Natuurlijk is niet iedereen even sterkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben het er overigens niet mee eens dat iedereen even sterk is. Ieder mens incasseert tegenslagen op een andere manier. Neurotische mensen bijvoorbeeld blijven veel langer hangen in negatieve gebeurtenissen dan niet-neurotische mensen. Wat niet betekent dat Benzin hier niet uit kan komen, maar toch. Zo gelijk zijn we allemaal niet.
Ziet er leuk uit, misschien ga ik hem ook eens proberen te lerenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb net besloten dat dit mijn volgende project wordt.
Ik wil dit zo graag kunnen spelen
Net met google gevondenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, misschien ga ik hem ook eens proberen te leren.
Heb je bladmuziek ervan of kijk je gewoon naar die video en probeer je het uit te vogelen?
Ik voel me heel lui nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net met google gevonden![]()
http://www.scribd.com/doc/21009750/Concerning-Hobbits-piano
Als je dit kunt spelen krijg je een kusje van mequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ja daar ging het de vorige keer dus fout ze kreeg een kusje van de verkeerde persoon.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je dit kunt spelen krijg je een kusje van me
Wat een wijze woorden voor een nog zo'n jong meiske. Studeer je (toegepaste) psychologie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er manieren zijn om in te spelen op de gevoelens van een vrouw en daarmee bepaalde standaardreacties aan hen te ontlokken, de mens blijft toch maar een blackbox met een bepaalde output die afhankelijk is van de manier waarop je ermee omgaat. Ik heb ook altijd veel gelezen over hoe voorspelbaar het gedrag van de meeste mensen eigenlijk is, en dit zal ook op het vlak van versieren wel opgaan.
Wel denk ik dat het er nogal ongelukkig uitkomt zoals flepke en firefly3 het opnemen in deze reeks, en of je ook echt praktijkervaring hebben, daar kan ik natuurlijk niet over oordelen, maar de mechanismen waarover zij spreken bestaan absoluut, al gaat het lang niet voor elke vrouw op. Het zijn wel de methoden waarmee je in een standaardsituatie het meeste kans hebt op succes.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja daar ging het de vorige keer dus fout ze kreeg een kusje van de verkeerde persoon.
Nee, elektrotechniek, vandaar de vergelijking met een black box met input en output.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat een wijze woorden voor een nog zo'n jong meiske. Studeer je (toegepaste) psychologie?
Als je maar niet teveel op een man lijktquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, elektrotechniek, vandaar de vergelijking met een black box met input en output.
Meestal wordt mijn gedachtegang bestempeld als te machinaal en te rationeel.
Uiterlijk niet, maar volgens mij heb ik het systematisch ingestelde brein van een man.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je maar niet teveel op een man lijkt
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uiterlijk niet, maar volgens mij heb ik het systematisch ingestelde brein van een man.
Empatisch en sociaal gezien ben ik een ramp, maar ik maak het goed door er de logica van in te zien, en me te gedragen volgens normen die naar mijn waarneming gelden
Ik hoeft niet naar heaven, heck, ik hoef niet eens per se gelukkig te worden als ik maar niet meer ongelukkig ben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:14 schreef Sinji het volgende:
En tegen benzin kan ik maar 1 ding zeggen: Everyone wants to go to heaven, but nobody wants to die.
Je bent er wel erg trots op hequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben de kloon van dat meisje dat ontmaagd werd door een 16-jarige op de tweede date en toen een xtc-pil innam, misschien kun je je die nog wel herinneren
*valt binnen* wat nu?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:22 schreef benzin het volgende:
Ik ben teleurgesteld hoe er tegen mij gereageerd wordt door sommige mensen. Ik overweeg weg te gaan omdat ik me gewoon heel slecht behandeld en vooral onbegrepen voel.
[..]
Ik hoeft niet naar heaven, heck, ik hoef niet eens per se gelukkig te worden als ik maar niet meer ongelukkig ben.
Ga dan,quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:22 schreef benzin het volgende:
Ik ben teleurgesteld hoe er tegen mij gereageerd wordt door sommige mensen. Ik overweeg weg te gaan omdat ik me gewoon heel slecht behandeld en vooral onbegrepen voel.
[..]
Ik hoeft niet naar heaven, heck, ik hoef niet eens per se gelukkig te worden als ik maar niet meer ongelukkig ben.
QTFquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ga dan,
'ik overweeg weg te gaan blabla' is aandacht vragen
Nu moet ik zeker zeggen sorry dat ik zo hard was blijf hier?
Not going to happen
Kom je weer langs alleen maar om emoties af te tappen van het forumquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:22 schreef benzin het volgende:
Leuk een mede toetsenistequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:57 schreef Lokasenna het volgende:
En jong, dat wordt wel watquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
Leuk een mede toetseniste
Oh en ook nog elektro collega zie ik nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |