abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103421576
Ben het er overigens niet mee eens dat iedereen even sterk is. Ieder mens incasseert tegenslagen op een andere manier. Neurotische mensen bijvoorbeeld blijven veel langer hangen in negatieve gebeurtenissen dan niet-neurotische mensen. Wat niet betekent dat Benzin hier niet uit kan komen, maar toch. Zo gelijk zijn we allemaal niet.
pi_103421947
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben het er overigens niet mee eens dat iedereen even sterk is. Ieder mens incasseert tegenslagen op een andere manier. Neurotische mensen bijvoorbeeld blijven veel langer hangen in negatieve gebeurtenissen dan niet-neurotische mensen. Wat niet betekent dat Benzin hier niet uit kan komen, maar toch. Zo gelijk zijn we allemaal niet.
Natuurlijk is niet iedereen even sterk
Maar het gebruiken als een persoonlijk mantra om in je slachtofferrol te blijven hangen is natuurlijk wel weer het andere uiterste
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_103422173
Ik heb net besloten dat dit mijn volgende project wordt.
Ik wil dit zo graag kunnen spelen O+
pi_103422244
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ziet er leuk uit, misschien ga ik hem ook eens proberen te leren :).
Heb je bladmuziek ervan of kijk je gewoon naar die video en probeer je het uit te vogelen?
Finally, someone let me out of my cage
pi_103422291
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:59 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit, misschien ga ik hem ook eens proberen te leren :).
Heb je bladmuziek ervan of kijk je gewoon naar die video en probeer je het uit te vogelen?
Net met google gevonden :s)
http://www.scribd.com/doc/21009750/Concerning-Hobbits-piano
pi_103422320
quote:
Ik voel me heel lui nu :P
Bedankt ^O^
pi_103422404
quote:
Als je dit kunt spelen krijg je een kusje van me

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:06:15 #258
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103422432
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je dit kunt spelen krijg je een kusje van me

Ja daar ging het de vorige keer dus fout ze kreeg een kusje van de verkeerde persoon.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:06:18 #259
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103422433
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik denk wel dat er manieren zijn om in te spelen op de gevoelens van een vrouw en daarmee bepaalde standaardreacties aan hen te ontlokken, de mens blijft toch maar een blackbox met een bepaalde output die afhankelijk is van de manier waarop je ermee omgaat. Ik heb ook altijd veel gelezen over hoe voorspelbaar het gedrag van de meeste mensen eigenlijk is, en dit zal ook op het vlak van versieren wel opgaan.
Wel denk ik dat het er nogal ongelukkig uitkomt zoals flepke en firefly3 het opnemen in deze reeks, en of je ook echt praktijkervaring hebben, daar kan ik natuurlijk niet over oordelen, maar de mechanismen waarover zij spreken bestaan absoluut, al gaat het lang niet voor elke vrouw op. Het zijn wel de methoden waarmee je in een standaardsituatie het meeste kans hebt op succes.
Wat een wijze woorden voor een nog zo'n jong meiske. Studeer je (toegepaste) psychologie?
pi_103422450
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja daar ging het de vorige keer dus fout ze kreeg een kusje van de verkeerde persoon.
:P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103422550
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:06 schreef Sinji het volgende:

[..]

Wat een wijze woorden voor een nog zo'n jong meiske. Studeer je (toegepaste) psychologie?
Nee, elektrotechniek, vandaar de vergelijking met een black box met input en output.
Meestal wordt mijn gedachtegang bestempeld als te machinaal en te rationeel.
pi_103422578
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:09 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee, elektrotechniek, vandaar de vergelijking met een black box met input en output.
Meestal wordt mijn gedachtegang bestempeld als te machinaal en te rationeel.
Als je maar niet teveel op een man lijkt ;)
pi_103422636
Je lijkt me wel aardig, maar van wie ben je een kloon?

pi_103422641
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je maar niet teveel op een man lijkt ;)
Uiterlijk niet, maar volgens mij heb ik het systematisch ingestelde brein van een man.
Empatisch en sociaal gezien ben ik een ramp, maar ik maak het goed door er de logica van in te zien, en me te gedragen volgens normen die naar mijn waarneming gelden :)

Ik ben de kloon van dat meisje dat ontmaagd werd door een 16-jarige op de tweede date en toen een xtc-pil innam, misschien kun je je die nog wel herinneren ;)
pi_103422675
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Uiterlijk niet, maar volgens mij heb ik het systematisch ingestelde brein van een man.
Empatisch en sociaal gezien ben ik een ramp, maar ik maak het goed door er de logica van in te zien, en me te gedragen volgens normen die naar mijn waarneming gelden :)
:)

Kan me wel zoiets herinneren
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:14:44 #266
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103422691
Het verbaasd mij telkens weer hoe voorspelbaar mensen kunnen zijn zodra je er op let. Maar goed, als je je in de materie hebt verdiept zul je het ook makkelijker herkennen (heb toegepaste psychologie gedaan).

En tegen benzin kan ik maar 1 ding zeggen: Everyone wants to go to heaven, but nobody wants to die.
pi_103422895
Ik ben teleurgesteld hoe er tegen mij gereageerd wordt door sommige mensen. Ik overweeg weg te gaan omdat ik me gewoon heel slecht behandeld en vooral onbegrepen voel.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:14 schreef Sinji het volgende:

En tegen benzin kan ik maar 1 ding zeggen: Everyone wants to go to heaven, but nobody wants to die.
Ik hoeft niet naar heaven, heck, ik hoef niet eens per se gelukkig te worden als ik maar niet meer ongelukkig ben.
pi_103422920
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ben de kloon van dat meisje dat ontmaagd werd door een 16-jarige op de tweede date en toen een xtc-pil innam, misschien kun je je die nog wel herinneren ;)
Je bent er wel erg trots op he :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103422926
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:22 schreef benzin het volgende:
Ik ben teleurgesteld hoe er tegen mij gereageerd wordt door sommige mensen. Ik overweeg weg te gaan omdat ik me gewoon heel slecht behandeld en vooral onbegrepen voel.

[..]

Ik hoeft niet naar heaven, heck, ik hoef niet eens per se gelukkig te worden als ik maar niet meer ongelukkig ben.
*valt binnen* wat nu?
pi_103422947
quote:

[..]

Ga dan,
'ik overweeg weg te gaan blabla' is aandacht vragen
Nu moet ik zeker zeggen sorry dat ik zo hard was blijf hier?
Not going to happen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:25:35 #271
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103422997
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ga dan,
'ik overweeg weg te gaan blabla' is aandacht vragen
Nu moet ik zeker zeggen sorry dat ik zo hard was blijf hier?
Not going to happen
QTF
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103423008
quote:

Kom je weer langs alleen maar om emoties af te tappen van het forum _O-
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:32:06 #273
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103423173
Ok benzin. Resultaat vereist actie. Correct?

Ongelukkig wil je omvormen in neutraal of gelukkig, accuraat?

Actie: ga morgenvroeg joggen. Resultaat: defeitist thinking wordt onderdrukt door endorfinen en zulks. Plus het is gezond. Mocht je het niet kunnen, dan kun je niemand minder dan je gedrag/attitude de schuld geven. Stop met het denken in het verleden (ik had gefaald) en de toekomst (ik zal falen) en leef in het nu (Ima go jog like Rocky Balboa bitchesss)

(niet gelijk als een mogool gaan rennen btw, gewoon in je eigen tempo. Wordt je moe dan ga je lopen totdat je weer kunt rennen)
pi_103423343
quote:
Leuk een mede toetseniste :P
Oh en ook nog elektro collega zie ik nu :)
Do what you love, love what you do!
pi_103423418
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:38 schreef kree het volgende:

[..]

Leuk een mede toetseniste :P
Oh en ook nog elektro collega zie ik nu :)
En jong, dat wordt wel wat :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')