Dacht dat het ook zijn eerste keer mdma was?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn minderjarige vriend had ze thuis nog op voorraad
Hij zocht nog iemand om het mee te proberen, hij had het al tijden liggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dacht dat het ook zijn eerste keer mdma was?
Ik probeerde alleen mijn FOK!account te verbergen, en zelfs daarin faalde ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
De een verbergt bier voor zijn ouders de ander MDMA.
Drank hoef ik hier echt niet te verstoppen. Behalve likeur 43, want anders drinken zij het op.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
De een verbergt bier voor zijn ouders de ander MDMA.
waarom zou je die verstoppen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeerde alleen mijn FOK!account te verbergen, en zelfs daarin faalde ik
Ik is jaloers.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Drank hoef ik hier echt niet te verstoppen. Behalve likeur 43, want anders drinken zij het op.
Aan de andere kant zouden ze me wel uit huis schoppen als ik een zou roken of drugs zou gebruiken.quote:
Mijn ouders zijn nogal, ehm, beschermendquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zou je die verstoppen?
En jij woont toch op jezelf?
Ik raak hier alleen maar in de war
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aan de andere kant zouden ze me wel uit huis schoppen als ik een zou roken of drugs zou gebruiken.
Oh mijn moeder ook...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nogal, ehm, beschermend
Ze denken nu dat ik ontspoord ben enzo, na nog geen twee maanden op mezelf.
Mijn moeder is gewoon consistent.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
En sorry maar wat een krom beleid van je ouders! Blowen is minder schadelijk en verslavend als alcohol
Er stond op dat ik ontmaagd was en drugs gebruikt had, daardoor waren ze behoorlijk geschokt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh mijn moeder ook...
Ze heeft ooit geprobeerd om therapie voor me te regelen omdat er 7 lege cola flessen stonden (vergat ze telkens in te leveren)Volgens haar een teken dat ik het niet meer in de hand had
Groeien ze wel over heen
Maar fok is toch niet zo erg?
Cola flessen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh mijn moeder ook...
Ze heeft ooit geprobeerd om therapie voor me te regelen omdat er 7 lege cola flessen stonden (vergat ze telkens in te leveren)Volgens haar een teken dat ik het niet meer in de hand had
Groeien ze wel over heen
Maar fok is toch niet zo erg?
Hoe is dat consistent? Dan zou het moeten zijn: Bier 1, joint 1, sterke drank een halvequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder is gewoon consistent.
Bier: maximaal 1
Drugs: zet dat maar uit je hoofd
Sterke drank: dito
19.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
En sorry maar wat een krom beleid van je ouders! Blowen is minder schadelijk en verslavend als alcohol
Mijn ouders zijn ook zo hypocriet, zelf drinken ze wel alcohol, maar eenmalig xtc-gebruik en de hel barst losquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Het ging om het opruimenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Cola flessen?
Das wel heel ernstig.
ooh ze lazen echt je posts? Dan had ik ze wat gedaan!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er stond op dat ik ontmaagd was en drugs gebruikt had, daardoor waren ze behoorlijk geschokt.
Dat is waarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
19.
Dat kromme idee heerst in heel Nederland.
Ja als je het zo bekijkt wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe is dat consistent? Dan zou het moeten zijn: Bier 1, joint 1, sterke drank een halve
of zo
Officieel kunnen ze niets verbieden natuurlijk, maar ze kunnen wel stoppen met het betalen van mijn huur en hebben dus wel wat te zeggen over mijn leven volgens hunzelfquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh ze lazen echt je posts? Dan had ik ze wat gedaan!
Privacy people!
Zij betalen jouw huur?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Officieel kunnen ze niets verbieden natuurlijk, maar ze kunnen wel stoppen met het betalen van mijn huur en hebben dus wel wat te zeggen over mijn leven volgens hunzelf
Nee ik ook niet, net zo min als dat ik elke dag dronken wil zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg, ben niet van plan elke dag stoned te zijn.
Ja. Het enige wat ze betalen trouwens.quote:
Als ze je huur niet betalen kom je terug thuis en dat willen ze vast ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Officieel kunnen ze niets verbieden natuurlijk, maar ze kunnen wel stoppen met het betalen van mijn huur en hebben dus wel wat te zeggen over mijn leven volgens hunzelf
Dat vind ik niet zo raar, mijn oom en tante doen hetzelfde bij hun kinderen. Die hebben het ook best ruim.quote:
Het erge is dus dat ze dat liever wel zouden hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als ze je huur niet betalen kom je terug thuis en dat willen ze vast ook niet
lijkt me iig niet gezond als je je kind niet los kunt laten
Nu je nog zo jong bent niet nee, ik vind op jezelf wonen een soort van volwassen worden. Maar daar hoort het financiële gedeelte ook bij, imho.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja. Het enige wat ze betalen trouwens.
Is het erg als je ouders je helpen met financiën als ze het zelf ruim hebben dan?
Zeg ze dat danquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het erge is dus dat ze dat liever wel zouden hebben
Het is niet gezond, maar ja, ik ben hun oudste kind enzo, dus op zich kan ik het wel begrijpen.
Maar enige vrijheid om over mijn eigen leven te beslissen zou welkom zijn.
Mijn ouders betalen liever mijn huur dan dat ze me ervoor laten lenen, ik denk niet dat je volwassener wordt van elke maand dat bedrag overgemaakt krijgen van duo dan wanneer je ouders het doen hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu je nog zo jong bent niet nee, ik vind op jezelf wonen een soort van volwassen worden. Maar daar hoort het financiële gedeelte ook bij, imho.
Ik denk dat bij duo lenen ook niet helemaal was wat Myreala bedoeldequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ouders betalen liever mijn huur dan dat ze me ervoor laten lenen, ik denk niet dat je volwassener wordt van elke maand dat bedrag overgemaakt krijgen van duo dan wanneer je ouders het doen hoor.
Tevens werk ik ook om in de rest van mijn levensonderhoud te voorzien, en houd ik mijn financiën verder ook zelf bij.
Ik wacht er nog even mee tot dit gedoe allemaal is overgewaaid, dan valt er wel weer met ze te pratenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zeg ze dat dan
Ik heb het mijn moeder ook vaak genoeg uit moeten leggen
Het heeft lang geduurd maar toen ze me meer los kon laten werd onze relatie ook meteen een stuk leuker
Ik had het ook niet over lenen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ouders betalen liever mijn huur dan dat ze me ervoor laten lenen, ik denk niet dat je volwassener wordt van elke maand dat bedrag overgemaakt krijgen van duo dan wanneer je ouders het doen hoor.
Tevens werk ik ook om in de rest van mijn levensonderhoud te voorzien, en houd ik mijn financiën verder ook zelf bij.
Als je haast geen stufi krijgt omdat je ouders soort van rijk zijn dan wordt dat een stuk lastiger. Ik kreeg toen ik op kamers woonde 400 euro per maand aan stufi, met een bijbaan ernaast is het dan goed te doen. Maar op zich heb je wel een punt wat betreft financiële verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu je nog zo jong bent niet nee, ik vind op jezelf wonen een soort van volwassen worden. Maar daar hoort het financiële gedeelte ook bij, imho.
Sorry, de autist in mij vatte het verkeerd op dan, ik gaf gewoon antwoord op wat er stond volgens mijquote:
Laten merken zal niet werkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, de autist in mij vatte het verkeerd op dan, ik gaf gewoon antwoord op wat er stond volgens mij
Ik kan het ook niet helpen dat mijn ouders me niet durven loslaten, het lijkt me dat ik genoeg pogingen doe om het ze te laten merken ook.
Ze maken mij gewoon evenveel geld over als de huurprijs van mijn kamer, die inderdaad al bijna even hoog is al de studiefinanciering. Ik moet dan zelf alles betalen, dus ze durven me wel de verantwoordelijkheid over mijn geldzaken te geven gelukkig. En ze zijn inderdaad te rijk om mij een aanvullende beurs op te leveren, dus zonder bijlenen zou ik het niet redden, want mijn studie heeft teveel contacturen om meer te gaan werken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kreeg 256 aan stufie geloof ik? mijn kamer alleen al was 300
Moeilijk tegen op te verdienen soms hoor
Mijn ouders hebben me ook geholpen
Ik vind het wel aan te raden dat je ouders je dan gewoon een bedrag geven en dat je daar alles zelf van moet betalen
Bij mijn vriend gingen de rekeningen gewoon direct naar zijn ouders waardoor hij zelf geen inzicht heeft ontwikkeld
Op mijn vijftiende zeiden ze ook dat het wel goed zou komen met me en ik zit nu ruim zes jaar later in dit topicquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oke dit bedoel ik niet vervelend of zo maar wat is dat toch met jonge mensen in dit topic?
Wel of niet kunnen versieren in je tienerjaren bied echt geen enkele garantie voor de toekomst
Dat is geen goede manier om te denken. Leeftijd is nooit een excuus. Ook mensen van 21 kunnen nog vrienden leren maken, echt waar. Versieren komt daarna pas trouwens. Heb je vrienden eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Op mijn vijftiende zeiden ze ook dat het wel goed zou komen met me en ik zit nu ruim zes jaar later in dit topic![]()
Mijn beeld is dat als je niet p de middelbare school leert versieren je een hopeloze achterstand hebt die niet zomaar meer goed gaat komen. Hoe jonger je deze problemen oplost hoe beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |