abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103414347

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_103414461
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik denk wel dat er manieren zijn om in te spelen op de gevoelens van een vrouw en daarmee bepaalde standaardreacties aan hen te ontlokken, de mens blijft toch maar een blackbox met een bepaalde output die afhankelijk is van de manier waarop je ermee omgaat. Ik heb ook altijd veel gelezen over hoe voorspelbaar het gedrag van de meeste mensen eigenlijk is, en dit zal ook op het vlak van versieren wel opgaan.
Wel denk ik dat het er nogal ongelukkig uitkomt zoals flepke en firefly3 het opnemen in deze reeks, en of je ook echt praktijkervaring hebben, daar kan ik natuurlijk niet over oordelen, maar de mechanismen waarover zij spreken bestaan absoluut, al gaat het lang niet voor elke vrouw op. Het zijn wel de methoden waarmee je in een standaardsituatie het meeste kans hebt op succes.
Ik had mijn best gedaan op deze post, dus plaats ik hem nog maar een keertje :P
Hoe staan jullie tegenover de stelling dat mensen voorspelbare wezens zijn waarop je best trucs kunt toepassen om een gewenste reactie uit te lokken? (het hoeft niet per se om versieren te gaan in dezen)
pi_103414547
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoe staan jullie tegenover de stelling dat mensen voorspelbare wezens zijn waarop je best trucs kunt toepassen om een gewenste reactie uit te lokken? (het hoeft niet per se om versieren te gaan in dezen)
Ja dat ben ik met je eens (denk aan mensen dingen willen verkopen)
Maar (en ik kom net weer eens binnen vallen omdat ik jullie in de NTlijst zag dus ik heb niet gezien waar het over gaat maar ik doe een gok) als het gaat om van die versiertechnieken geloof ik daar niet in omdat ze er in mijn ogen gewoon naast zitten

Natuurlijk gelden er standaard dingen bij versieren (aandacht geven, interesse tonen, complimenten maken etc) maar niet op die pusherige manier
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:07:38 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103414587
quote:

[..]

Makkelijk. Gewoon de juiste knopjes inrukken en je krijgt bijna altijd het zelfde resultaat. Ook wel bekend als een spelletje spelen. Inspelen op de wensen en gevoelens van de persoon. Zorgen dat zij dent dat jij haar snapt.

Ze zal dan helemaal in je op gaan en voor je het weet heb je dat geen bereikt wat jij wil.

Zelfde verhaal met mannen. Delegeren kan daar een mooi voorbeeld van zijn.

Een persoon of meerdere mensen direct aanspreken op iets wat zij moeten doen. Nee is geen optie niks geen nu jij pakt nu dit of dat en snel. De meesten schrikken er van en doen het direct.

Hey Pak jij die fles eens? Nee niks nee gewoon effe pakken nu en snel kom op nou. 9 van de 10 mensen zullen de fles pakken.

En er na denken van, ik ben echt gek ook dat ik die fles pakte.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:09:57 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103414656
Maar ben weer weg :W
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103414709
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:07 schreef ook_gek het volgende:

En er na denken van, ik ben echt gek ook dat ik die fles pakte.
Precies dat
Je geeft misschien wel je nummer maar daarna denk je wtf
Niet echt iets waar je een lange relatie aan over gaat houden dus
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103414731
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja dat ben ik met je eens (denk aan mensen dingen willen verkopen)
Maar (en ik kom net weer eens binnen vallen omdat ik jullie in de NTlijst zag dus ik heb niet gezien waar het over gaat maar ik doe een gok) als het gaat om van die versiertechnieken geloof ik daar niet in omdat ze er in mijn ogen gewoon naast zitten

Natuurlijk gelden er standaard dingen bij versieren (aandacht geven, interesse tonen, complimenten maken etc) maar niet op die pusherige manier
Maar subtiele pickup artist technieken kunnen juist als 'handleiding' werken voor mannen die anders niet weten waar ze moeten beginnen. Bijvoorbeeld op een vrouw afstappen en dan zeggen: "Ik dacht, zo, daar zie een leuke meid staan, laat ik daar eens een praatje mee maken!", als standaard zin. Al is het een standaard zin, het komt toch spontaner over dan veel zinnen van mannen met weinig versierervaring, zoals: "Hey, ehm, waar kom je eigenlijk vandaan?" terwijl je kunt zien dat ze geen idee hebben wat ze moeten zeggen.

De technieken die flepke en firefly3 noemen zijn te extreem naar mijn mening, maar een soort 'handleiding' voor versieren is toch een hulpgreep waar mannen zich aan kunnen vasthouden als ze beginnen.
pi_103414809
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar subtiele pickup artist technieken kunnen juist als 'handleiding' werken voor mannen die anders niet weten waar ze moeten beginnen. Bijvoorbeeld op een vrouw afstappen en dan zeggen: "Ik dacht, zo, daar zie een leuke meid staan, laat ik daar eens een praatje mee maken!", als standaard zin. Al is het een standaard zin, het komt toch spontaner over dan veel zinnen van mannen met weinig versierervaring, zoals: "Hey, ehm, waar kom je eigenlijk vandaan?" terwijl je kunt zien dat ze geen idee hebben wat ze moeten zeggen.

De technieken die flepke en firefly3 noemen zijn te extreem naar mijn mening, maar een soort 'handleiding' voor versieren is toch een hulpgreep waar mannen zich aan kunnen vasthouden als ze beginnen.
Het enige verschil tussen je 2 zinnen is toch gewoon zelfvertrouwen? En dat lijkt me obvious en niet echt een trademark iets van pick up artists of zo

Waar kom je vandaan is net zo standaard als ik zag je staan en dacht wat een leuke man/meid
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103414995
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het enige verschil tussen je 2 zinnen is toch gewoon zelfvertrouwen? En dat lijkt me obvious en niet echt een trademark iets van pick up artists of zo

Waar kom je vandaan is net zo standaard als ik zag je staan en dacht wat een leuke man/meid
De voorbeelden waren inderdaad een beetje lame :')
Ik doelde meer op het voorbereiden van gesprekken met vrouwen, in grote lijnen al weten wat je moet zeggen is denk ik een belangrijke stap om als onzeker persoon zelfvertrouwen op te bouwen. Onzekere mensen kunnen op gang worden gebracht door van tevoren door te lezen op welke reacties van vrouwen ze moeten letten en welke dingen verstandig zijn om te zeggen en welke niet. Een boek over PUA kan daarbij helpen als je het niet te serieus gaat nemen en het niet beschouwt als bijbel voor het versieren ofzo, maar het kan een goed hulpmiddel zijn.
pi_103415101
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

De voorbeelden waren inderdaad een beetje lame :')
Ik doelde meer op het voorbereiden van gesprekken met vrouwen, in grote lijnen al weten wat je moet zeggen is denk ik een belangrijke stap om als onzeker persoon zelfvertrouwen op te bouwen. Onzekere mensen kunnen op gang worden gebracht door van tevoren door te lezen op welke reacties van vrouwen ze moeten letten en welke dingen verstandig zijn om te zeggen en welke niet. Een boek over PUA kan daarbij helpen als je het niet te serieus gaat nemen en het niet beschouwt als bijbel voor het versieren ofzo, maar het kan een goed hulpmiddel zijn.
Ik denk dat dat A) sympoom bestrijding is en B) je nergens brengt omdat die PUA people alleen debiele vrouwen tegen komen of zo... Ik kan me als vrouw in ieder geval totaal niet herkennen in wat zij stellen dat werkt en zo

ik zal A nog even toelichten: Als je onzeker bent moet je daar wat aan doen en niet truukjes leren
Ook al scoor je dan door je truucje dan heb je nog geen houdbare relatie

Het is als tegen iemand met een eetstoornis zeggen 'Als je nou eerst op gewicht komt word je vanzelf gelukkiger'
Nee natuurlijk niet... Dan heb je een gezond gewicht maar nog wel een eetstoornis en die gaat dan heus de kop weer opsteken
Of je gaat over op drank/drugsmisbruik etc
Als je onzeker bent moet je daar wat aan doen, en niet denken dat het scoren van een date je onzekerheid zal oplossen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103415210
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik denk dat dat A) sympoom bestrijding is en B) je nergens brengt omdat die PUA people alleen debiele vrouwen tegen komen of zo... Ik kan me als vrouw in ieder geval totaal niet herkennen in wat zij stellen dat werkt en zo

ik zal A nog even toelichten: Als je onzeker bent moet je daar wat aan doen en niet truukjes leren
Ook al scoor je dan door je truucje dan heb je nog geen houdbare relatie

Het is als tegen iemand met een eetstoornis zeggen 'Als je nou eerst op gewicht komt word je vanzelf gelukkiger'
Nee natuurlijk niet... Dan heb je een gezond gewicht maar nog wel een eetstoornis en die gaat dan heus de kop weer opsteken
Of je gaat over op drank/drugsmisbruik etc
Als je onzeker bent moet je daar wat aan doen, en niet denken dat het scoren van een date je onzekerheid zal oplossen
Ik heb lang moeite gehad met 'normaal' met mensen omgaan, en nadat ik me toch maar had ingelezen over het algemene gedrag van mensen en manieren om een gesprek op gang te houden ging het toen ik het probeerde toe te passen ineens een stuk beter. Je kweekt daar ook zelfvertrouwen mee. (bij mij was de afwezigheid van zelfvertrouwen het gevolg van moeite met sociale omgang, en niet andersom, anders werkt het niet, dat ben ik met je eens)
Iets soortgelijks zal bij versieren ook wel opgaan, schat ik.
pi_103415261
quote:

[..]

Ik denk dat mensen niet altijd op dezelfde prikkel op dezelfde manier zullen reageren: eerdere ervaringen, humeur e.d. zorgen voor onvoorspelbaar gedrag.

Op zich zou je aan de andere kant kunnen zeggen dat zelfs humeur en eerdere ervaringen in feite een soort toestand zijn. Zou je hersenen op een bepaald moment in tijd exact kunnen klonen en daarna van exact dezelfde prikkels voorzien dan blijven ze voor zo ver ik weet en denk gelijke kopieën. De vraag is echter of dat hersens in een lichaam wel van exact dezelfde prikkels te voorzien zijn, dat is al een groot probleem.

Maar goed, laat ik even doen alsof dat allemaal zo zou kunnen en we een mensheid hebben waarvan alle hersenen op dit moment exact in dezelfde "toestand" verkeren. Laten we (de hersens van) één persoon als een blackbox beschouwen;

Het aanbieden van ingangssignalen/prikkels aan deze persoon verandert de toestand van de blackbox. Het opnieuw aanbieden van dezelfde ingangssignalen zal niet altijd hetzelfde resultaat opleveren. Dat wil zeggen dat de mens als systeem niet-deterministisch is.

(Simpel voorbeeld: je ontmoet iemand voor de eerste keer en dat onthoud je. De volgende keer zal je anders reageren aangezien het niet meer de eerste keer is. )

Doordat we allemaal voor een (heel klein) deel dezelfde hersenstructuur hebben en we allemaal in dezelfde maatschappij leven en dezelfde cultuur delen zullen we op sommige dingen redelijk gelijkend reageren en dat is zeker uit te buiten, maar zeker niet in 100% van de gevallen :)

Ik ga eens even ontbijten.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:30:38 #13
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103415291
begin over iets wat je meemaakt en koppel dat aan waar je mee bezig bent. je hoeft niet eens op iemand af te stappen want 't kan net zo goed in de trein. die mensen gaan nergens heen dus ze moeten je wel aanhoren ;) Als jij veel weet van literatuur kan dat bijv. een opening zijn als de ander een boekje aan het lezen is. ( hoi! goed boek? lees je veel? ook vanuit je opleiding? moeilijke opleiding? leuke mensen? waar ga je heen? etc )
Spreading the Word
pi_103415409
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb lang moeite gehad met 'normaal' met mensen omgaan, en nadat ik me toch maar had ingelezen over het algemene gedrag van mensen en manieren om een gesprek op gang te houden ging het toen ik het probeerde toe te passen ineens een stuk beter. Je kweekt daar ook zelfvertrouwen mee. (bij mij was de afwezigheid van zelfvertrouwen het gevolg van moeite met sociale omgang, en niet andersom, anders werkt het niet, dat ben ik met je eens)
Iets soortgelijks zal bij versieren ook wel opgaan, schat ik.
Dan moet je onzekerheid wel puur voortkomen uit zoiets eenzijdigs
Volgens mij is dat zelden het geval, onzekerheid weeft zich door je leven en je identiteit zeg maar

En flirten is nog aan een hele boel moeilijk te voorspellen dingen afhankelijk (in tegenstelling tot een gewoon gesprek) zoals fysieke aantrekkingskracht ect

Ook denk ik dat hier zelf mee experimenteren ook het verkeerde tot stand kan brengen. Als je bijvoorbeeld steeds afgewezen word (omdat de fysieke aantrekkingskracht er bijvoorbeeld niet is en jij wel alles volgens het boekje doet) dan word je alleen maar meer onzeker
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103415411
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen niet altijd op dezelfde prikkel op dezelfde manier zullen reageren: eerdere ervaringen, humeur e.d. zorgen voor onvoorspelbaar gedrag.

Op zich zou je aan de andere kant kunnen zeggen dat zelfs humeur en eerdere ervaringen in feite een soort toestand zijn. Zou je hersenen op een bepaald moment in tijd exact kunnen klonen en daarna van exact dezelfde prikkels voorzien dan blijven ze voor zo ver ik weet en denk gelijke kopieën. De vraag is echter of dat hersens in een lichaam wel van exact dezelfde prikkels te voorzien zijn, dat is al een groot probleem.

Maar goed, laat ik even doen alsof dat allemaal zo zou kunnen en we een mensheid hebben waarvan alle hersenen op dit moment exact in dezelfde "toestand" verkeren. Laten we (de hersens van) één persoon als een blackbox beschouwen;

Het aanbieden van ingangssignalen/prikkels aan deze persoon verandert de toestand van de blackbox. Het opnieuw aanbieden van dezelfde ingangssignalen zal niet altijd hetzelfde resultaat opleveren. Dat wil zeggen dat de mens als systeem niet-deterministisch is.

(Simpel voorbeeld: je ontmoet iemand voor de eerste keer en dat onthoud je. De volgende keer zal je anders reageren aangezien het niet meer de eerste keer is. )

Doordat we allemaal voor een (heel klein) deel dezelfde hersenstructuur hebben en we allemaal in dezelfde maatschappij leven en dezelfde cultuur delen zullen we op sommige dingen redelijk gelijkend reageren en dat is zeker uit te buiten, maar zeker niet in 100% van de gevallen :)

Ik ga eens even ontbijten.
Dat ben ik met je eens, niet alle mensen reageren gelijk op bepaalde situaties, en een geheel deterministisch denkbeeld is daarom onjuist.
Een groot gedeelte van onze reacties wordt volgens mij wel bepaald door ons onderbewustzijn, vanuit een soort 'instinct'. Op bepaalde momenten in het gesprek een glimlach gebruiken zal meestal de sfeer vergemakkelijken, en als een vrouw je leuk vind zullen er toch standaardreacties voorkomen waaraan dat valt af te lezen, die vanuit het onderbewustzijn geregeld worden. Kennis van die mechanismen kan helpen beter met anderen om te gaan.
pi_103415463
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dan moet je onzekerheid wel puur voortkomen uit zoiets eenzijdigs
Volgens mij is dat zelden het geval, onzekerheid weeft zich door je leven en je identiteit zeg maar

En flirten is nog aan een hele boel moeilijk te voorspellen dingen afhankelijk (in tegenstelling tot een gewoon gesprek) zoals fysieke aantrekkingskracht ect

Ook denk ik dat hier zelf mee experimenteren ook het verkeerde tot stand kan brengen. Als je bijvoorbeeld steeds afgewezen word (omdat de fysieke aantrekkingskracht er bijvoorbeeld niet is en jij wel alles volgens het boekje doet) dan word je alleen maar meer onzeker
Ik vind dit soort experimenten eigenlijk best een goede stap om te proberen af te komen van onzekerheid. Ik kon tenminste geen productievere en motiverendere manier bedenken om mijn leven te normaliseren.
pi_103415570
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vind dit soort experimenten eigenlijk best een goede stap om te proberen af te komen van onzekerheid. Ik kon tenminste geen productievere en motiverendere manier bedenken om mijn leven te normaliseren.
Zoals ik al zei, ik begrijp dat het bij gaat om gesprekjes en niet om liefde/een relatie
Veel makkelijker te voorspellen in mijn ogen en dus best veilig om mee te experimenteren
(klinkt wel heel zwaar haha)
Liefde/interesse op dat vlak is zo subjectief dat daar heel weinig in te voorspellen valt in mijn ogen
Als je dan telkens de deksel op je neus krijgt...

Maar deels heb je wel gelijk natuurlijk
Als jij vlot gewone gesprekken kunt voeren komt de rest ook weer een stapje makkelijker
Dus contact maken is wel iets goeds om te oefenen natuurlijk
Maar je moet er niet vanuit gaan dat je dan een relatie gaat krijgen want als je dan telkens een koude douche krijgt word je alleen meer onzeker lijkt me
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103415623
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik begrijp dat het bij gaat om gesprekjes en niet om liefde/een relatie
Veel makkelijker te voorspellen in mijn ogen en dus best veilig om mee te experimenteren
(klinkt wel heel zwaar haha)
Liefde/interesse op dat vlak is zo subjectief dat daar heel weinig in te voorspellen valt in mijn ogen
Als je dan telkens de deksel op je neus krijgt...

Maar deels heb je wel gelijk natuurlijk
Als jij vlot gewone gesprekken kunt voeren komt de rest ook weer een stapje makkelijker
Dus contact maken is wel iets goeds om te oefenen natuurlijk
Maar je moet er niet vanuit gaan dat je dan een relatie gaat krijgen want als je dan telkens een koude douche krijgt word je alleen meer onzeker lijkt me
Is gelukkig niet meer nodig, ik heb al een relatie O+
Als ik het op die manier had moeten doen was ik waarschijnlijk mijn hele leven single gebleven ja. dat was waarschijnlijk net zo fout gelopen als jij voorspelt.
Contact leggen via internet is zoveel makkelijker...
pi_103415698
Jij hebt die van jou via internet?

Ik kan me heel goed voorstellen dat voor sommige mensen dat een stuk fijner is inderdaad
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103415716
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
Jij hebt die van jou via internet?

Ik kan me heel goed voorstellen dat voor sommige mensen dat een stuk fijner is inderdaad
Uit dit topic zelfs O+
Alleen is een lange afstandsrelatie wel kut.
pi_103415737
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Uit dit topic zelfs O+
Alles heeft zijn voor en nadelen natuurlijk

Wie is het?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:48:07 #22
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103415767
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Uit dit topic zelfs O+
Hulde :D is't niet een heul grote stap om mensen van 'internet' te gaan ontmoeten? Durf je nu ook meer?
Spreading the Word
pi_103415790
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Alles heeft zijn voor en nadelen natuurlijk

Wie is het?
Newbie114 O+
Ik post onder een ander account nu, vanwege wat gedoe met ouders wat mede met hem te maken had :')
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:48:48 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103415796
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Is gelukkig niet meer nodig, ik heb al een relatie O+
Als ik het op die manier had moeten doen was ik waarschijnlijk mijn hele leven single gebleven ja. dat was waarschijnlijk net zo fout gelopen als jij voorspelt.
Contact leggen via internet is zoveel makkelijker...
3x raden jij bent Ade* he?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Contact leggen via internet is inderdaad makkelijk.
Qua vrouwen lukt het niet echt maar goed. :')
Maar he aan het internet heb ik wel mijn beste vriendin overgehouden. O+
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103415835
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Newbie114 O+
Ik post onder een ander account nu, vanwege wat gedoe met ouders wat mede met hem te maken had :')
oooh ja jullie hadden elkaar ontmaagd en zo

vertel, dat klinkt als een spannend verhaal waar ik meer van wil weten
en ik ben ziek en er is niks op tv dus alsjeblieft? O-)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')